IAB Finland järjestää Grand One 2011 -seminaarin 31.3.2011

Perttu Tolvanen

Ensi viikolla on mahdollisuus päästä kuuntelemaan Grand One -voittajien projektitarinoita suoraan tekijöiltä. Seminaariin on valikoitu esittelyyn neljä voittanutta casea. Seminaari on kohdennettu vahvasti verkkomainonnan tekijöille, suunnittelijoille ja ostajille. Esittelyyn on valittu mm. paras sosiaalisen median hyödyntäminen ja voittaneita verkkokampanjoita. Tarkan seminaariohjelman voi katsoa IAB:n sivuilta. Seminaari järjestetään 31.3.2011 klo 8.30-11.30 Astoria-salissa. Seminaarin hinta on IAB:n jäsenille 150 euroa (+alv.) ja ei-jäsenille 300 euroa (+alv.).

Vierityspalkin lukijoille on tarjolla seminaariin (3) ilmaislippua, jotka jaetaan kolmelle nopeimmalle tämän artikkelin kommentoijalle. Kommentoi juttua, kerro nimesi ja sähköpostiosoitteesi, niin pääset seminaariin. Lippu on henkilökohtainen.

Aiheet: tapahtumat

Tagit:

Perttu Tolvanen

Perttu Tolvanen on digitaalisten palveluiden suunnittelun, arkkitehtuuriratkaisujen ja kumppanivalintojen asiantuntija. Perttu on konsulttiyhtiö North Patrol Oy:n konsultti ja omistaja. North Patrol on digitoimistoista ja järjestelmätoimittajista riippumaton toimija, joka auttaa asiakkaita suunnittelemaan digitaalisia palveluita, valitsemaan sopivimmat teknologiat ja kilpailuttamaan osaavimmat kumppanit. Pertun yhteystiedot.
  1. Atte Hujanen says:

    Mahtavaa, että case-pohjaisia avauksia voittavista projekteista tuodaan esiin. Hinta on kylläkin aivan hirveä jos miettii yksittäisiä tekijöitä eikä esim. isoja pajoja.

  2. Harri Bryk says:

    Mielenkiintoinen seminaari tulossa ja hienoa kuulla itse tekijöiltä miten kamppikset muodostuvat.

  3. Perttu Tolvanen says:

    Viimeinen paikka meni täpärästi Harrille. Onnittelut lipun saaneille!:) Marjut saa ennakkovinkin seuraavasta sitten toimituksen toimesta :)