Uusia julkaisuja marraskuussa 2010

Perttu Tolvanen

Marraskuussa Uudet julkaisut –palstalla nähtiin paljon uusia julkaistuja verkkosivustoja. Yhteensä palstalle ilmoitettiin lähes 30 verkkosivustoa. Aktiivisin ilmoittaja oli marraskuussa NXC Finland. Muita aktiivisia olivat mm. Mainostoimisto Värikäs, Koodiviidakko ja Viidakkorumpu 2.0.

NXC:n toteuttamia tuoreita sivustoja on mm. Keskuskauppakamarin uudistunut sivusto:

image

“Keskuskauppakamarin verkkoprojekti käynnistettiin sivuston uudistamisen ja intranetin toteutuksen merkeissä. Verkkosivut ovat Keskuskauppakamarin ilmeen mukaiset, selkeät ja informatiiviset. Sivuston uudistuksen yhteydessä otettiin käyttöön myös uusi sisällönhallintajärjestelmä. Samassa yhteydessä toteutettiin myös Keskuskauppakamarin yrityskauppalautakunta.fi-verkkopalvelu. Julkisen sivuston konseptisuunnittelusta ja ilmeen suunnittelusta vastasi Nitro ja teknisestä toteutuksesta NXC Finland.”

>> Kaikki NXC Finlandin julkaisut

Koodiviidakon tuoreita julkaisuja on mm. Tieturin uudistunut verkkosivusto:

image

“Koodiviidakko Oy suunnitteli ja toteutti Tieturi Oy:n uuden verkkosivuston järjestelmäintegraatioineen. Verkkosivusto toteutettiin Sivuviidakko CMS -julkaisujärjestelmällä.”

>> Kaikki Koodiviidakon julkaisut

Viidakkorummun julkaisuja marraskuussa oli mm. Hesburger.fi:

image

“Yksi Viidakkorummun suurimmista työurakoista alkoi syksyllä. Nyt marraskuun alussa saimme julkaistua ensimmäisen osan jättiprojektista, joka jatkunee ensi vuoden keväälle asti. Hesburger sai tässä ensivaiheessa mainostoimisto Maaliskuun hioman hienon ulkoasu-uudistuksen, ja "konepellin alta" vaihdettiin lähes kaikki.”

>> Kaikki Viidakkorummun julkaisut

Mainostoimisto Värikkään julkaisuja marraskuussa oli mm. Tyre Development Ivalon sivusto:

image

Muita mielenkiintoisia sivustoja julkaisivat mm. Greenpeace & Satsuma sekä Otavamedia & H1.

Greenpeacen antimainos-kampanjasivusto mahdollistaa vaihtoehtojoulukorttien lähettelyn helposti:

image

“Greenpeace kehottaa kuluttajia vetoamaan joulupöydästä tuttuihin yrityksiin, jotta ne eivät rahoittaisi Suomeen uutta ydinvoimalaa. Ydinvoiman vastustajat ovat suunnitelleet antimainoksia, joita voi lähettää verkosta joulukortteina Fennovoimaan investoiville elintarvikeyrityksille: Valiolle, Atrialle, Myllyn Parhaalle, Keskolle ja SOKille. Greenpeace kampanjoi uusiutuvan ja turvallisen energian puolesta.”

Otavamedian Dome.fi uudistui H1:n toteuttamana:

image

“H1 toteutti yhdessä asiakkaan kanssa uuden Dome.fi-palvelun, joka yhdistää ennen Plaza.fi:n alla olleiden Kaistan ja eDomen uudeksi viihdesivustoksi.”

Lisää julkaisuja Uudet julkaisut –osiosta.

Kommentit

Jätä kommentti