IAB Finland tarjoaa verkkomainonta-aiheisen seminaarin torstaina 29.11.2012

Perttu Tolvanen

Torstaina Vierityspalkin lukijoilla on mahdollisuus päästä kuuntelemaan mielenkiintoisia puheenvuoroja verkkomainonnan tuoreimmista trendeistä. Verkkomainonnan kasvua ja kehitystä ajava IAB järjestää tuolloin Helsingissä aamupäivän mittaisen maksullisen HOT or NOT -seminaarin, joka on kohdennettu verkkomainonnan tekijöille, suunnittelijoille ja ostajille. Vierityspalkin lukijoille on tarjolla kaksi (2) vapaalippua paikan päälle ja mahdollisuus seurata seminaaria live-streamin kautta ilmaiseksi. Luonnollisesti seminaaria voi myös seurata Twitterissä hashtageilla #iabseminaari ja #digitrends.

Puhujina seminaarissa ovat muun muassa Thomas Schnoor Nugg.ad:sta, Jesper Urban Adformista sekä Elina Rosenlund CyberLightning:sta. Tilaisuuden hinta on IAB:n jäsenille 150 euroa (+ alv 23%) ja ei-jäsenille 300 € (+ alv 23%). IAB:n sivuilla voi tutustua tarkkaan seminaariohjelmaan.

Vierityspalkin lukijoille on tarjolla seminaariin kaksi (2) ilmaislippua, jotka jaetaan kahdelle nopeimmalle tämän artikkelin kommentoijalle. Kommentoi juttua, kerro nimesi ja sähköpostiosoitteesi, niin pääset seminaariin. Lippu on henkilökohtainen.

Seminaarin live-streamausta voi seurata IAB Finlandin sivuilta torstaina klo 9-12. Puheenvuorot löytyvät sivuilta myös jälkikäteen klippeinä.