Snoobi ja Trainers’ House tiivistävät yhteistyötä
Otathan huomioon, että tämä artikkeli on yli 15 vuotta vanha, joten sisältö ja linkit eivät ole välttämättä ihan ajan tasalla. Tuoreena lukemisena samasta kategoriasta: Markkinoinnin automaation järjestelmät Suomessa.
Snoobi* ja Trainers’ Housen analytiikkayksikkö* ovat sopineet tiiviimmän yhteistyön aloittamisesta*. Sopimuksen mukaan Trainers’ Housen analyytikot sertifioituvat Snoobin osaajina ja tarjoavat jatkossa konsultointipalveluitaan myös Snoobin asiakkaille.
Taustalla lienee ollut Snoobin vaikeudet löytää konsultointivoimaa omaan taloon. Snoobihan on yrittänyt rekrytoida varsin aktiivisesti analyytikko-osaamista. Trainers’ House puolestaan lienee kiinnostunut Snoobista myös kansainvälistymisen näkökulmasta. Snoobihan pyrkii aktiivisesti laajentumaan myös Suomen ulkopuolelle ja tämä saatetaan Trainers’ Housessa nähdä yhtenä reittinä uusiin kansainvälisiin asiakkaisiin.
Snoobi on ollut aktiivinen kumppanuuksien rakentamisessa muutenkin. Hiljattain Snoobi integroitui osaksi Verkkoaseman julkaisujärjestelmää*. Aiemmin Snoobi rakensi jo läheisemmän yhteistyömallin Crasmanager-julkaisujärjestelmän kanssa*.
Snoobin ominaisuuksista ja markkina-asemasta kirjoitettiin joulukuussa Vierityspalkissa ja aihe herätti varsin paljon keskustelua tällöin.
(*Toim. huom. Linkkejä poistettu toimimattomina.)
—
Lue lisää aiheesta: