Into-Digital

Helsinki, Jyväskylä

WordPress-liikevaihto: 1–2 miljoonaa euroa / vuosi

WordPressin osuus koko liikevaihdosta: 50–80 %

WordPress-kokemus: ★★ Erittäin kokenut WordPress-digitoimisto

Verkkokauppakokemus: ★★ Kokenut verkkokauppojen tekijä

Integraatiokokemus: ★★ Kokenut integraatioiden tekijä

Samassa liikevaihtoluokassa: Morgan Digital, Poutapilvi, Kaimana, MEOM, Generaxion, Avidly

Viimeisin julkaistu referenssiprojekti: Oivan verkkosivusto (3 viikkoa sitten)

Vierityspalkissa kirjoitettua: WordPress-toteutuksia mainostoimistoille: Into-Digital (2015), Webbisivustotuotanto voi olla kannattavaa - case Into-Digital (2011), Into-Digital voitti Grand Onen budjettikategorian (2020)

Me intolaiset uskomme, että verkkopalveluiden tehtävä on edistää asiakkaamme liiketoimintaa. Kaikki muu on kermavaahtoa ja kirsikoita. Toteutamme verkkopalveluja palvelumuotoilun, luovuuden ja ohjelmistokehityksen keinoin. Siitä hyvästä meidät on palkittu esimerkiksi Cannes Lions- ja Grand One -kilpailuissa.

Ota yhteyttä: aapo.maki@into-digital.fi / 050 330 8959 / into-digital.fi/