Aapelin kansainvälistymisestä

asmunder

Apaja Online Entertainment Oy:n* Playray-peliyhteisöpalvelun (joka Suomessa tunnetaan nimellä Aapeli*) askelista maamme rajojen ulkopuolelle voi jatkossa lukea uudesta englanninkielisestä blogistani*. Ihan virallinen yritysblogi tuo ei ole, vaan paremminkin henkilökohtainen blogi vahvasti työasiaa sivuavalla otteella.

Jos siis suomalaisen pelialan yrityksen kansainvälistymiskoukerot kiinnostavat, niin tuolta löytyy* jatkossa tarinaa.

[*Toimituksen huomautus: Linkkejä poistettu toimimattomina.]

Aiheet: kansainvälistyminen, peliyhtiöt

Tagit:

asmunder

Vierityspalkin perustaja Asmo Halinen on yksi maamme kokeneimmista yhteisöllisten verkkopalveluiden sekä verkkomedioiden asiantuntijoista. Tällä hetkellä Asmo toimii verkkoliiketoimintajohtajana Iltalehdessä sekä advisorina tai hallituksen jäsenenä useissa muissa yhtiöissä/startupeissa (mm. Sofanatics, Eat.fi, Grey Area). Hän oli perustajana ja toimitusjohtajana vuonna 2001 digitaalisen markkinointiviestinnän toimisto Apaja Creative Solutions Oy:ssä ja sittemmin sen spinoffina syntyneessä Apaja Online Entertainment Oy:ssä, jonka tunnetuin tuote on 2,5 miljoonaa eri käyttäjää kuussa tavoittava Aapeli/Playray-peliyhteisöpalvelu.

Comments are closed.