Görans

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Göransin strategisena kasvukumppanina tuotimme modernin ja tehokkaan verkkosivuston, joka sopii yhteen heidän laadukkaiden tuotteidensa kanssa ja tukee yrityksen nopeaa laajentumista.

Taustaa

Görans on suomalainen perheyritys, jolla on takanaan 30 vuoden historia. Yritys valmistaa erilaisia lihatuotteita, mukaan lukien Suomen suosituinta pakastekebabia. Yksi keskeisistä tehtävistämme on löytää tehokkaita tapoja tukea heidän kasvuaan. Aiemmin tänä vuonna ehdotimme, että Göransin verkkosivuston päivittämisellä voisi olla suuri vaikutus liiketoimintaan.

Sivuston uudistaminen olisi suora brändillinen sijoitus. Parantamalla sisältöä ja käyttökokemusta sivusto voisi myös houkutella lisää orgaanisia kävijöitä ja innostaa heitä testaamaan Göransin reseptejä ja tuotteita.

Strategia & suunnittelu

Ensin arvioimme mahdolliset liiketoiminnalliset vaikutukset. Avainsana-analyysi osoitti, että voisimme lisätä merkittävästi orgaanista liikennettä parantamalla verkkosivuston sisältöjä ja teknistä rakennetta. Se myös auttaisi kasvattamaan Göransin brändin tunnettuutta tulevaisuudessa.

Seuraavaksi kartoitimme huolellisesti projektin laajuuden. Tärkeät ominaisuudet, kuten arvostelumahdollisuuden lisääminen, tuotteiden linkittäminen resepteihin ja aloitussivujen luominen, tunnistettiin ja priorisoitiin.

Suunnitteluprosessin tehostamiseksi loimme ensin brändikirjan, joka sisältää selkeät ohjeet designille, uusille kuville, fonteille ja kustomoiduille ikoneille.

Suunnittelu tehtiin läheisessä yhteistyössä Göransin ja Generon tiimin kesken, joka koostui markkinoijista, designereista, copywritereista ja strategeista. Yhteistyön avulla Göransin liiketoiminnalliset tarpeet pysyivät keskiössä koko projektin ajan.

Toteutus

Brändikirja teki suunnitteluprosessista erittäin tehokkaan. Muutaman iterointikierroksen jälkeen päädyimme lopputulokseen modernista designista, jossa asiakaspalaute sisällytettiin jokaiseen vaiheeseen.

Organisoimme brändikuvaukset ja reseptikuvaukset. Paransimme myös joitain tuotekuvia. Näin meillä oli tarpeeksi materiaalia uutta verkkosivustoa varten.

Sisältöstrategiamme tavoitteena oli selventää Göransin keskeisiä viestejä ja korostaa heidän sitoutumistaan laatuun. Verkkosivuston uudelleensuunnittelu pohjautui tekemiimme asiakaskyselyihin. Näin pystyimme ymmärtämään heidän mieltymyksiään ja ostokriteereitään. Tämä tieto oli arvokasta, kun aloimme kirjoittaa tekstejä verkkosivustolle.

Hyödyntämällä vuosikymmenen mittaista kokemustamme WordPressistä kehitimme verkkosivuston, joka on nopea, turvallinen, SEO-ystävällinen ja asiakkaalle helposti hallittava.

Tulokset

Sivusto valmistui suunnitelmien mukaan ja täytti kaikki asetut tavoitteet. Jatkuva kumppanuutemme Göransin kanssa ja ymmärryksemme heidän liiketoiminnan tarpeistaan auttoi meitä tuottamaan verkkosivuston, joka tukee heidän kasvuaan vuosia eteenpäin.

Palaute on ollut positiivista ja olemme jo nähneet lupaavia tuloksia hakukoneoptimoinnista ja sivuston käytettävyydestä. Odotamme innolla Göransin kasvun tukemista jatkossakin uusien projektien muodossa!

”Yhteistyö Generon kanssa on sujunut loistavasti! Projektin suunnittelu tehtiin huolella yhdessä ja tietoa jaettiin säännöllisesti, jotta kaikki pysyimme mukana projektin etenemisestä. Olemme erittäin tyytyväisiä Generon kanssa ammattitaitoisesti ja joustavasti toteutetun työn tulokseen.” – Evert Granholm, CEO


Sinua voisi kiinnostaa myös

Wise Professionals

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Neljä verkkosivustoa, kolme kohderyhmää, 3520 post-it-lappua ja yksi tyytyväinen asiakas Kuinka rakennetaan verkkosivustot useista yrityksistä koostuvalle yritykselle? Tekemällä kompromisseja? Ei todellakaan, vaan saamalla jokainen brändi kukkimaan saman kukoistavan sateenvarjon alla. Miksi me rakastamme tätä asiakasta Tiesimme, että Wise Professionals haastaa rekrytointialan käytäntöjä testaamalla uusia tapoja luoda ja toimittaa palveluita. Meillä oli yhteistyömme alusta alkaen kädet […] Lue lisää

Solarplexius

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Poutapäiviä: Solarplexiuksen orgaaninen myynti kasvoi 70 % Euroopassa uuden verkkosivun myötä Auton ikkunoiden tummennus on bisneksenä saattanut pysyä tähän asti monelle pimennossa. Solarplexius luotti Genero tuovan heidän liiketoiminnalleen uusia poutapäiviä verkkosivu-uudistuksen myötä. Miksi rakastamme tätä asiakasta? Ensimmäisestä tapaamisesta asti oli selvää, että tässä yrityksessä on erityisen kivoja ja asiantuntevia ihmisiä. Solarplexiuksella on tarkka näkemys liiketoiminnastaan […] Lue lisää

A-Katsastus

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

A-Katsastus on Suomen johtava yksityinen ajoneuvokatsastusten, rekisteröintien ja kuljettajantutkintojen tarjoaja. Lähdimme uudistamaan A-Katsastuksen verkkopalvelukokonaisuutta tilanteessa, jossa konsernilla oli neljä erillistä sivustokokonaisuutta. Tämä näkyi hajanaisena asiakaskokemuksena. Myös silloinen sisällönhallintajärjestelmä koettiin kankeaksi käyttää. Asiakkaamme tavoitteena olikin yhtenäistää kävijän asiakaskokemusta, ja luoda kokonaisuus, joka palvelee loppuasiakasta parhaalla mahdollisella tavalla. Projekti alkoi syväluotaavalla konseptointityöllä mm. kohderyhmäkartoituksen myötä, jonka pohjalta […] Lue lisää

Suomen Tiedekustantajien liiton verkkosivusto

Tekijä: Barabra

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Suomen tiedekustantajien liitto ry – Förbundet för vetenskapspublicering i Finland rf huolehtii kotimaisten tiedekustantajien ja -julkaisijoiden eduista tekijänoikeuskysymyksissä ja muissa tiedekustantamiseen ja -julkaisemiseen liittyvissä asioissa. Barabra suunnitteli ja toteutti asiakkaalle uuden räätälöidyn WordPress-verkkosivuston. Aiempi sivusto oli käyttöliittymältään ja tekniseltä toteutukseltaan tullut käyttöikänsä päähän ja se haluttiin uudistaa nykyisten vaatimusten tasolle. Sivuston pääkäyttäjäryhmä on tarkasti määriteltävissä. […] Lue lisää

Beamex.com

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Genero on vuosien varrella auttanut Beamexia tekemään verkkosivustostaan todellisen liidintuottokoneen. Sisältömarkkinointistrategia auttaa nyt tuottamaan tuhansia laadukkaita B2B-liidejä ja miljoonien vuotuista liikevaihtoa. Haaste Beamex halusi vähentää riippuvuuttaan maksetusta liikenteestä, jota saatiin mm. Metan ja Linkedinin alustoilta. Vaikka liikennestrategia oli tehokas, jatkuvasti nousevat klikkihinnat olivat muodostumassa ongelmaksi. Tehtävämme oli auttaa luomaan ja toteuttamaan Beamexille strategia, jolla kasvatetaan […] Lue lisää

Snellmanin uudet reseptisivut

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Toteutimme Snellmanille mittavan verkkosivu-uudistuksen, jonka keskeisin osa oli ruokaohjeiden modernisointi nykypäivän tarpeet huomioiviksi. Perinteinen kuva + tekstiohje -reseptimuoto antaa uusilla sivuilla tilaa mobiilikäyttäjille suunnitellulle, kätevästi pyyhkäisemällä vaiheesta toiseen etenevälle video-ohjeelle. Taustaa Snellmanin ja Generon menestyksekäs yhteistyö alkoi vuonna 2010 verkkosivujen uudistuksesta. Vuosien varrella tekemiseemme on mahtunut mukaan mm. digimarkkinointia monissa muodoissa, pitkäjänteistä hakukoneoptimointia sekä verkkosivujen […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun