Ramblas = Eastway + Satama
Otathan huomioon, että tämä artikkeli on yli 18 vuotta vanha, joten sisältö ja linkit eivät ole välttämättä ihan ajan tasalla. Tuoreena lukemisena samasta kategoriasta: Rajasoft osti Buorren kehitystiimin.
Tämä pressi on jollain tapaa jäänyt noteeraamatta suomalaisessa digiskenessä. Ajattelin siksi sen toistaa täällä. Digialaa seuraaville kiinnostavinta on tietty se, että mukana on liuta digitapahtumien konkaritekijöitä. Odotellaan mielenkiinnolla… Lisätietoa myös täältä*.
[Kirjoittaja on töissä Satama Amsterdamissa.]
Satama ja Eastway perustivat yhteisyrityksen
Satama ja Eastway Oy ovat perustaneet digitaaliseen tapahtumamarkkinoinnin tuotantoon keskittyvän yrityksen.
Ramblas Digital Oy –nimisen yhtiön toimitusjohtajaksi on nimitetty Sataman mobility-liiketoimintayksikössä strategistina toiminut Panu Mustonen (35). Yhtiössä työskentelee alkuvaiheessa kymmenkunta työntekijää.
Ramblas Digital Oy:n toiminta-ajatuksena on kehittää yritysten sisäisiin tarpeisiin sekä erilaisiin yritys- ja yleisötapahtumiin liittyviä digitaalisia ratkaisuja. Näitä ovat esimerkiksi erilaiset matkapuhelimen avulla tehtävät interaktiiviset toiminnot sekä muita langattomia päätelaitteita hyödyntävät markkinointitoimenpiteet.
Satama ja Eastway ovat jo pitkään tehneet yhteistyötä tapahtumamarkkinoinnin saralla. Nyt yritykset ovat päättäneet yhdistää osaamisensa yhteiseen yritykseen.
”Tapahtumamarkkinointi on yksi markkinoinnin kasvavista osa-alueista. Ramblas Digitalin vuorovaikutuspalvelut mahdollistavat entistä paremman ja rikkaamman kontaktin tapahtuman osallistujan ja brändien välillä”, toteaa Ramblas Digital Oy:n tuore toimitusjohtaja Panu Mustonen.
* Toim. huom. Linkkejä poistettu toimimattomina.