Senior Digital Sales Specialist, Digital Content
Senior Digital Sales Specialistina Terveystalossa pääset tekemään monipuolisia verkkosivujen sisältökehityksen tehtäviä sekä hyödyntämään ja kasvattamaan osaamistasi dataohjautuvan markkinoinnin parissa.
Työtehtäväsi koostuvat muun muassa henkilöasiakkaiden tietoisuutta kasvattavien sekä harkintaa ja päätöksentekoa tukevien verkkosivusisältöjen suunnittelusta, toteutuksesta, seurannasta ja kehityksestä. Luot arvoa suunnittelemalla ja tuottamalla asiakaslähtöisiä henkilöasiakkaille suunnattuja verkkosivusisältöjä sekä optimoimalla palveluidemme löydettävyyttä, asiakaspolkua ja ajanvarauksen konversiota terveystalo.comissa, jonka tavoitteena on tavoittaa asiakkaat heitä kiinnostavalla ja hyödyttävällä tavalla. Roolissa luot datan pohjalta kohderyhmäymmärrystä sekä suunnittelet ja optimoit toimenpiteitä tämän mukaisesti.
– Senior Digital Sales Specialistina kasvatat yksityis- ja vakuutusasiakkaiden myyntiä Terveystalon verkkosivujen kautta muun muassa
– Kehittämällä palveluiden ja muita palveluihin liittyviä verkkosivusisältöjä ja niiden löydettävyyttä hakukoneissa, tekoälysovelluksissa ja terveystalo.comissa
– Kasvattamalla laadukkaan sivustoliikenteen määrää ja kehittämällä sivuston konversioastetta esimerkiksi tavoittamalla uusia asiakkaita orgaanisen haun kautta ja aktivoimalla ajanvarauksia kehittämällä palveluohjauksia
– Ohjaamalla asiakkaita asioimaan oikeissa kanavissa ja parantamalla asiakkaiden ajanvarauksen itsepalveluastetta
– Kehittämällä terveystalo.com-sivuston asiakas- ja käyttökokemusta
Tehtäviisi lukeutuu esimerkiksi:
– Verkkosivujen hakukonenäkyvyyden kehittäminen ja optimointi
– Verkkosivuliikenteen kasvattaminen ja ajanvaraukseen ohjautuvuuden kehittäminen verkkosivujen sisältöjä tuottamalla, kehittämällä ja optimoimalla
– Verkkosivujen sisältöjen suunnittelu, toteutus, kehitys ja optimointi (esimerkiksi palvelu-, toimipaikka- ja asiantuntijasivut, tietopaketit sekä Terveystalo.com-sivuston etusivu),
– Palvelukuvausten suunnittelu, kehittäminen ja optimointi yhdessä lääketieteen asiantuntijoiden ja erikoisalojen kanssa
– Palvelu- ja tuotepäälliköiden tukeminen palveluiden muotoilemisessa
– Verkkosivujen konversio-optimointi ja sisältöjen A/B-testaus
– Verkkosivujen sisältökehitykseen liittyvien projektien vetovastuu sovituin osin
– Yhteistyö digikehityksen kanssa: terveystalo.com-sivuston jatkuvaan tekniseen kehitykseen osallistuminen tuomalla asiantuntemusta, tarpeita ja ideoita sisällöntuotannon, asiakastarpeiden ja digimyynnin näkökulmista
– Sivuston käytettävyyden kehitys (mm. oirekyselyt, asiakkaan polun visualisointi, tekstien ymmärrettävyys, sivujen visuaalisuus ja yhdenmukaisuus)
– Verkkosivujen ja ajanvarauksen asiakaspolkujen kehittäminen
– Verkkosivujen asiakaskokemuksen kehittäminen yhdessä asiakaskokemuksen ja teknisen kehityksen tiimien kanssa
– Verkkosivujen sisältöprosessien kehitys ja jalkautus yhteistyössä muiden sisäisten sidosryhmien kanssa
– Brändin jalkautus verkkosivuille (mm. verkkosivuilla käytetty kieli, sivuston kuvat, värit ja muu visuaalisuus)
– Ulkoisten kumppaneiden työn koordinointi ja priorisointi sovituin osin
Senior Digital Sales Specialistin roolissa myös perehdytät muita sisällöntuottajia verkkosivujen julkaisujärjestelmän käyttöön. Roolissa tuet muita markkinoinnin ja viestinnän tiimejä sisältökehityksessä sekä hakukone-, AI- ja konversio-optimoinnissa ja jaat osaamista ja parhaita käytäntöjä muille sisällöntuottajille verkkosivujemme julkaisujärjestelmän pääkäyttäjänä. Vastaat myös verkkosivujen päivityksestä ja osoitettujen sivusto-osioiden sisältöjen ylläpidosta yhdessä muun tiimin kanssa.
Työssä onnistumisessa ja kehittymisessä sinua tukee ammattitaitoinen tiimi sekä muut sisäiset sidosryhmät, hyvät työkalut ja osaavat yhteistyökumppanit. Tulet työskentelemään osana kuuden hengen Discovery and Activation -tiimiä, joka on osa Terveystalon markkinointia. Tiimissä kehitämme henkilöasiakkaiden palveluiden löydettävyyttä ja kasvatamme palveluiden ajanvarauksia maksetun mainonnan kanavissa, hakukoneissa ja Terveystalon verkkosivuilla. Työssäsi teet muun digimyynnin ja markkinointitiimien ohella tiivistä yhteistyötä myös Terveystalon digikehityksen, tuotteistuksen, asiakaskokemuksen ja lääketieteen asiantuntijoiden kanssa.
Tehtävä on kokoaikainen ja määräaikainen vanhempainvapaasijaisuus, joka alkaa syyskuussa 2025 ja kestää syyskuun 2026 loppuun asti. Toimistomme sijaitsee keskeisellä paikalla Helsingin Kampissa. Työskentelytapamme tukevat myös etätöiden tekemistä.