Nyt verkostoituu Aller
Otathan huomioon, että tämä artikkeli on yli 15 vuotta vanha, joten sisältö ja linkit eivät ole välttämättä ihan ajan tasalla. Tuoreena lukemisena samasta kategoriasta: Miltä mediatalojen evästelappujen pitäisi oikeasti näyttää?.
Työntekijän ei tarvitse avautua, vaikka yritys sen tekisikin. Näin kirjoittaa aikakauslehtikustantaja Allerin leipiin siirtynyt Pauli Aalto-Setälä blogissaan* yrityksensä asenteesta sosiaaliseen mediaan. Aller on pestannut Social District Officerin ja uutisoi kokeilevansa sosiaalisen pääoman vapauttamista*. Hankkeessa ovat kumppaneina Data Rangers, Kontaktitoimisto Toinen, Gyllene Skor sekä Dagmar Digital.
Allerin avoin verkostoitumishanke muistuttaa mieliin Winnovationin ja Zipipopin aiemmin syksyllä uutisoiman sosiaalisen median strategiatyön tuotteistuksen.
Sosiaalisen median strategioita laaditaan näinä aikoina niin julkisissa kuin yksityisissä organisaatioissa. YLEn järjestämässä sosiaalisen median strategiaseminaarissa omista kokemuksistaan organisaation suunnitelmalliseksi verkottumiseksi kertoivat Sari Aalto-Matturi Oikeusministeriöstä ja Jussi-Pekka Erkkola Nokian markkinoinnista. Webinaari lähetettiin suorana ja on katsottavissa taltiona YLE Areenassa*. (Artikkelin kirjoittaja työskentelee YLEllä ja järjesti kyseisen tilaisuuden)
(*Toim. huom. Linkkejä poistettu toimimattomina.)