SuperPark

Tekijä: Evermade
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: yli 60 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Uudistimme SuperParkin verkkosivustot sekä verkkokaupan vuonna 2017 ja rakensimme sivustopohjan globaalia aktiviteettipuisto- liiketoimintaa varten. Sivusto pohjautuu kehittämiimme modulaarisiin Everbloxeihin, joiden avulla nopea ja helppo skaalautuminen on mahdollista: uusia sivustoja voidaan pystyttää jatkossa vaivattomasti eri maihin. Toteutimme oman sivuston jokaiselle maalle, ja lisäksi maiden sisällä on SuperPark-puistoille omat sivustonsa. Jokaisen puiston vastuuhenkilö pääsee myös muokkaamaan oman puistonsa sivua ja tekemään muutoksia esimerkiksi puiston aukioloaikoihin.

Verkkokaupasta asiakkaat voivat ostaa lipputuotteita kuten sarjalippuja ja lahjakortteja sekä varata syntymäpäiväjuhlia tai yritysmyynnin tapahtumia. Olemme toteuttaneet verkkokaupan SuperParkille integroimalla Shopifyn Suomen, Ruotsin sekä Hong Kongin sivustoille. Toteutuksessa tuotesivut ja ostoskori on tehty Shopifyn JS-rajapinnalla sivuston puolelle, mutta checkoutissa asiakas siirtyy Shopifyn näkymiin. Projektissa siis konfigurointiin Shopify, rakennettiin integraatio sivustolle ja kustomoitiin Shopifyn checkout sekä email-templatet.

Lisäksi SuperParkille tehtiin syntymäpäivien varaamista varten React-sovellus, joka ensin kommunikoi SuperParkin CRM:n kanssa (vTiger) joka lopuksi luo ostoskorin sekä ohjaa käyttäjän maksamaan Shopifyn puolelle.

Optimoimme ja uudistamme jatkuvasti Superparkin sivustoa. Myös sivuston viestiä on hiottu ja kohdennettu tarkemmin – ideana on, että hauskuus alkaa jo sivustolta.

Jätä kommentti