Snoobi ja Trainers’ House tiivistävät yhteistyötä

Perttu Tolvanen

Snoobi ja Trainers’ Housen analytiikkayksikkö ovat sopineet tiiviimmän yhteistyön aloittamisesta. Sopimuksen mukaan Trainers’ Housen analyytikot sertifioituvat Snoobin osaajina ja tarjoavat jatkossa konsultointipalveluitaan myös Snoobin asiakkaille.

Taustalla lienee ollut Snoobin vaikeudet löytää konsultointivoimaa omaan taloon. Snoobihan on yrittänyt rekrytoida varsin aktiivisesti analyytikko-osaamista. Trainers’ House puolestaan lienee kiinnostunut Snoobista myös kansainvälistymisen näkökulmasta. Snoobihan pyrkii aktiivisesti laajentumaan myös Suomen ulkopuolelle ja tämä saatetaan Trainers’ Housessa nähdä yhtenä reittinä uusiin kansainvälisiin asiakkaisiin.

Snoobi on ollut aktiivinen kumppanuuksien rakentamisessa muutenkin. Hiljattain Snoobi integroitui osaksi Verkkoaseman julkaisujärjestelmää. Aiemmin Snoobi rakensi jo läheisemmän yhteistyömallin Crasmanager-julkaisujärjestelmän kanssa.

Snoobin ominaisuuksista ja markkina-asemasta kirjoitettiin joulukuussa Vierityspalkissa ja aihe herätti varsin paljon keskustelua tällöin.

Aiheet: web-analytiikka

Tagit:

Perttu Tolvanen

Perttu Tolvanen on vaativien verkkopalvelu- ja verkkokauppaprojektien läpiviennin, teknologiavalintojen ja kumppanivalintojen asiantuntija. Perttu on konsulttiyhtiö North Patrol Oy:n konsultti ja omistaja. North Patrol on digitoimistoista ja järjestelmätoimittajista riippumaton toimija, joka auttaa asiakkaita suunnittelemaan verkkopalvelu-uudistuksia, valitsemaan sopivimmat teknologiat ja kilpailuttamaan sopivimmat kumppanit. Pertun kaikki kirjoitukset ja tulevat koulutukset.

Comments are closed.