IAB Finland järjestää Grand One 2011 -seminaarin 31.3.2011
Otathan huomioon, että tämä artikkeli on yli 12 vuotta vanha, joten sisältö ja linkit eivät ole välttämättä ihan ajan tasalla. Tuoreena lukemisena samasta kategoriasta: Selvitys alkaa: Shopify-kumppanit Suomessa 2022.
Ensi viikolla on mahdollisuus päästä kuuntelemaan Grand One -voittajien projektitarinoita suoraan tekijöiltä. Seminaariin on valikoitu esittelyyn neljä voittanutta casea. Seminaari on kohdennettu vahvasti verkkomainonnan tekijöille, suunnittelijoille ja ostajille. Esittelyyn on valittu mm. paras sosiaalisen median hyödyntäminen ja voittaneita verkkokampanjoita. Tarkan seminaariohjelman voi katsoa IAB:n sivuilta. Seminaari järjestetään 31.3.2011 klo 8.30-11.30 Astoria-salissa. Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 euroa (+alv.) ja ei-jäsenille 300 euroa (+alv.).
Vierityspalkin lukijoille on tarjolla seminaariin (3) ilmaislippua, jotka jaetaan kolmelle nopeimmalle tämän artikkelin kommentoijalle. Kommentoi juttua, kerro nimesi ja sähköpostiosoitteesi, niin pääset seminaariin. Lippu on henkilökohtainen.
5 kommenttia on “IAB Finland järjestää Grand One 2011 -seminaarin 31.3.2011”
Kommentointi on suljettu.
Atte Hujanen
Mahtavaa, että case-pohjaisia avauksia voittavista projekteista tuodaan esiin. Hinta on kylläkin aivan hirveä jos miettii yksittäisiä tekijöitä eikä esim. isoja pajoja.
Timo Jäppinen
Mielenkiintoista kuulla miten voittajat syntyivät.
Harri Bryk
Mielenkiintoinen seminaari tulossa ja hienoa kuulla itse tekijöiltä miten kamppikset muodostuvat.
Marjut
Mukavaa kuulla Ripattia ja Passia. :)
Perttu Tolvanen
Viimeinen paikka meni täpärästi Harrille. Onnittelut lipun saaneille!:) Marjut saa ennakkovinkin seuraavasta sitten toimituksen toimesta :)