Heureka

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

Uudistimme tiedekeskus Heurekan verkkosivuston vuonna 2016, ja rakensimme samalla sivustolle monipuolisen verkkokaupan. WooCommercella toteutetussa verkkokaupassa myydään erilaisia lipputuotteita sekä varauspalvelun kautta tiedeleirejä- ja kursseja. Lippujen tarkistusta varten kehitimme QR-koodipohjaisen lipuntarkistusjärjestelmän. Sivustosta on myös toteutettu neljä kieliversiota.

Heurekan verkkokaupan suurin haaste oli lipunmyynti: ruuhkaisina aikoina kaupassa oli ongelmia. Asiakkaat eivät aina saaneet lippujaan, ja maksutapahtumassa tuli joskus virheviesti. Ohjeita tuli selkeyttää ja virheet minimoida, jotta asiakkaan ostokokemus olisi mahdollisimman saumaton.

Heurekalla ei myöskään ollut web-analytiikan partneria tai kunnollista mittausuunnitelmaa heureka.fi -sivustolle. Teimme heille selkeän mittaussuunnitelman ja määrittelimme asiakkaan ostopolun myynnin kasvattamiseksi. Myös yritysmyyntiä parannettiin.

Sisällön tuottaminen sivustolle oli vaikeaa, sillä sen rakenne oli sekava ja sivuston sisältömäärä kasvanut nopeasti. Sisällöntuottajalle ei ollut selkeää, mille sivuille tuottaa mitäkin tekstiä. Ratkaisuna ongelmaan uudistimme sivukartan ja informaatio- sekä sisältöarkkitehtuurin rakenteen, jotta sisällöntuottajien työ helppotuisi. Myös Everblox helpottaa merkittävästi sisällöntuottoa, sillä sisältöblokkeja voi luoda, muokata ja siirrellä helposti.

Lue lisää: Verkkokaupan uudistus – kaikki julkaisut Vierityspalkissa


Sinua voisi kiinnostaa myös

Accountor HR – Mepco-tuoteperheen verkkosivustouudistus

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Lähtökohdat Accountor HR Solutions käsitti useita erillisiä sivustoja: työvuorovelho.com, tuntivelho.com, maraplan.fi, planier.fi ja mepco.fi. Projektin alussa vaihtehtoina oli multisite-ratkaisu sekä yhden sivun malli. Meidän näkemyksemme oli luoda yhtenäinen kokonaisuus brändin kehityksen mahdollistamiseksi, mutta tuoda kuitenkin kattavasti esille Accountorin laaja ohjelmistoperhe ja myös parantaa sivustojen käyttökokemusta. Tavoitteet Verkkosivuston pääasiallisena tavoitteena oli selkeyttää ja yhtenäistää brändi ja […] Lue lisää

Evac

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Jo vuosikymmenten ajan Evac on ollut edelläkävijä kestävien teknologioiden ja ratkaisujen kehittämisessä. Evac tarjoaa innovatiivisia ratkaisuja kestävään veden, jätteen ja jäteveden hallintaan sekä maalla että merellä. Evermade toteutti Evacin sivuston uudistuksen, huomioiden paitsi uudistuvan brändi-ilmeen, myös Evacin vastuullisen ja kestävän liiketoiminnan. Sivustouudistuksen tärkeänä tavoitteena oli ympäristöystävällisyys. Ympäristöystävällisyys ja kestävyys ohjasivat projektia On arvioitu, että vuoteen […] Lue lisää

Suomen Apteekkariliitto

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Erityistä: Hakukoneoptimointia osana projektia, Web-analytiikan ja -raporttien konfigurointi osana projektia

Suomen Apteekkariliitto (SAL) on perustettu vuonna 1897. Liitto vastaa apteekkarijäsentensä edunvalvonnasta ja kehittää apteekkialaa osana terveydenhuoltoa. Käytännössä lähes kaikki Suomen apteekit kuuluvat Apteekkariliittoon. Jäseniä liitolla on reilut 600 ja työntekijöitä 26. Apteekkariliiton perustehtävä on kehittää apteekkialaa terveydenhuollon lähtökohdista – tämä tarkoittaa apteekkien näkemistä tärkeänä osana terveydenhuoltojärjestelmää. Liitto luo edellytyksiä laadukkaaseen ja kannattavaan apteekkitoimintaan, joka varmistaa […] Lue lisää

Wattinen.fi-verkkosivusto

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

DNA:n tytäryhtiö Wattinen on kerrostalokotien älykäs lämmityksensäätäjä. Wattinen pyrkii mullistamaan markkinoita IoT-ratkaisullaan lämmityksenhallinnan parantamiseksi: se vähentää asuntojen lämmityksestä aiheutuvia ilmastopäästöjä ja parantaa samalla asumismukavuutta. Kustannustehokas ratkaisu hyödyttää sekä rakennusten omistajia, että asukkaita. Meidän tehtävämme oli perustella liiketoiminnan kannattavuus osakkeenomistajille automaatiotyökaluilla, kirkastaa yrityksen myynnin ja markkinoinnin seuraavia vaiheita ja löytää sopivat tuotemarkkinat uudelle innovaatiolle. Tavoitteenamme oli […] Lue lisää

Kauppapolitiikka-lehti

Tekijä: Poutapilvi web design Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Uutissivusto, verkkolehti tai blogi

Kauppapolitiikka on ulkoministeriön julkaisema kansainvälisen kaupan media, joka tarjoaa ajankohtaisia uutisia, syvällisiä analyyseja ja näkökulmia globaalin talouden kehityksestä. Neljä kertaa vuodessa ilmestyvä painettu lehti ja jatkuvasti päivittyvä verkkosivusto muodostavat yhdessä kattavan tietokanavan Suomen viennin ja kansainvälisten markkinoiden ajankohtaisista aiheista. Ajankohtaista ja monipuolista sisältöä kaupankäynnistä Kauppapolitiikka käsittelee kansainvälisen kaupan teemoja laaja-alaisesti. Digitalisaation vaikutukset kaupankäyntiin, vihreän siirtymän […] Lue lisää

Helsingin Satama

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Yrityksen sivusto kuluttajille

Erityistä: Projektin osana tehty käyttäjätutkimus oikeilla loppukäyttäjillä

Helsingin Satama uudisti verkkosivunsa yhdessä digitoimisto Karhu Helsingin kanssa. Helsingin Satama on yksi Euroopan vilkkaimmista matkustajasatamista ja Suomen ulkomaankaupan väylä maailmanmarkkinoille. Karhu Helsinki vastasi uuden Portofhelsinki.fi-sivuston konseptoinnista, suunnittelusta ja rakentamisesta tiiviissä yhteistyössä mittavan sisältötyön tehneen Sataman viestintätiimin kanssa. Projektin pohjaksi tehtiin käyttäjätutkimus ja se vietiin läpi samanaikaisesti Sataman brändiuudistuksen kanssa. Uuden sivuston julkaisujärjestelmänä toimii WordPress. […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun