Sympa Marketplace

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Paper Planes Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Sympa on nopeasti kasvava ja kansainvälistyvä kotimainen perheyritys. Sympan pilvipalveluna toimivaa HR-järjestelmää käytetään jo yli 100 maassa. Sympa Marketplace kehitettiin, jotta Sympan ja sen kumppaneiden tuotteilla ja palveluilla olisi oma, helppokäyttöinen verkkokauppansa, jossa asiakkaat voivat kätevästi tutustua erilaisiin tuotteisiin ja vertailla niitä keskenään.

Projektissa toimme Sympan hahmotteleman verkkokauppakonseptin eloon WordPress-ratkaisulla, jonka keskiössä ovat helppous ja hyvä käyttökokemus. Marketplacen kauppatoiminnallisuudet toteutimme WooCommerce-lisäosan avulla.

Osana projektia teimme myös räätälöidyn integraation WooCommercen ja HubSpotin välille. Tuotteen tilaus tapahtuu verkkokaupan tavallista ostopolkua noudattaen, ja loppuun viety osto käynnistää HubSpot-pipelinen, jossa luodaan tuotteen tiedot sisältävä diili HubSpot-kontaktille ja jossa diili menee automaattisesti myyntiputkeen Sympan yhteyshenkilöille. Tämän lisäksi loimme verkkokauppaan tuotekohtaisen “Interested”-polun, jolloin tuotesivulla avautuu modal-ikkunaan HubSpot-lomake, jonka piilotettuihin kenttiin tulee automaattisesti syötettynä tuotteen tiedot. Lomakkeen lähetys käynnistää uuden HubSpot-pipelinen, jonka myötä tuotteesta kiinnostuneeseen asiakkaaseen ollaan Sympalta yhteydessä ja hän saa lisätietoja tuotteesta.

Ketterällä yhteistyöllä saimme tehokkaasti huomioitua niin visuaaliset, sisällölliset kuin teknisetkin ratkaisut. Meille projekti oli uusi aluevaltaus, ensimmäinen WooCommerce-sivustomme. Projektin avainasemassa oli tekijöidemme huippuosaaminen ja heittäytyminen uuden edessä. Voimme ylpeinä sanoa, että toteutimme tehokkaassa ajassa erinomaista laatua.

Yhteistyömme myös jatkuu: olemme mm. rakentaneet Sympa Marketplaceen chatbotin ja kehittäneet sivuston toiminnallisuuksia käytössä ilmenneiden toiveiden mukaan.


Sinua voisi kiinnostaa myös

RVS Technology®

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

RVS Technology® uusi sivusto tarjoaa entistä paremman käyttäjäkokemuksen sekä toimivan WooCommerce verkkokaupparatkaisun. RVS on suomalainen yritys, joka tarjoaa kestäviä ja tehokkaita ratkaisuja ajoneuvojen ja mekanismien suorituskyvyn ja energiankulutuksen optimointiin. Heidän innovatiiviset tuotteensa ovat tehokas tapa vähentää päästöjä sekä lisätä tehoa, vääntöä ja käyttöikää. Keraamiseen käsittelyyn perustuvat helppokäyttöiset tuotteet ovat vakuuttaneet asiakkaat ympäri maailmaa. Uudistusprojekti toteutettiin […] Lue lisää

Hintsa

Tekijä: Paper Planes Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Hintsa on maailman johtava valmennusyritys, joka auttaa niin urheilijoita, yrityksiä kuin yksityishenkilöitä optimoimaan oman suorituskykynsä. Hintsan brändiuudistuksen toteuttaneet Proxy Ventures ja Nordkapp etsivät kumppania rakentamaan uuden, brändinmukaisen verkkosivuston. Verkkosivusto piti päivittää uuden brändin mukaiseksi pikaisella aikataululla. Hintsan aiempi sivusto oli myös toteutettu WordPressillä. Halusimme käyttää tilaisuuden hyödyksi ja päivittää sivuston käyttämään WordPressin Gutenberg-editoria, joka tuo […] Lue lisää

Precisely

Tekijä: Paper Planes Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Precisely on sopimushallinnan alusta, joka virtaviivaistaa lakiosastojen työtä ja sopimusten luomista automaation avulla. Preciselyn brändiuudistuksen myötä tarpeelliseksi tuli myös uusia verkkosivusto. Visuaalisen ilmeen lisäksi päivitystä kaipasi sivuston tekninen toteutus. Sivustouudistuksessa toivottiin myös erityistä panostusta hakukoneoptimointiin. Verkkosivujen domain vaihtui uudistuksen yhteydessä, joten hakukonenäkyvyyden varmistaminen ja sen parantaminen oli Preciselylle tärkeää. Meidän vastuullamme oli uuden verkkosivuston tekninen […] Lue lisää

OptoFidelityn verkkosivu-uudistus

Tekijä: Paper Planes Oy

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

OptoFidelity on maailman johtavia optisen metrologian laitteistojen valmistajia. Uudistimme OptoFidelityn brändi-viestit, -ilmeen ja verkkosivuston vastaamaan yrityksen liiketoiminnan muuttunutta fokusta, eli AR/VR/XR-laitteiden testausta. Yhteistyömme OptoFidelityn kanssa käynnistyi asiakaspersoonien luomisella. Dokumentoituja persoonia, hyödynnettiin myöhemmin mm. verkkosivuston sisällön määrittelyssä. Jokaiselle persoonalle määritettiin ostopolut ensimmäisestä kontaktista asiakkuuteen asti. Uudistimme visuaalinen ilmeen ja viestinnän kuvaamaan yrityksen pääasiallista liiketoimintaa. Järjestimme brändiworkshopin, […] Lue lisää

Centria-ammattikorkeakoulun verkkokauppa

Tekijä: Poutapilvi web design Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Verkkokauppa

Centria ammattikorkeakoulu on noin 4400 opiskelijan ja 340 työntekijän ammattikorkeakoulu, joka tuottaa ja tarjoaa osaamista suurella sydämellä. Toteutimme aikaisemmin Centrian verkkopalvelun, jota nyt laajennettiin uudella verkkokaupalla. Woocommerce-verkkokaupasta voi valita verkkokoulutuksia, ilmoittautua täydennyskoulutuksiin sekä tilata eri alojen asiantuntijoita selvityskäynneille. Myytäviä koulutuksia ovat esimerkiksi Excel perusteet, Tiedon visualisointi Power BI-työkalulla, O365 verkkotyövälineenä, WordPress ja aloittavan esihenkilön tietopaketti […] Lue lisää

Geometrixin verkkosivustouudistus

Tekijä: Paper Planes Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Geometrix on suomalainen ohjelmistoyritys, jonka ydinosaamista on paikkatieto ja sen soveltaminen liikkuvan työn ohjaamisessa. Geometrixin sovellukset helpottavat liikkuvan työn tekemistä ja hallintaa sekä kentältä kerätyn tiedon hyödyntämistä. Yhtiö kaipasi brändi-ilmeensä ja arvolupauksensa kirkastamista sekä selkeää verkkosivustoa. Polkaisimme yhteystyön käyntiin brändäyksellä, ja lähdimme liikkeelle perusasioista. Geometrixin toiveena oli visuaalisen ilmeen freesaus. Logoa ja värimaailmaa ei ollut […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen lukijoista.

  • 1100+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.


    Kaikki artikkelit

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.


    Tilaa uutiskirje

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun