Budjetti: alle 10 000 €

Social Burgerjoint

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Social Burgerjoint on viime vuosien aikana laajentunut räjähdysmäisesti, ja tästä syystä myös verkkosivujen uudistus oli paikallaan. Burgerjoint lähti uudistamaan sivustoa Mainostoimisto Sinisen Härän kanssa. Heti aloituspalaverin jälkeen tavoite oli selvä – verkkosivujen tulee olla yhtä konstailemattomat ja simppelit kuin yrityksen konseptikin: “Maailma on sekava. Me päätimme tehdä siitä yksinkertaisemman. Social Burgerjointin konsepti on simppeli: pihvi on tärkein.” Mahdollisimman nopea tie burgerille Markkinointitoimisto Oddy toteutti Social Burgerjointille visuaalisen ilmeen uudistuksen, jota myös verkkosivuprojektissa seurattiin huolella. Uudella sivustolla luonnollisen tärkeässä roolissa onkin visuaalinen näyttävyys, […]

Kylatilat.fi

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Kylatilat.fi on Kehittämisyhdistys SILMU ry:n ylläpitämä rekisteri. Sivuilla esitellään toiminta-alueen kylätiloja. Tilojen omistajat vuokraavat tilojaan juhlia, kokouksia ja muita tilaisuuksia varten. Wysiwyg toteutti verkkopalvelun johon kuului käyttöliittymän ja ulkoasun suunnittelu sekä tekninen toteutus WordPress-sisällönhallintajärjestelmälle. Tilat on toteutettu omana sisältötyyppinään, ja tilojen omistajat pääsevät päivittämään omia tietojaan henkilökohtaisella tunnuksella.

Haamatka.fi

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Kymenmatkat on täyden palvelun matkatoimisto, jonka Haamatka.fi teemasivusto esittelee kattavasti Kymenmatkojen häämatkatarjonnan. Wysiwyg toteutti Kymenmatkoille Haamatka.fi verkkopalvelun johon kuului käyttöliittymän ja ulkoasun suunnittelu sekä tekninen toteutus WordPress-sisällönhallintajärjestelmälle. Osa kohteiden tiedoista haetaan suoraan pääsivustolta jolloin niitä ei tarvitse syöttää eri sivustoille kahteen kertaan.

Hiisi Homes

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Hiisi Homes tarjoaa palvelevaa itsepalveluasumista kalustetuissa huoneistoissa kahdeksalla paikkakunnalla Etelä-Suomessa. Wysiwyg toteutti Hiisi Homesille WordPress-toteutuksen pohjautuen asiakkaan toimittamaan valmiiseen käyttöliittymä- ja sisältösuunnitelmaan.

Accotilit

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Accotilit on yrittäjän kanssa samaa kieltä puhuva ja konsultatiivisella otteella toimiva taloushallinnon asiantuntijayritys. Accotilit tarjoaa taloushallinnon palvelut yrityksen elinkaareen kaikkiin vaiheisiin. Wysiwyg toteutti Accotileille verkkosivustouudistuksen johon kuului käyttöliittymän ja ulkoasun suunnittelu sekä tekninen toteutus WordPress-sisällönhallintajärjestelmälle.

Linnankellari

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Ravintola Linnankellari on tunnelmallinen kellariravintola, joka toimii Hotel Katajanokan yhteydessä Helsingissä. Linnankellarissa tarjoillaan herkullista suomalais-skandinaavista lähi- ja luomuruokaa sesongin parhaista raaka-aineista. Wysiwyg vastasi verkkopalvelun teknisestä toteutuksesta asiakkaan mainostoimiston toteuttaman ulkoasu- ja sisältösuunnitelman pohjalta.

North Patrol

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

North Patrolin sivustouudistuksessa keskityttiin suorituskykyyn ja saavutettavuuteen. North Patrol on digitaalisen viestinnän ja liiketoiminnan asiantuntijayritys, joka auttaa löytämään oikean kumppanin ja teknisen alustan esimerkiksi verkkopalveluhankintaan kilpailuttamalla toimijat oikeaoppisesti ja puolueettomasti. Yritys on tullut Dudelle tutuksi northpatrolilaisen Perttu Tolvasen luotsaaman Vierityspalkki.fi-verkkojulkaisun kautta. Aiemmin WordPress.comin avulla rakennetut sivut haluttiin freesata asennetun WordPressin päälle, joka mahdollistaisi laajempia optimointitoimenpiteitä nopeuden ja saavutettavuuden osalta. Sivustosta toteutettiin monikielinen versio, jossa suomenkielinen sivusto toimii .fi -domainin ja englanninkielinen .com-domainin alla. Sivusto on saavutettava WCAG 2.0 standardin A-tasoon saakka ja […]

Varjolan tila

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Varjolan tilan matkailu tähtää kansainvälisille markkinoille ja kaipasi freesausta brändilleen sekä soivan sivuston. Vanhat sivusto oli jämähtänyt vanhan julkaisujärjestelmän mukana kivikaudelle, joten päivitykselle oli todellakin tarvetta. Duden graafikot löivät nyrkit saveen ja alkoivat virittelemaan Varjolalle ehdotuksia uudesta ilmeestä. Samaan aikaa kasattiin yhdessä raamit sivustolle (rakenne, tarvittavat toiminnallisuudet, suunta ilmeelle). Aloituspalaverin jälkeen päästiin raapimaan rautalangat kasaan joiden pohjalta veivattiin sivuston visuaalinen ilme. Samalla uudistui logo että pätkähti. Sivuston sisältöjen hallinnasta tehtiin helppoa yksinkertaisella hallintapaneelilla, jossa sivut rakennetaan halutuista lohkoista jokaisen sivun tarpeen mukaan. […]

Arnolds

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Arnolds on Suomen vanhin amerikkalaistyylinen leipomokahvila, perustettu vuonna 1991. Nykyään Arnolds-kahviloita löytyy ympäri maan Torniosta Helsinkiin – yhteensä noin 30 kappaletta. Toimipisteiden lisäksi myös tuoterepertuaari on laajentunut perinteisistä donitseista: Nykyään Arnolds-kahviloista saa muun muassa myös bageleita, smoothieita ja laajan valikoiman erikoiskahveja. Brändiuudistuksen myötä myös verkkosivut uusiksi Hasan & Partners toteutti brändiuudistuksen Arnoldsille kesällä 2017, jonka jälkeen myös verkkosivut oli tarve uudistaa. Uusien verkkosivujen tärkeimpiä tavoitteita olivat tuotevalikoiman selkeä esillepano, Arnolds-yrittäjyyden boostaaminen sekä lähimmän Arnolds-kahvilan helppo löytäminen. Hasan & Partners toteutti verkkosivuprojektin layoutit […]

Helsingin yliopiston täydennyskoulutusyhtiö – HY+

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

HY+ – Selkeä pääsivusto josta muodostettiin oma teema HY+ on Helsingin yliopiston täydennyskoulutusyhtiö. HY+:n innostava ja samalla vastuullinen tehtävä on suunnitella, tuottaa ja tarjota yliopistollista aikuiskoulutusta nykypäivän työelämän tarpeisiin. Brändiltään ja koulutustarjonnaltaan selkeä pääsivusto HY+ ja Sininen Härkä aloitti vauhdikkaan yhteistyönsä pääsivuston uudistamisella. Uuden sivuston tavoitteena oli selkeyttää HY+:n brändiä ja integroida koulutustarjonta sivustolle. Nopeatempoinen projekti pääsi molempiin tavoitteisiinsa – brändiä luotiin Helsinki-teemaisilla suurilla kuvilla ja koulutustarjonnan integroinnin voi nähdä täältä. Integrointi helpottaa niin markkinointia, kuin päivitettävyyttä. Käyttäjiä on helppo ohjata selaamaan […]

TFW Helsinki

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Case TFW Helsinki – Positiivista liikkumisen iloa TFW Helsinki on Suomen ensimmäinen Training For Warriors -kuntosali. Yrityksen tavoitteena on levittää positiivista sanomaa harjoittelusta, liikunnasta, hyvinvoinnista sekä reippaasta elämänasenteesta. Kolme kuntosalia yhden brändin – ja verkkosivuston – alle Sinisen Härän ja TFW Helsingin yhteistyö pyörähti toden teolla käyntiin keväällä 2018 juuri yrityksen kolmannen kuntosalin, TFW Stadin, avauksen kynnyksellä. Ennen yhteistyötä TFW Helsingin kuntosaleilla oli ollut omat verkkosivustonsa, mutta uudella sivustolla päätettiin hyödyntää tfwhelsinki.com-sivuston ansaitsemaa hakukonenäkyvyyttä, ja rakentaa kaikki kolme kuntosalia saman brändin alle. […]

Chilit

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Chilit – Osaa. Ehtii. Uskaltaa. Chilit tuottaa asiakkailleen monipuolisia ratkaisuja IT-ympäristöjen hallintaan sekä kehittämiseen. Yritys tarjoaa erinomaista palvelua oikealla asenteella, ilman turhaa byrokratiaa ja tuskastuttavaa palvelu­hierarkiaa. Toisin sanoen IT-palveluita jatkuvalla palvelu­asenteella. Vuonna 2018 Chilit Oy:n liikevaihto oli lähes 34 miljoonaa euroa. Yhteistyötä jo kahden sivuston ajan Sininen Härkä on aloittanut Chilitin kanssa yhteistyön jo vuonna 2016. Silloin rakennettiin sivusto toisen kumppanin tekemillä sisällöillä sekä ulkoasulla. Sivusto toimi useamman vuoden hyvin, mutta muuttuva palveluvalikoima ja sivuston muuttuneet vaatimukset aiheuttivat ongelmia – asiakkaiden ja […]

Hanko Data Parks

Tekijä: JCO Digital
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Hanko Data Parks on kunnianhimoinen hanke, jonka tavoitteena on rakentaa Hangon ja Raaseporin alueesta ICT-yhdyskäytävä Euroopan ja Aasian välille tarjoamalla erinomaiset mahdollisuudet datakeskusten perustamiselle. Kun kohderyhmänä ovat suurimmat online-yritykset, on verkkosivuston oltava kohderyhmän kanssa samaa huipputasoa. Asiakas halusi entistä selkeämmän verkkosivuston, jonka kautta tieto löytyy helposti. Pääpaino oli verkkosivuston rakenteen ja sisällön suunnittelussa siten, että tuotteet ja palvelut ovat hyvin esillä. “JCO: n ihmiset ovat erittäin ammattitaitoisia ja he tietävät, mitä tekevät. He ovat toimittaneet kaiken, mistä olemme sopineet, ja he ovat […]

Nordcenter Golf & Country Club

Tekijä: JCO Digital
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Nordcenter Golf & Country Club on korkeatasoinen golfkeskus Raaseporissa. JCO Digitalin tehtävänä oli uudistaa ja raikastaa Nordcenterin digitaalinen ilme. JCO:n vastuulla oli verkkosivuston rakenteen ja käyttöliittymän suunnittelu sekä tekninen toteutus WordPressillä. “JCO esitteli meille ajatuksensa, ja olimme heti vakuuttuneita. He olivat todella lukeneet meitä kuin avointa kirjaa. Prosessi sujui jatkuvassa vuorovaikutuksessa, mutta oli tärkeää, että saimme keskittyä omaan työhömme, kun JCO toimitti sen, mitä pyysimme. Ja tulokset ovat selvät: JCO:n avulla lukumme osoittavat kasvua sekä myynnin että golfkierrosten osalta.” – Mats Grönblom, […]

Pablo Films

Tekijä: Mediapool Finland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Pablo Films on helsinkiläinen tuotantotoimisto, joka on erikoistunut korkealaatuisiin video- ja valokuva-tuotantoihin. Suunnittelimme Pablolle simppelin ja vaikuttavan WordPress-verkkosivuston, joka esittelee yrityksen osaamisen mahdollisimman visuaalisella tavalla. Sivuston on päärooliin nostettiin upeat videokoosteet ja työnäytteet Pablon asiakasprojekteista.

Miledrive

Tekijä: Moretag
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Yrityskulttuuri ei piittaa strategiasta, vaan se toteutuu aina omilla ehdoillaan, ellei sitä kehitetä aktiivisesti. Tiedätkö, kumpi teidän yrityksessänne vallitsee: strategiaa tukeva vai sen toteutumista estävä yrityskulttuuri? Voit kehittää vain sitä, minkä tiedät. Konseptoimme yhdessä Milestonen kanssa yrityskulttuurin mittaamiseen keskittyvän Miledrive-palvelun. Palvelun kylkeen teimme WordPress-sivuston, jossa on ACF+Polylang yhdistelmä auttamassa sisällöntuottajia. Palvelu on löytänyt jo useiden kotimaisten asiakkaiden lisäksi onnistuneita hankkeita myös ulkomailta.

Fiskarsin Panimo

Tekijä: Moretag
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Fiskarsin Panimo on perustettu vuonna 2011 Vantaan Rekolassa. Ensimmäiset kaksi vuotta oluita pantiin Mäntsälässä Rekolan Panimon nimellä. Nyt Fiskarsissa toimiva panimo on yksi kotimaisista laadukkaista pienpanimoista. Lähellä on puhdas luonto, josta he ammentavat ideoita ja raaka-aineita oluisiin. Rauhallinen 600 hengen ruukki on hyvä ympäristö luoda uusia makuja ja saada myös palautetta eri kokeiluista. Me autoimme Fiskarsin Panimoa tuomaan laadukkaat tuotteet myös verkossa esille. Moretax Flexbox auttaa sisällöntuottajia rakentamaan helposti sivuja ja tuottamaan kieliversioita. Fiskarsin Panimo on ehdottomasti yksi mielenkiintoisimmista hankkeista tänä vuonna, […]

Water Scarcity Atlas

Tekijä: Mediapool Finland
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Water Scarcity Atlas on Aalto-yliopiston Vesi- ja kehitystutkimusryhmän avainhanke, jossa tutkitaan maailmanlaajuista veden niukkuutta. Verkkosivusto tarjoaa visualisoitua dataa, maailman huippututkimuksen pohjalta tehtyjä analyyseja sekä maalaa erilaisia skenaarioita tulevasta. Kun vesi vähenee, maailma muuttuu. Tehtävänämme oli suunnitella informatiivinen verkkosivusto, joka tukee parhaalla mahdollisella tavalla tutkijoiden tuottamaa sisältöä. Mediapoolin vastuulla oli verkkosivuston rakenteen, käyttöliittymän suunnittelu ja tekninen toteutus WordPressillä. Datavisualisoinneista vastasi Lucify.

Volter

Tekijä: Sivututka Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Volter valmistaa puuhakevoimaloita, jotka mahdollistavat oman ekologisen sähkön- ja lämmöntuotannon. Yritys on maailman johtavia puunkaasutusteknologian kehittäjiä, joten tästä yrityksestä ei osaamista tai innovaatioita puutu! Volterin vanhat valmisteeman päälle rakennetut verkkosivut todettiin liian kankeiksi ja vaikeakäyttöiseksi. Tarvittiin raikkautta, nopeutta ja yksinkertaisuutta. Sivusto haluttiin laittaa tehokkaammin töihin hankkimaan lisää liidejä potentiaalisilta asiakkailta. Sisältömarkkinointiin kaivattiin työkaluja. Saimme Sivututkalla tehtäväksi sivuston ulkoasun ja rakenteen suunnittelun sekä teknisen toteutuksen. Iso osa brändi-ilmeestä sekä teksti- ja kuvasisällöstä on Volterin itsensä ja Zeeland Familyn käsialaa. Meidänlaiselle pienelle digitoimistolle tällaiset […]

Uratehdas

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Uratehtaan tavoitteena on pirkanmaalaisten korkeakoulutettujen tai vastaavissa työtehtävissä työskennelleiden työtä etsivien ammattilaisten työnhakuvalmiuksien edistäminen. Wysiwyg toimitti verkkosivujen toteutuksen avaimet käteen -ratkaisuna sisältäen käyttöliittymien suunnittelun, graafisen ulkoasun, sivupohjien ja toiminnallisuuksien ohjelmointityön.

Fairdata

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Fairdata-palvelut tarjoavat yhteentoimivan palvelukokonaisuuden aineistonhallintaan, aineistojen kuvailuun ja turvalliseen säilytykseen sekä merkittävien tietoaineistojen pitkäaikaissaatavuuden turvaamiseen. Fairdata-palvelut järjestää opetus- ja kulttuuriministeriö ja toimittaa CSC-Tieteen tietotekniikan keskus Oy. Wysiwyg toteutti WordPress-pohjaiset verkkosivut perustuen asiakkaan toimittamaan visuaaliseen ohjeistukseen sekä käyttöliittymä- ja rakennesuunnitelmaan.

Siirto

Tekijä: Wysiwyg Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Siirto on pankkirajat ylittävä reaaliaikainen mobiilisiirto. Tapahtumat ovat viiveettömiä, käyttäjät eritellään puhelinnumeroilla eikä luottokorttia tarvita. Wysiwyg toteutti palvelun verkkosivuston Automatialle perustuen WordPress-julkaisujärjestelmään, mainostoimiston ulkoasun pohjalta.

Digital Youth Work – verkkosivu

Tekijä: G-Works
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Digital Youth Work -projekti pyrkii rakentamaan valmiuksia digitaalisen nuorisotyön tarjoamiseen paikallisella, kansallisella, alueellisella ja Euroopan tasolla. Yhteistyössä Verken kanssa lähdimme toteuttamaan sivustoa, jonka avulla projektiin osallistuvat organisaatiot pääsevät syöttämään sinne sisältöä ja jakamaan alan ammattitietoa muiden Euroopan nuorisoasian toimijoiden kanssa. Verken visiona on, että kaikilla nuorten parissa työskentelevillä on valmiudet hyödyntää digitaalista mediaa ja teknologiaa osana työtään. Tätä tukemaan olimme aiempina projekteina tuottaneet Somecampin ja Somejamin sivustot, sekä Verken pääsivuston Verke.orgin uudistuksen. Sivusto oli poikkeuksellinen muihin toteuttamiimme Verken projekteihin nähden, sillä Digital […]

Suomen tieteellinen kirjastoseura

Tekijät: Flo Apps Oy (tekniikka), Mattsson & Mattsson (UI)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Suomen tieteellisen kirjastoseuran uusi WordPress-verkkosivusto avattiin syyskuussa 2018. Sivusto hyödyntää järjestön Facebook- ja Twitter-sisältöjä sekä järjestön julkaiseman Signum-lehden RSS-syötettä. Sivusto on integroitu FloMembers-jäsenrekisteriin.

Integrio

Tekijä: Moretag
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Integrion työntekijöillä on selkeästi hyvä meininki ja sen takia on ollut kerrassaan hienoa olla auttamassa heitä uuden verkkosivuston rakentamisessa. Palvelu koostuu WordPressin kannalta meille aika tyypillisistä palasista. Custom Post Type käytössä projekteille ja henkilöille ja ACF:n avulla tehty Moretag Flexbox modulaarinen logiikka sivujen rakentamisessa. Projekti hoidettiin hyvin pitkälle avaimet käteen -ajattelulla, eli visuaalisuus ja sisällöt on tuotettu kaikkiaan Moretagin puolesta.

JAK Metalli

Tekijä: Moretag
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Rakensimme JAK-metallin sivustot uusiksi vuoden 2018 aikana. Projekti sisälsi tree-shears.com -sivuston, jonka sisältö on kolmella kielellä, sekä spiral-cutter.com -sivuston joka on kaksikielinen. JAK-metalli on innovatiivinen yritys, joka sijaitsee Mäntässä. Spiral Cutter on uudenlainen todella energiapihi leikkuri, joten se kuluttaa polttoainetta huomattavasti vähemmän kuin perinteiset ketjuleikkurit. Spiral Cutter on myös valittu Swedish Steel Prize finalistiksi vuonna 2018. Sivustojen kieliversioissa käytetty WPML-lisäosaa sekä ACF-palikoita, jotta sivustoista on tehty modulaarisia. Projekti on pitänyt sisällään valokuvausta, videoiden tuottamista ja graafista suunnittelua, joten verkkopalvelut ovat vain osa […]

Suomen Lääketieteen Säätiö

Tekijä: Moretag
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Rakensimme uutta verkkopalvelua yhteistyössä Viestintätoimisto Groundin kanssa. Palvelu uudistui kesällä 2018 ja on toteutettu WordPressillä. Palvelintila on Seravon WP-palvelu.fi, aivan kuten jokainen meidän toteuttama sivusto. Säätiön tukijoita on ollut runsaasti yhtiöistä yksityisiin henkilöihin. Erityisesti suomalaisella lääketeollisuudella ja terveydenhuoltoon liittyvillä yrityksillä on ollut merkittävä osuus säätiön varallisuuden karttumisessa. Yksityiset henkilöt ovat antaneet tukensa joko lahjoituksina tai testamentteina.

Ground Communications

Tekijä: Moretag
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Meillä kaikilla on niitä projekteja, joissa on heti alusta lähtien hyvä vire päällä. Groundin uusi visuaalisuus innosti koko tiimiä ja sen vieminen sähköisiin kanaviin oli selkeä tehtävänanto. Raikas värimaailma ja hyvät kuvat innoittivat hyödyntämään isoja pintoja – siis paljon isoja pintoja. Toisaalta, etusivu latautuu silti muutamassa sekunnissa ja käytettävyys on hyvää pitkin palvelua. Me rakastuttiin uuteen Groundiin ja ollaan todella fiiliksissä siitä, miltä Ground näyttää nyt. Tekninen toteutus: WordPress, ACF, Moretag FlexBox

Triuvare

Tekijä: Moretag
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Rakensimme uutta triuvare.fi -palvelua, yhdessä Triuvaren työntekijöiden ja heidän asiakkaidensa kanssa. Haastattelimme asiakkaita ja myös sellaisia yrityksiä jotka eivät ole valinneet kilpailutuksessa Triuvarea kumppanikseen. Tämän tiedon pohjalta konseptoimme palvelua, määrittelemme palveluita ja mietimme sisältökokonaisuuksia uusiksi. Tämä hanke on hyvä esimerkki siitä miten pyrimme aina toimimaan. Moretag Blackbox -palvelu siirtää päätöksentekoa loppuasiakkaille ja valinnat tehdään oikeiden käyttäjien palautteen perusteella. Istumme myös asiakkaan tiloissa vähintään kerran viikossa, jotta voimme kuunnella ja havainnoida asiakkaan aitoa arkea, niin myynnin tiloissa kuin asiakastuen vieressä istuen.

Lyyra.fi

Tekijä: Paper Planes Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Kampanjasivusto

Lyyra.fi on visuaalisesti näyttävä, informatiivinen ja helposti sisäistettävä kampanjasivusto, jonka toimitimme asiakkaalle erittäin tiukalla aikataululla. Sivusto julkaistiin keväällä 2018 ja se esittelee HYY Yhtymän Helsingin Hakaniemeen suunnitteilla olevaa Lyyra-hanketta. Hankkeen havainnekuvat ovat sivustolla avainasemassa. Projektin tavoitteena oli rakentaa yksinkertainen ja informatiivinen, mutta silti WOW-efektin luova sivusto. Etusivun kuvakaruselli onkin tehty käyttämällä responsiivisia retina-kuvia, jotka näyttävät häikäiseviltä desktopilla, mutta latautuvat silmänräpäyksessä myös mobiilissa. Saimme vapaat kädet toteutukseen, ja suunnittelimme saitin vauhdilla, laadusta tinkimättä. Tuotimme asiakkaalle valmiiksi pureskeltuja ideoita lyhyellä aikataululla ja hoidimme toteutuksen […]

Hämeen keskiaikafestivaali

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Joka vuoden elokuussa Hämeenlinnassa järjestetään Suomen suurimmat keskiaika-aiheiset festivaalit, joihin osallistuu yli 20 000 kävijää. 500 vuotta sitten paikalla vedettiin niskalenkkiä ja juotiin olutta. Tapahtumassa käyminen on suosittu tapa vierailla hetken toisessa ajassa ja tunnelmassa. Toteutimme Hämeen keskiaikafestivaalille tuoreet verkkosivut vuoden 2018 tapahtumaa varten. Katleena Hannuntytär otti Duden viikinkeihin yhteyttä kaivatessaan keskiaikatapahtumalle uutta ilmettä. Tässä yhteydessä ei voida sanoa, että “sivut vietiin tälle vuosisadalle”, sillä ilmeen henki oli pidettävä luonnollisesti keskiaikaisena. Projekti oli alusta asti meille mieluinen, sillä pidämme haasteista. Työssä oli […]

EPID Research

Tekijä: Muato (Graafinen suunnittelu ja WordPress-tuotanto)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Epid Research Oy on lääketieteen tutkimuksen erikoisosaaja. Muato uudisti EPID Researchin verkkosivut, yritysilmeuudistuksen jatkumona. Ilmeuudistus toteutettiin ilman yrityksen logon muuttamista. Graafinen ilme logon ympärillä sai yhtenäisen, tunnistettavan ja toimialaan sopivan ulkoasun. Uusi ilme esiteltiin ICPE-tapahtumassa ja pian tämän jälkeen julkaistiin uudet verkkosivut. Sivut on toteutettu siten, että asiakas saa helposti itse lisättyä julkaisuja ja uutisia sivustolle. Sisällön hallinta työkaluna toimii Bateauxin Blueprint. Sivusto on englanninkielinen.

Jokke.com – verkkokauppauudistus

Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Toteutimme verkkokauppauudistuksen Pohjoismaiden laajimmalle koirantarvikeverkkokaupalle Jokkelle. Uudistuksessa raikastettiin verkkokaupan ulkoasua ja helpotettiin sen käyttöä esimerkiksi muokkaamalla jälleenmyyjä hakua havainnoillistavammaksi. Projektissa parannettiin jälleenmyyjille tarkoitettua verkkokauppaa mahdollistamalla usean tuotteen ostaminen samasta näkymästä. Isoimpana uudistuksena rakennettiin myös kuluttajille oma verkkokauppa! Teknisenä alustana käytettiin WordPressiä sekä WooCommercea.

Management Institute of Finland verkkosivu-uudistus

Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Management Institute of Finlandin verkkosivut uudistettiin yrityksen brändiuudistuksen yhteydessä Verkkoaseman toimesta. Uudistuksessa tuotteet ja palvelut tuotiin selkeämmin ja houkuttelevammin esille sekä ostoprosessi suunniteltiin suoraviivaisemmaksi sekä helpommaksi loppukäyttäjälle. Lisäksi asiakkaan eri koulutusbrändit haluttiin paremmin esille. Verkkosivuston tekninen toteutus saatiin vastaamaan suunniteltua visuaalista ilmettä sekä käyttöliittymän toiminnallisuuksia. Tekninen toteutus sisälsi myös version 1.0 sisällön syötön ja stilisoinnin sivuille. Uuden sivuston ylläpito on helppoa asiakkaalle jatkossakin suurenkin sivumäärän kanssa. Toimitusprojektin aikana kyettiin aidosti auttamaan asiakasta erilaisten ratkaisujen kanssa ja joustavasti reagoimaan erilaisiin muutostarpeisiin.

Neito.fi sivustouudistus

Tekijä: Buena Creative Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Neito on laadukasta suomalaista kylmäpuristettua rypsiöljyä, jonka laatumielikuva ei kuitenkaan välittynyt verkkoon asti halutulla tavalla. Uudistimme Neito.fi-sivuston viestimään paremmin tuotteen laatua, sekä toimimaan kotipesänä kaikelle Neidon markkinointiviestinnän tekemiselle. Kohderyhmälle visuaalisuus on tärkeää. Se mielessä loimme Neidolle eri makuvariantteja korostavan uniikin kuvakonseptin, jota hyödyntämällä tuotteet kuvattiin. Nämä arvokkaat ja laatua viestivät kuvat ovat pääosassa myös itse sivuston visualiikassa. Sivuston sisältörakenne suunniteltiin niin, että se palvelee nopeaa tietoa tuotteista etsivää, mutta tarjoaa myös teema- ja reseptisisällön kautta mahdollisuuden syventyä laadukkaan rypsiöljyn maailmaan laajemminkin.

Testauskoulutus.fi

Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Verkkokauppa

Uudistimme Prove Expertisen testauskoulutus.fi -sivuston. Testauskoulutus.fi on kotimaan markkinoille suunnattu ilmoittautumissivu Prove Expertisen laajalle koulutusvalikoimalle. Sivuilta haluttiin tehokkuutta ja ilmoittautuminen koulutuksiin haluttiin tehdä mahdollisimman helpoksi. Tätä tuettiin myös markkinoinnin automaatio -integraatiolla. Sivusto tehtiin WordPress pohjalle ja suunniteltiin yhteistyössä Valokki Design Oy ‘n kanssa.

Hotelli Alba

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Hotelli Alba on Jyväskylän tunnetuimpia hotelleja. Jyväsjärven rannalla sijaitseva hotelli-ravintola oli Duden ensimmäisiä asiakkaita vuonna 2014 ja yhteistyö on jatkunut sen jälkeen tiiviinä. Vuonna 2017 oli aika taas freesata ilmettä. Uusille sivuille kaivattiin selkeyttä ja modernisuutta, sillä hotelli sai brändiuudistuksen myötä uuden ilmeen. Sivustolle toteutettiin entistä selkeämpi varauslomake, tarjoukset, arviot ja helposti päivitettävä lounaslista. “Olemme toimineet Duden kanssa jo useamman vuoden ja uusien web-sivujemme luomisprosessi ja lopputulos vain syvensi luottamusta ja ihastusta Duden toiminnan ammattimaisuuteen. Omien kiireidemme keskellä Dude ohjasi ja kannusti […]

Craftman sivustouudistus

Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Kesän aikana teimme myös Craftmanille uudet verkkosivut. Uusilla sivuilla haluttiin terävöittää Crafmanin sanomaa, niin että toiminnan todellinen luonne tulisi sivuilla selkeästi esille. Sivuista toivottiin erityisesti näyttäviä ja visuaalisesti selkeitä. Projekti aloitettiin sisältöpajalla, jossa selkeytettiin mitä sivuilta tulisi löytyä. Lisäksi terävöitettiin ydinviesti: “Ammattilaisia helposti, nopeasti ja riskittömästi.” Uusi, selkeämpi sivusto toteutettiin WordPressillä pitäen tärkeimmät arvot, toimintatapa ja kokonaispalvelu, jatkuvasti mielessä.

Todellisuus.fi

Tekijä: Hahmo Design Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Todellisuuden tutkimuskeskus on perinteikäs Helsingistä käsin toimiva esitystaiteen kollektiivi. Heidän toimintansa lähtökohtana on todellisuuden havainnointi, kyseenalaistaminen ja uudistaminen. (Todellisuus.fi – miten hieno domain!) Toteutimme Todellisuuden tutkimuskeskukselle WordPress-sivuston joka noudattaa heidän visuaalista ilmettään.

Ruosniemen panimo

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

redandblue uudisti kansainvälisille markkinoille tähtäävän Ruosnimen panimon brändin useita työpajoja sisältäneellä brand sprint -menetelmällä. Uudistus sisälsi etikettien ja kaiken graafisen materiaalin tuottamisen sekä henkilöstön valokuvaamisen. Ruosniemen panimon verkkosivut uudistettiin brändiuudistuksen yhteydessä. Sivusto tehtiin WordPress-alustalle ja sisällönhallinta modulaariseksi redandbluen rakentamaa page builder -sisällönhallintatyökalua hyödyntäen. Uusi sivusto on kaksikielinen, ja sisältää mm. Untappd- ja uutiskirjeentilaus-integraatiot.

Fortum Charge & Drive -karttasovellus

Tekijä: redandblue
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Räätälöity web-sovellus

Fortumin Charge & Drive oli uudistamassa tuotteitaan ja siirtymässä Charge & Drive kartan osalta natiiviin mobiiliapplikaatioon. Tämän siirtymän myötä myös nettisivulla toimiva kartta, jossa Charge & Drive -latauspisteet näkyivät, olisi lakannut toimimasta vaikka monet asiakkaat käyttivät karttaa vielä päivittäin. Toteutimme uuden karttasivuston, josta käyttäjät edelleen löytävät samat latauspisteet kuin aiemminkin. Uudistuksen myötä kartta sai myös raikkaamman ilmeen ja toiminnallisuuksia suoraviivaistettiin. Karttasivusto on toteutettu React-teknologioilla ja hyödyntää Fortumin omaa rajapintaa latauspisteiden tietojen hakuun. Palvelu hyödyntää joitakin moderneja selainominaisuuksia, kuten paikkatietoa.

Oivangin Lomakartano

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Oivangin sivusto oli jämähtänyt yhtä ikiaikaiseksi kuin maa, jolle lomakartanon nykyaikaiset hulppeat puitteet on rakennettu. Uudistetusta sivustosta lähdettiin tekemään visuaalisesti näyttävää sekä mielenkiintoista. Teknisellä puolella keskityttiin sisällön sekä monien kieliversioiden helppoon päivitettävyyteen. Huviloiden varaustilanne tuotiin suoraan näkyville huviloiden esittelyiden yhteyteen. Elävyyttä sivustolle tuotiin etusivun maisemia esittelevällä viedolla sekä sosiaalisen median syötteillä, joihin päivitetään usein sesongin kuulumisia.

Pro-Source Oy

Tekijä: Poutapilvi web design Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Pro-Source Oy auttaa rakentamaan tiimejä, jotka menestyvät muutosten keskellä. Palveluihin kuuluvat ylimmän johdon suorahaut, asiantuntijarekrytoinnit, esimies- ja uravalmennukset, uudelleensijoituspalvelut sekä ICT-konsultoinnit. Poutapilvi asensi kolmannen osapuolen suunnitteleman ulkoasun ja toteutti palvelun WordPress-alustalla.

Elonen

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Elonen on varmasti jokaiselle suomalaiselle tuttu, ainakin kahvipöydästä. Uudistaessaan visuaalisen brändi-ilmeensä vuonna 2016, Elonen kaipasi myös pahasti vanhentuneille nettisivuille uutta modernimpaa ja selkeämpää otetta. Toteutimme Eloselle freesit verkkosivut, joissa on hyödynnetty modulaarista eli joustavaa sisällönhallintaa. Toteutuksessa tähdättiin siihen, että sisällön päivittäminen olisi mahdollisimman helppoa koko Elosen henkilökunnalle. “Pyysimme tarjoukset sivustouudistuksesta muutamalta toimijalta ja Duden kanssa yhteistyö tuntui sujuvan kaikista helpoiten heti alkumetreiltä. Työn ote oli rento, mutta kuitenkin asiantunteva, mikä sopi meidän tyyliimme erinomaisesti. Sivuston uudistus sujui hyvin näppärästi ja helposti etenkin […]

Explosive Bar

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Paikallisten kesken ”Pommina” tunnettu Explosive Bar on uudistanut pala palalta koko konseptia aina sisustuksesta valikoimaan saakka. Kunnon sivut kuitenkin puuttuivat, mutta kauaa ei levätty laakereillaan. Suunnittelimme Explosive Barille uuden logon ja nettisivut. Viimeksi nautitut oluet tulevat suoraan Untappdista rakentamamme integraation kautta ja tapahtumat Facebookista. Kokonaisuudesta tuli varsin toimiva paketti ja Pommin asiakkaatkin ovat tykänneet. “Oikeastaan heti ensimmäisen yhteisen palaverin jälkeen olimme vakuuttuneita siitä, että tästä tulee juuri sitä mitä tarvitsimme. Saimme vaihdettua ajatuksia uudesta logosta, sekä sivujen sisällöstä ja visuaalisesta ilmeestä. Halusimme […]

Earthpac Oy

Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Toteutimme Earthpac Oy:lle verkkosivu-uudistuksen yhteistyössä Mainostoimisto MBE:n kanssa. Uudistuksessa selkiytettiin sivustorakennetta nostamalla tuotteiden ja palveluiden valikoimaa selkeämmin esille. Sivuston ulkoasun keskiössä on Earthpacin toimitiloissa kuvatut suuret kuvat. Ulkoasun suunnittelusta vastasi MBE ja sivusto toteutettiin WordPressillä.

Suomen Kaasuenergia Oy

Tekijä: Verkkoasema Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Toteutimme Suomen kaasuenergialle verkkosivujen uudistuksen. Julkaisujärjestelmänä toimii WordPress ja sivuston suunnittelussa on kiinnitetty huomiota responsiivisuuteen. Lisäksi myyntiin on panostettu ja hinnastot ovat tulostettavissa kätevästi esim. paperille tai pdf-tiedostoksi. Verkkosivuston teknisestä toteutuksesta vastasi Verkkoasema ja ulkoasun suunnittelusta Mainostoimisto MBE.

Saarikoski Incoming

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Saarikoski Incoming on kansainvälisille markkinoille suunnattu esittelysivusto, jonka tarkoitus on saada ulkomaalaisia kiinnostumaan Baltian maiden matkoista. Kun Dudea pyydettiin toteuttamaan markkinointisivustoa, tilaisuuteen oli helppo tarttua. Toteutimme Saarikoski Incomingille selkeän ja informatiivisen esittelysivuston, pääpainona kuvamaailma ja fiilis erilaisista maista, esimerkkimatkoista sekä kohteista. “Duden rento mutta asiallinen ote tuntui ensimmäisestä neuvottelusta asti omaan arvomaailmaamme sopivalta. Hommat hoidetaan sovitusti ja asioista puhutaan termein, joita on helppo ymmärtää. Eikä asiakassuhde ole loppunut sivujen avautumiseen. Itselleni on ollut helpottavaa huomata, miten näppärä sivuja on ylläpitää. Tarvittaessa apu […]

Frankly Partnersin sivustouudistus

Tekijät: Hasan & Partners (Visuaalinen suunnittelu), Into-Digital Oy (Tekninen toteutus)
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Into toteutti yhdessä hasan & partners:n kanssa Frankly Partnersin verkkosivu-uudistuksen. Sivustolla on monentyyppistä sisältöä ja toiminnallisuuksia referensseistä työnhakuilmoituksiin. Sivuston tyylikäs ja moderni ulkoasu toimii responsiivisesti eri kokoisilla näytöillä. Into vastasi sivuston teknisestä toteutuksesta.

Tuotos.fi

Tekijä: redandblue
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: alle 10 000 €
Palvelun tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Tuotos on av-tuotantoyhtiöiden tekijänoikeusyhdistys. Tuotos.fi -verkkopalvelu palvelee sekä elokuvien tuottajia että elokuvia julkisesti esittäviä tahoja. Sivustolta voi tehdä lupahakemuksen elokuvien näyttämiseen ja selata Tuotoksen esityslupien piirissä olevia elokuvia. Elokuva-arkistoa varten sivustolle rakennettiin kategoriahaku ja vapaasanahaku helpottamaan elokuvien löytämistä.