Kojamo

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Sivusto sijoittajaviestinnän tarpeisiin

Kojamo on asuntosijoitusyhtiö, joka tarjoaa Lumo-brändin alla kaupallisia vuokra-asuntopalveluja seitsemässä kasvukeskuksessa eri puolilla Suomea.

Kojamon listautuessa pörssiin kesäkuussa 2018 tuli ajankohtaiseksi tarkastella konsernisivuston sisältöjä ja toiminnallisuuksia niin, että ne vastaisivat parhaalla mahdollisella tavalla sijoittajaviestinnän tarpeisiin. Uudistuksen tavoitteena oli antaa Kojamosta entistä houkuttelevampi kuva pörssisijoituskohteena sekä kirkastaa Kojamon työnantajamielikuvaa. Sivustolla haluttiiin myös tuoda näkyvämmin esille Lumo-vuokra-asumisen brändi ja liiketoiminta ja viestiä selkeästi ajankohtaisista asioista, erityisesti tärkeimmät kohderyhmät huomioiden.

Kojamon verkkopäällikkö Eveliina Heinosen mukaan uusi sivusto on auttanut ko. tavoitteiden toteuttamisessa ja toimii hyvin sijoittajaviestinnän kanavana. Uuden sivuston myötä myös tietoturva saatiin pörssiyhtiön tiukkoja vaatimuksia vastaavalle tasolle. Parantunut tietoturva todennettiin myös ulkopuolisen auditoijan toimesta.

“Meille tärkeitä asioita olivat sivuston teknisten ratkaisujen ylläpidettävyys, tietoturvallisuus sekä kumppanin sitoutuneisuus ylläpitoon ja jatkokehitykseen, ja näissä Valu on vakuuttanut meitä erityisesti. Odotamme innolla tulevaa jatkokehitystä ja yhteistä tekemistä”, kommentoi Eveliina Heinonen.

Integraatio pörssitiedotepalveluun

Projektissa toteutettiin reaaliaikainen integraatio Cision-pörssitiedotepalveluun. Integraatio käyttää webhookkeja ja tiedotepalvelussa julkaistava tiedote julkaistaan yhtä aikaa verkkosivustolla. Integraatio on monikielinen eli samasta tiedotteesta julkaistaan suomenkielinen ja englanninkielinen versio. Lisäksi sivustolla on toisen suunnan integraatio tiedotteiden tilauspalveluun. “Sivuston uudet toiminnallisuudet, kuten integraatio tiedotejulkaisujärjestelmään, auttavat meitä yritysviestinnän päivittäisessä tekemisessä”, toteaa Eveliina Heinonen.


Sinua voisi kiinnostaa myös

VAMK: Energiaa-verkkolehti

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Valu toteutti Vaasan ammattikorkeakoululle (VAMK) verkkolehden. Valu ja VAMK suunnittelivat yhdessä julkaisun konseptin ja ulkoasun Valun kehittämälle Mago-alustalle. VAMKin henkilökunta tekee verkkolehteen juttuja kuuteen eri aihealueeseen, jotka heijastelevat oppilaitoksen yhteisiä arvoja. Koska VAMK on aidosti kansainvälinen yhteisö, tehdään artikkeleja suomeksi, ruotsiksi tai englanniksi alasta ja kirjoittajasta riippuen. Normaalien toiminnallisuuksien lisäksi verkkolehteen toteutettiin kieliversiot sekä URN-generointi. […] Lue lisää

Talentia – verkkopalvelun uudistus

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Raikas ilme tukee jäsenviestintää Talentia on yli 26 000 korkeasti koulutetun sosiaalialan ammattilaisen ammattijärjestö. Verkkosivuston uudistus käynnistyi jäseniltä kerätyn palautteen pohjalta. Sivustolta toivottiin helpommin hahmotettavaa rakennetta ja pirteämpää ulkoasua. Valun suunnittelema uusi ilme on kepeä, innostava ja lämmin. Se hyödyntää kontrasteja, kuvituksia ja Talentian brändivärejä pelaten saumattomasti yhteen teknisten ratkaisujen kanssa. “Uudistettu rakenne ja selkeä […] Lue lisää

Mustankorkea – verkkopalvelun uudistus

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Tieto helpommin esiin Mustankorkea on jäteyhtiö, jonka toimialueella asuu 178 000 asukasta Jyväskylässä, Laukaassa, Muuramessa ja Toivakassa. Sen verkkosivuston tärkein tehtävä on tukea yhtiön päätoimintoja: ​​jätteiden keräystä, käsittelyä ja hyödyntämistä sekä jäteneuvontaa. Viime vuosina Mustankorkea on alkanut myydä myös biokaasua ja multaa. Eri asiakasryhmiä on paljon, samoin viestittävää. Uuden sivuston rakentaminen alkoi konseptointityöpajoilla. Käyttäjälähtöinen sisältörakenne […] Lue lisää

720.io

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

720° on suomalainen yritys, joka tarjoaa SaaS-palvelua integroituna kiinteistön laitteistoon, kuten mittauslaitteisiin ja antureihin. Ratkaisun perustana on pääasiassa ohjelmisto ja sen analytiikkamoduuli, mutta yritys tarjoaa myös laitteistoasennuksia ja integraatioita. 720°:n tavoitteena on tuoda älykkäitä, tietoja kerääviä ratkaisuja rakennusten ja kiinteistöjen hallintaan, sekä parantaa energiatehokkuutta ja käyttäjäkokemusta. Haaste Brändiuudistuksen myötä 720° halusi päivittää ilmeensä. Koska 720.io-verkkosivua […] Lue lisää

Kauniaisten kaupunki

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Kauniainen on noin 10 000 asukkaan kaksikielinen kaupunki, joka sijaitsee keskellä Espoota. Kauniaisten vanhan verkkosivuston tekninen alusta tuli elinkaarensa päähän ja sivusto kaipasi muutenkin kipeästi uudistusta. Valu valikoitui uudistuksen toteuttajaksi kilpailutuksen jälkeen. Projektiin toi lisämaustetta se, että kaupungin kaksikielisyyden takia kaikki sisältö piti tuottaa samantien tuplana. Samoin haastetta toi projektityöskentelyn tapahtuminen täysin etänä. Projektin johto […] Lue lisää

Wise Professionals

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Neljä verkkosivustoa, kolme kohderyhmää, 3520 post-it-lappua ja yksi tyytyväinen asiakas Kuinka rakennetaan verkkosivustot useista yrityksistä koostuvalle yritykselle? Tekemällä kompromisseja? Ei todellakaan, vaan saamalla jokainen brändi kukkimaan saman kukoistavan sateenvarjon alla. Miksi me rakastamme tätä asiakasta Tiesimme, että Wise Professionals haastaa rekrytointialan käytäntöjä testaamalla uusia tapoja luoda ja toimittaa palveluita. Meillä oli yhteistyömme alusta alkaen kädet […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun