Internet-markkinoinnin sorvin ääressä
Otathan huomioon, että tämä artikkeli on yli 18 vuotta vanha, joten sisältö ja linkit eivät ole välttämättä ihan ajan tasalla. Tuoreena lukemisena samasta kategoriasta: Paltan uusi sivusto tekee numeron yksityisyyttä kunnioittavasta selaamisesta.
Maamme vielä kohtalaisen harvalukuinen yritysblogien joukko on kasvanut yhdellä digitaalisen markkinointiviestinnän toimiston blogilla. Vuonna 2001 perustetun Apaja Creative Solutions Oy:n* uutta Apajalla-yritysblogia* kirjoittaa yhtiön toimitusjohtaja Henry Lehto.
“Nyt on vuoden kypsyttelyn jälkeen aika kypsä Apajan blogille. Täällä tullaan kuulemaan kaikesta siitä, mitä Apaja Creative Solutionsin hommiin kuuluu: sähköinen markkinointiviestintä kaikessa komeudessaan. Yritysbloggaaminen vaatii erityistä yrityskulttuuria. Yrityksen pitää olla avoin kritiikille ja valmis puhumaan myös henkilökohtaisella äänellä. Blogeissa julkaisukynnyksen pitää olla matala, jotta uutta luettavaa saadaan riittävän usein. Tämä kaikki on aika lailla vastaan kiillotettua yritysviestintää.”
Näin muotoilee uutukaisen avaussanoissa toimitusjohtaja Lehto, joka aiemmin on blogipiireissä tullut tunnetuksi musiikkipainotteisen Roklintu-blogin* perustajana.
[*Toimituksen huomautus: Linkkejä poistettu toimimattomina.]
Lue lisää: Digitaalinen markkinointi Suomessa – kaikki artikkelit Vierityspalkissa