Dagmar Search panostaa hakukonemarkkinointiin
Otathan huomioon, että tämä artikkeli on yli 16 vuotta vanha, joten sisältö ja linkit eivät ole välttämättä ihan ajan tasalla. Tuoreena lukemisena samasta kategoriasta: Rajasoft osti Buorren kehitystiimin.
Hakukonemarkkinoinnissa kisa kiristyy kun Dagmar perustaa toimialaan erikoistuneen yksikön*. Yksikkö on luontevaa jatkoa Dagmar Digitalille ja muutenkin mediatoimistojen internet-panostuksille.
Uuden Dagmar Search yksikön tarjonnasta ei vielä ole tarkempia tietoja, mutta kovasti uutta yksikköä hehkutetaan:
- ”Dagmar Search -yksikön tavoitteena on nostaa Dagmar Suomen suurimmaksi hakukonemarkkinoinnin tekijäksi ja yhdistää hakusanamarkkinointi tiiviisti muuhun markkinointiviestintään. ”Tämä on itse asiassa kansainvälinen toimintamalli, jonka juurrutamme nyt Suomeen”, kuvaa yksikköä vetävä Roope Ruotsalainen. ”Vahvistamme osaamistamme myös kansainvälisesti, viimeisin rekrytointimme on Lontoosta Dagmariin rantautuva Dominic Earl, jolla on rautaista, kansainvälistä osaamista mm. mSearchin ja Double Clickin palveluksesta.”
Dagmarin tarjonta on vahvasti hakusanamainontapainotteinen. Hakukoneoptimointi ja web-analytiikka saavat kumpikin yhden maininnan sivustolla:
- ”Kauttamme hoituu hakusanamainonta, hakukoneoptimointi sekä web-analytiikka luotettavasti ja helposti.”
Vierityspalkki jää odottamaan muiden isojen toimijoiden uutisointeja samankaltaisten yksiköiden perustamisesta.
Lue lisää: Löydä kokenut digitoimisto – Helsinki, Tampere, Turku, Oulu, Jyväskylä
(*Toim. huom. Linkkejä poistettu toimimattomina.)
4 kommenttia on “Dagmar Search panostaa hakukonemarkkinointiin”
Kommentointi on suljettu.
Ismo / MyCashflow
Näitä hakukonemarkkinointiin erikoistuneita tuntuu tupsahtelevan jostain joka viikko.
Velmu
Rauta on kuumaa :) Ja toinen mikä pistää silmään on että Helsinki on nyt kovaa huutoa yritysten nimissä. Kas kun SanomaWSOY ei vaihtanut nimeään muotoon Sanoma Helsinki.
Onhan toki hyvä olla kasvun varaa kun nämä yritykset avaavat Tokion ja Pariisin toimipisteitään.
Ja elkää ottako vakavasti.
Timo Paloheimo
Mitä Dagmar edellä, sitä muut perinteiset mediatoimistot perässä. Ei vain taida riittää osaavaa henkilökuntaa joka paikkaan.
lahjat
Tällä hetkellä jo ainakin itselle tulleista rekrykyselyistä päätellen osaajia on aika vähän.
Sinänsä pelottava tilanne jos hakukoneoptimointia pääsee tekemään ”kuka vaan”.