Engineering Manager
Admicomin Engineering Manager -roolissa tärkein tehtäväsi on huolehtia ohjelmistokehittäjien esihenkilötyöstä ja arjen sujuvuudesta. Koordinoit tiimien resursointia sekä huolehdit osaamisen kehittämisestä.
Työhösi kuuluu monipuolisen esihenkilötyön lisäksi, henkilöstön tukeminen sekä rekrytointiin ja alihankintaan liittyvät tehtävät. Lisäksi varmistat, että tiimi voi toimia tehokkaasti ja hyvinvoivasti muuttuvassa toimintaympäristössä.
Tehtävässäsi myös
– johdat ja huolehdit kehittäjien työhyvinvoinnista ja kehittäjäkokemuksesta
– toimit yhteistyössä sidosryhmien kuten CTO:n, Head of Technologyn, HR:n ja tuotepäälliköiden kanssa
– kehität tuotekehitysyksikön toimintamalleja ja työn sujuvuutta esimerkiksi asiakkaalle tuotetun arvon lisäämiseksi ja tuottavuuden parantamiseksi
– osallistut rekrytointiprosesseihin ja uusien asiantuntijoiden perehdyttämiseen
– koordinoit alihankintasopimuksia ja seuraat niiden toteutumista
– sinulla on näkymä tiimien arkeen
Toimipaikkasi sijaitsee Jyväskylässä. Arvostamme vahvasti yhdessäoloa ja toivomme, että olet toimistolla vähintään kolmena päivänä viikossa – näin olet aidosti mukana arjessa ja tiimin tukena. Joustava hybridityöskentely on kuitenkin osa kulttuuriamme, ja viikkoaikataulut voi sovittaa omiin tarpeisiin.
Saat käyttöösi kattavan paketin työsuhde-etuja, kuten Epassin virkistys- ja lounasedun, kattavan työterveyden, polkupyöräedun sekä henkilöstörahaston. Tarjoamme modernit ja ergonomiset työtilat sekä yhteisiä tapahtumia ja juhlia.
Mitä tarvitset tehtävässä onnistumiseen?
Toivomme, että sinulla on vahvaa kokemusta ihmisten johtamisesta ja esihenkilötyöstä erityisesti ohjelmistokehitysyrityksessä. Kokemus esimerkiksi Engineering Managerin, Team Leaderin tai R&D Managerin roolista katsotaan eduksi – arvostamme, jos tuot mukanasi näkemyksiä ja toimintamalleja, joilla olet kehittänyt kehitystiimin toimintaa kokonaisvaltaisesti.
Sinun ei tarvitse olla itse koodari, mutta ohjelmistokehityksen toimintaympäristön ja prosessien ymmärrys auttaa työssäsi. Lisäksi tehtävässä tarvitaan hyvää suomen ja englannin kielen taitoa.
Arvostamme ihmisläheistä, helposti lähestyttävää ja valmentavaa johtamistyyliä sekä kykyä hallita laajoja kokonaisuuksia ja toimia useiden ihmisten esihenkilönä. Lisäksi odotamme erinomaisia vuorovaikutus- ja organisointitaitoja sekä kykyä luoda sujuvia yhteistyöprosesseja eri sidosryhmien kanssa.
Admicom
Admicom on kotimainen SaaS-palveluiden toimittaja, joka digitalisoi rakentamisen toimialaa. Visiomme on tehdä rakennusalasta älykkäämpi, tuottavampi ja kestävämpi hyödyntämällä dataa ja teknologiaa ennennäkemättömillä tavoilla.
Admicomilla työskentelee jo yli 300 osaajaa muun muassa ohjelmistokehityksen, kirjanpidon, käyttöönottojen ja myynnin parissa seitsemässä toimipisteessä Suomessa sekä yhdessä Virossa, Tartossa. Yhdessä rakennamme älykkäämpää, tuottavampaa ja kestävämpää rakennusalaa. Tässä muutamia syitä, miksi viihdyt meillä:
– Merkityksellinen työ: Omat ohjelmistotuotteemme auttavat rakennusalan asiakkaitamme tekemään arjestaan sujuvampaa, kestävämpää ja tehokkaampaa.
– Kasvun mahdollisuudet: Tuemme oppimistasi ja urakehitystäsi – kehittyminen on meillä jatkuvaa.
– Innovatiivinen työympäristö: Hyödynnämme tekoälyä ja kehitämme uusia ratkaisuja, jotka helpottavat arkeamme.
– Välittävä työyhteisö: Saat tueksesi osaavan tiimin ja työskentelet kannustavassa ilmapiirissä.
Kiinnostuitko?
Lähetä meille yhteydenottosi viimeistään 8.6.2025. Toimimme joustavasti, joten saatamme edetä sopivan henkilön kanssa jo ennen hakuajan päättymistä.
Kaipaatko lisätietoja ja haluat jutella lisää? Älä epäröi olla yhteydessä Admicomin HR-asiantuntija Aino Pulkkaseen (aino.pulkkanen@admicom.com) joka kertoo mielellään lisää roolista ja Admicomin arjesta.