Content Strategist

Päivitetty: Validointi: Perttu Tolvanen

Yritys: Crasman

Paikkakunta: Helsinki, Tampere tai Joensuu

Palkkataso: 3 000–4 000 € / kk

Tyyppi: Konseptisuunnittelu ja palvelumuotoilu, Verkkoviestintä ja sisällöntuotanto

Viim. hakupäivä: 26.5.2023 Haku on päättynyt

Me Crasmanilla kehitämme asiakkaidemme liiketoimintaa verkossa: rakennamme digipalveluita, suunnittelemme konsepteja, tehostamme prosesseja, kehitämme analytiikkaa ja luomme liidejä kasvumarkkinoinnin keinoin. Nyt tarvitsemme sisältöihmisen täydentämään monenkirjavaa porukkaamme.

Jos sydämesi sykkii inboundia, viihdyt moniammatillisessa tiimissä ja haluat olla mukana rakentamassa Crasmanista halutuinta ja näkemyksellisintä verkkokaupan ja digitaalisen liiketoiminnan kasvukumppania, tämä rooli voi olla sinua varten.

Mitä Content Strategist tekee?

Sisältöstrateginamme työskentelet pääosin asiakkaidemme inbound-tuloksia edistävän sisältösuunnittelun, sisällöntuotannon, strategioiden ja konseptien parissa. Tuotat asiakasymmärrykseen pohjaavaa, laadukasta ja kiinnostavaa sisältöä. Viikoittaisessa työssäsi toteutat tekemiäsi suunnitelmia, ideoit saatuihin tuloksiin pohjautuvia kehitysehdotuksia, konsultoit ja koulutat.

Sinulta syntyvät blogitekstit, oppaat, vuosikertomukset sekä erilaiset tuote- ja palvelukuvaukset näppärästi, ja osaat myös antaa rakentavasti palautetta ja ideoita sisältöjen viemiseen uudelle tasolle. Työskentely meillä on itsenäistä, joten johdat taidokkaasti omaa ajankäyttöäsi ja kysyt rohkeasti, jos jäät jumiin.

Porukkamme on jaettu kolmeen moniammatilliseen bisnesyksikköön, joista kussakin työskentelee analytiikan, digimarkkinoinnin, UX- ja UI-suunnittelun sekä teknisen toteutuksen ammattilaisia. Sinun roolisi myötä oman yksikkösi asiantuntijuus ja palvelutarjooma täydentyvät strategisella sisältöosaamisella. Lähimpiä yhteistyökumppaneitasi ovat oman yksikkösi asiantuntijoiden lisäksi Crasmanin muut sisältöjen parissa työskentelevät ja strategisia palveluita tarjoavat asiantuntijat sekä asiakkaan puolelta markkinoinnin ja myynnin yhteyshenkilöt.

Millainen tyyppi meillä on kiikarissa?

Olet kiva ja mutkaton tyyppi. Haluat olla osa mukavaa ja asiantuntevaa luovien nörttien joukkoamme ja rakentaa kanssamme ihmisen kokoista työpaikkaa. Sinulle on tärkeää, että myös kanssaihmisilläsi on hyvä olla.

Olet taitava ja analyyttinen kirjoittaja. Osaat kaivaa kiinnostavan näkökulman isosta tietomassasta, toimiva tekstirakenne istuu selkärangassasi ja pystyt luomaan ihmisläheistä tekstiä haastavistakin aiheista. Tekstisi myös tukee ennalta määriteltyjä tavoitteita.

Tunnet digimaailmaa. Hahmotat digimarkkinoinnin ja hakukoneoptimoinnin perusasiat ja ymmärrät markkinoinnin automaation mahdollisuudet.

Tunnet vahvuutesi ja heikkoutesi. Olet kiinnostunut jakamaan taitojasi ja kehittämään osaamistasi. Sinulla on itseohjautuva, jämäkkä ja positiivinen ote työntekoon ja otat sujuvasti kokonaisuuksia haltuun.

Työskentelet luontevasti asiakasrajapinnassa. Tuotat asiakkaillesi ehdotuksia proaktiivisesti, ideoit rohkeasti uusia sisältöjä ja viihdyt tiimityössä. Osaat myös tarvittaessa suunnitella ja vetää työpajoja.

Miksi Crasmanille sitten kannattaisi tulla töihin?

Työsuhde-etuja meiltä löytyy vino pino, mutta ehdottomasti suurin valttimme on kulttuurimme ja ilmapiirimme – rento, suora, välittävä ja käytännönläheinen. Tavoitteemme on olla ihmisen kokoinen työpaikka, jossa asiat hoituvat mutkattomasti ja inhimillisesti. Uskomme nimittäin vahvasti, että hyvä tulos ja toimiva yrityskulttuuri saavutetaan pitämällä hyvää huolta ihmisistä.

Meillä on kolme toimistoa: Helsinki, Joensuu ja Tampere. Voit työskennellä niistä missä tahansa tai yhtä hyvin etänä.

Tehtävän palkkaus on kokemuksestasi ja osaamisestasi riippuen 3500 – 4000 €. Jutellaan asiasta avoimesti yhdessä heti alkumetreillä! Kuulemme mielellämme myös oman toiveesi.

Miltä kuulostaa?

Hyvältä, toivottavasti! Laita hakemusta tulemaan, ja liitä mukaan myös muutamia tehtävänkuvaukseen sopivia työnäytteitäsi. Haku päättyy 26.5. mutta alamme käsitellä hakemuksia jo ennen hakuajan päättymistä.

Palataan pian!


Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun