Solarplexius

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Poutapäiviä: Solarplexiuksen orgaaninen myynti kasvoi 70 % Euroopassa uuden verkkosivun myötä

Auton ikkunoiden tummennus on bisneksenä saattanut pysyä tähän asti monelle pimennossa. Solarplexius luotti Genero tuovan heidän liiketoiminnalleen uusia poutapäiviä verkkosivu-uudistuksen myötä.

Miksi rakastamme tätä asiakasta?
Ensimmäisestä tapaamisesta asti oli selvää, että tässä yrityksessä on erityisen kivoja ja asiantuntevia ihmisiä. Solarplexiuksella on tarkka näkemys liiketoiminnastaan ja laaja asiakaskunta ympäri Euroopan. Ainoastaan myyntiä tukeva, hyvin suunniteltu ja ensiluokkaisen käytettävä verkkosivu puuttui.

“Genero suunnitteli ja kehitti uuden verkkokauppamme: tiimi kuunteli ja ymmärsi erinomaisesti, mitä haluamme ja mitä tahdoimme saavuttaa tehdäksemme verkkokaupastamme asiakasystävällisemmän. Ja tulos ylitti odotuksemme. Sen myötä myös myyntimme kasvoi ≈ 70 % ympäri Eurooppaa.” – Marcus Låringe, Director of Marketing & Business Relations

Haaste
Solerplexiuksen sivut olivat usein alhaalla, tilaukset eivät liikkuneet verkkokaupasta ERP:iin ja design oli kulahtanut. Verkkokauppa ei vastannut Solarplexiuksen moderneja tuotteita ja tehokasta työtapaa. Kaiken lisäksi Google Analytiikkaa ei hyödynnetty sen täydessä määrässä.

Ratkaisu
Toteutimme Solarplexiukselle uudet verkkosivut, joissa design on toimiva ja tyylikäs, Google Analytiikka toimii ja integraatiot pelittävät. Jokaisen sivun teksti päivitettiin korostamaan entistä tehokkaammin tuotteen etuja ja vauhdittamaan myyntiä.

Sen lisäksi muokkasimme käyttäjien toimintoja, mikä puolestaan paransi konversioita ja sivun tuloksia:

1. Nyt käyttäjien on paljon helpompi löytää etsimänsä – tai mitä he eivät edes tienneet etsivänsä

2. Teimme ostosten tekemisestä helpompaa lyhentämällä tilausprosessia ja lisäämällä suosittuja ostotapoja

Avainelementit
Myyntiä tuottavat verkkosivut vaativat paljon relevanttia liikennettä ja kävijöitä, joita tuotteen osto todella kiinnostaa. Sen tähden keskityimme projektin alusta alkaen vahvasti SEO:on. Auton ikkunoiden tummennus ei erityisen kilpailtu SEO-mielessä. Näin ollen pystyimme oikeiden avainsanojen ja järkevän sivustruktuurin avulla nopeasti kasvattamaan orgaanista liikennettä valtaosassa maissa.

Avainsana-analyysi ja sivuston kartoittaminen on tyypillisesti melko suoraviivaista, kun otetaan kaksi tai enintään kolme kieliversiota huomioon. Tässä tapauksessa kieliä olikin kymmenen. Uusilla sivuilla oli oltava sisältöä englanniksi, saksaksi, ranskaksi, tanskaksi, suomeksi, italiaksi, hollanniksi, norjaksi, portugaliksi ja espanjaksi. Valitsimme avainsanat kaikilla kielillä hakuvolyymiin ja -tarkoitukseen perustuen, ja asiakas tuotti sisällöt niiden pohjalta. Suunnitelma toteutui erityisen hyvin.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Muistiliitto

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Laaja WordPress-sivustouudistus Muistiliiton verkkosivuprojektissa luotiin kattava ja monipuolinen verkkopalvelukokonaisuus. Teknisesti sivusto koostuu räätälöidyistä Gutenberg-lohkoista, tapahtumakalenterista, Muistikummitestistä, jäsensivustoista, lahjoitustoiminnallisuudesta sekä extranetistä. WordPress-projekti sisälsi verkkopalvelun sisällön, rakenteen ja elementtien tarkennuksen tilaajan toiveiden mukaisesti, hyödyntäen palvelumuotoilun työkaluja. Palvelumuotoilun työpajat Suunnittelimme ja ideoimme verkkopalvelun käyttökokemusta neljässä yhteisessä työpajoissa ja toistuvissa viikkopalavereissa. Ratkaisun käyttöliittymä ja visuaaliset suunnitelmat toteutettiin saavutettavuusvaatimusten mukaisesti, […] Lue lisää

Beamex.com

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Genero on vuosien varrella auttanut Beamexia tekemään verkkosivustostaan todellisen liidintuottokoneen. Sisältömarkkinointistrategia auttaa nyt tuottamaan tuhansia laadukkaita B2B-liidejä ja miljoonien vuotuista liikevaihtoa. Haaste Beamex halusi vähentää riippuvuuttaan maksetusta liikenteestä, jota saatiin mm. Metan ja Linkedinin alustoilta. Vaikka liikennestrategia oli tehokas, jatkuvasti nousevat klikkihinnat olivat muodostumassa ongelmaksi. Tehtävämme oli auttaa luomaan ja toteuttamaan Beamexille strategia, jolla kasvatetaan […] Lue lisää

Görans

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Göransin strategisena kasvukumppanina tuotimme modernin ja tehokkaan verkkosivuston, joka sopii yhteen heidän laadukkaiden tuotteidensa kanssa ja tukee yrityksen nopeaa laajentumista. Taustaa Görans on suomalainen perheyritys, jolla on takanaan 30 vuoden historia. Yritys valmistaa erilaisia lihatuotteita, mukaan lukien Suomen suosituinta pakastekebabia. Yksi keskeisistä tehtävistämme on löytää tehokkaita tapoja tukea heidän kasvuaan. Aiemmin tänä vuonna ehdotimme, että […] Lue lisää

Optiscan Oy:n uusi verkkosivusto

Tekijä: Verkkoasema Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Optiscan Oy on johtava logistiikka-alalla toimiva teknologiayritys, joka auttaa asiakkaitaan tehostamaan varastoinnin ja tiedonhallinnan prosesseja. Yrityksen palvelutarjontaan kuuluvat niin ohjelmistoratkaisut, laitteet kuin huoltopalvelutkin asiakasyritysten sisälogistiikan parantamiseksi. Verkkosivu-uudistuksen lähtökohtana oli verkkosivuston toiminnallisuus. Aiempi sivusto oli teknisesti vanhentunut, ja sen toiminta oli rajallista. Oli helpompaa ja järkevämpää uudistaa koko sivusto alustaa myöten. Tavoitteet Optiscanilla oli kolme päätavoitetta […] Lue lisää

Snellmanin uudet reseptisivut

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Toteutimme Snellmanille mittavan verkkosivu-uudistuksen, jonka keskeisin osa oli ruokaohjeiden modernisointi nykypäivän tarpeet huomioiviksi. Perinteinen kuva + tekstiohje -reseptimuoto antaa uusilla sivuilla tilaa mobiilikäyttäjille suunnitellulle, kätevästi pyyhkäisemällä vaiheesta toiseen etenevälle video-ohjeelle. Taustaa Snellmanin ja Generon menestyksekäs yhteistyö alkoi vuonna 2010 verkkosivujen uudistuksesta. Vuosien varrella tekemiseemme on mahtunut mukaan mm. digimarkkinointia monissa muodoissa, pitkäjänteistä hakukoneoptimointia sekä verkkosivujen […] Lue lisää

Taksi Helsinki

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Sivustoprojekti osui taksiliiketoiminnan kannalta haastavaan aikaan, sillä pandemia muutti toimintaympäristön yhdessä yössä. Taksi Helsingin tiimi piti projektin aikana pään kylmänä ja näki muutoksessa myös mahdollisuuden, jossa digitaaliset palvelut voivat tarjota keinoja asiakkaan parempaan palvelemiseen, myynnin kasvattamiseen sekä oman toiminnan sujuvoittamiseen. Taksi Helsingin ammattitaitoinen tiimi tunsi verkkosivuston käyttäjien tarpeet erinomaisesti, jolloin uuden palvelun rakentamisessa pystyimme keskittymään […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun