Julkkiksia Habboon: Sulake yhteistyöhön agenttitoimiston kanssa
Otathan huomioon, että tämä artikkeli on yli 16 vuotta vanha, joten sisältö ja linkit eivät ole välttämättä ihan ajan tasalla. Tuoreena lukemisena samasta kategoriasta: Miltä mediatalojen evästelappujen pitäisi oikeasti näyttää?.
Sulake ilmoittaa solmineensa kumppanuussopimuksen eri alojen artisteja edustavan agenttitoimisto William Morris Agencyn kanssa (Habbo Partners with William Morris Agency to Expand Entrance into the Entertainment Industry*). Yhteistyön tarkoitus on lisätä viihdetaiteilijoiden vierailuja yhtiön omistamissa virtuaalimaailmoissa.
Jo kolme sataa julkkisvierasta on vieraillut Habboyhteisöissä maailmanlaajuisesti helmikuuhun mennessä, Sulake tiedotti tammikuussa (300th Celebrity Guest to visit Habbo early 2008*).
Tapahtumien järjestäminen on kasvava alue artistien ja verkkomedian yhteistyössä. Yhteisöllisiä nettikonsertteja on pidetty myös IRC-galleriassa (Taloussanomat: Livenä IRC-Galleriassa – Mokoman nettikeikalle mahtuu 5000*)
Pienemmän yleisön tuntemista suomalaiskokoonpanoista LaiskaMies on hankkinut kokemusta Second Life – keikkailusta: (LaiskaMies on ehkä Second Lifen kovin keikkabändi!*)
[*Toim. huom. Linkkejä poistettu toimimattomina tai vanhentuneina.]
1 kommentti “Julkkiksia Habboon: Sulake yhteistyöhön agenttitoimiston kanssa”
Kommentointi on suljettu.
shovi
Aikamoista bullshittiä, itse jos olisin rokkistara, en suostuisi. Toisaalta nuorille pitää promota siellä missä nuoret ovat, eli tämä voi olla kohtuullisen tuottoisaa – kummallekin osapuolelle.