Apaja ja Lycos yhteistyöhön

asmunder

Apaja tiedotti tänään solmineensa laajan yhteistyösopimuksen kansainvälisen Lycos-portaaliyhtiön kanssa. Sopimuksen myötä Apajan Aapeli-peliyhteisöpalvelu, jota Suomen rajojen ulkopuolelle viedään Playray-brandilla, tulee osaksi useita Lycos-sivustoja.

– Käyttäjämäärämme sekä yhtiön liikevaihto ovat kovassa kasvussa. Prime time -aikaan palveluissamme on samanaikaisia käyttäjiä yli 20.000. Apaja työllistää tällä hetkellä Suomessa ja ulkomailla yhteensä 40 ihmistä. Loppuvuoden aikana tulemme rekrytoimaan 6-8 henkilöä lisää, kertoo yhtiön toimitusjohtaja Inka Mero.

Kesällä Apaja starttasi palvelunsa Virossa ja Lycos-yhteistyön myötä yhtiö avaa uusina Playray-maina nyt Ranskan ja Italian. Näin Apajan sosiaalinen peliyhteisö virtuaalihahmoineen pyörii lokakuun alkupuolella jo 10 eri maassa.

Kirjoittaja on töissä Apajalla.

Aiheet: kansainvälistyminen

Tagit:

asmunder

Vierityspalkin perustaja Asmo Halinen on yksi maamme kokeneimmista yhteisöllisten verkkopalveluiden sekä verkkomedioiden asiantuntijoista. Tällä hetkellä Asmo toimii verkkoliiketoimintajohtajana Iltalehdessä sekä advisorina tai hallituksen jäsenenä useissa muissa yhtiöissä/startupeissa (mm. Sofanatics, Eat.fi, Grey Area). Hän oli perustajana ja toimitusjohtajana vuonna 2001 digitaalisen markkinointiviestinnän toimisto Apaja Creative Solutions Oy:ssä ja sittemmin sen spinoffina syntyneessä Apaja Online Entertainment Oy:ssä, jonka tunnetuin tuote on 2,5 miljoonaa eri käyttäjää kuussa tavoittava Aapeli/Playray-peliyhteisöpalvelu.

Comments are closed.