Görans

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Göransin strategisena kasvukumppanina tuotimme modernin ja tehokkaan verkkosivuston, joka sopii yhteen heidän laadukkaiden tuotteidensa kanssa ja tukee yrityksen nopeaa laajentumista.

Taustaa

Görans on suomalainen perheyritys, jolla on takanaan 30 vuoden historia. Yritys valmistaa erilaisia lihatuotteita, mukaan lukien Suomen suosituinta pakastekebabia. Yksi keskeisistä tehtävistämme on löytää tehokkaita tapoja tukea heidän kasvuaan. Aiemmin tänä vuonna ehdotimme, että Göransin verkkosivuston päivittämisellä voisi olla suuri vaikutus liiketoimintaan.

Sivuston uudistaminen olisi suora brändillinen sijoitus. Parantamalla sisältöä ja käyttökokemusta sivusto voisi myös houkutella lisää orgaanisia kävijöitä ja innostaa heitä testaamaan Göransin reseptejä ja tuotteita.

Strategia & suunnittelu

Ensin arvioimme mahdolliset liiketoiminnalliset vaikutukset. Avainsana-analyysi osoitti, että voisimme lisätä merkittävästi orgaanista liikennettä parantamalla verkkosivuston sisältöjä ja teknistä rakennetta. Se myös auttaisi kasvattamaan Göransin brändin tunnettuutta tulevaisuudessa.

Seuraavaksi kartoitimme huolellisesti projektin laajuuden. Tärkeät ominaisuudet, kuten arvostelumahdollisuuden lisääminen, tuotteiden linkittäminen resepteihin ja aloitussivujen luominen, tunnistettiin ja priorisoitiin.

Suunnitteluprosessin tehostamiseksi loimme ensin brändikirjan, joka sisältää selkeät ohjeet designille, uusille kuville, fonteille ja kustomoiduille ikoneille.

Suunnittelu tehtiin läheisessä yhteistyössä Göransin ja Generon tiimin kesken, joka koostui markkinoijista, designereista, copywritereista ja strategeista. Yhteistyön avulla Göransin liiketoiminnalliset tarpeet pysyivät keskiössä koko projektin ajan.

Toteutus

Brändikirja teki suunnitteluprosessista erittäin tehokkaan. Muutaman iterointikierroksen jälkeen päädyimme lopputulokseen modernista designista, jossa asiakaspalaute sisällytettiin jokaiseen vaiheeseen.

Organisoimme brändikuvaukset ja reseptikuvaukset. Paransimme myös joitain tuotekuvia. Näin meillä oli tarpeeksi materiaalia uutta verkkosivustoa varten.

Sisältöstrategiamme tavoitteena oli selventää Göransin keskeisiä viestejä ja korostaa heidän sitoutumistaan laatuun. Verkkosivuston uudelleensuunnittelu pohjautui tekemiimme asiakaskyselyihin. Näin pystyimme ymmärtämään heidän mieltymyksiään ja ostokriteereitään. Tämä tieto oli arvokasta, kun aloimme kirjoittaa tekstejä verkkosivustolle.

Hyödyntämällä vuosikymmenen mittaista kokemustamme WordPressistä kehitimme verkkosivuston, joka on nopea, turvallinen, SEO-ystävällinen ja asiakkaalle helposti hallittava.

Tulokset

Sivusto valmistui suunnitelmien mukaan ja täytti kaikki asetut tavoitteet. Jatkuva kumppanuutemme Göransin kanssa ja ymmärryksemme heidän liiketoiminnan tarpeistaan auttoi meitä tuottamaan verkkosivuston, joka tukee heidän kasvuaan vuosia eteenpäin.

Palaute on ollut positiivista ja olemme jo nähneet lupaavia tuloksia hakukoneoptimoinnista ja sivuston käytettävyydestä. Odotamme innolla Göransin kasvun tukemista jatkossakin uusien projektien muodossa!

”Yhteistyö Generon kanssa on sujunut loistavasti! Projektin suunnittelu tehtiin huolella yhdessä ja tietoa jaettiin säännöllisesti, jotta kaikki pysyimme mukana projektin etenemisestä. Olemme erittäin tyytyväisiä Generon kanssa ammattitaitoisesti ja joustavasti toteutetun työn tulokseen.” – Evert Granholm, CEO


Sinua voisi kiinnostaa myös

Hippo.fi -verkkolehti lapsille

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Uutissivusto, verkkolehti tai blogi, Yrityksen sivusto kuluttajille

Hippo.fi on rakastettuun Hippo-lehteen pohjautuva lapsille suunnattu verkkosivusto, jonka tavoitteena on tarjota kivaa tekemistä ja opettaa samalla tärkeitä taloustaitoja hauskalla ja kiinnostavalla tavalla. Hippo.fi:n takana on OP, Suomen suurin finanssiryhmä. OP:n tehtävänä on edistää omistaja-asiakkaiden ja toimintaympäristön kestävää taloudellista menestystä, turvallisuutta ja hyvinvointia. Yhteistyömme OP:n kanssa alkoi syksyllä 2020 Hippo.fi-sivuston kehittämisellä. Vanha Hippo.fi-sivusto oli aikansa […] Lue lisää

720.io

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

720° on suomalainen yritys, joka tarjoaa SaaS-palvelua integroituna kiinteistön laitteistoon, kuten mittauslaitteisiin ja antureihin. Ratkaisun perustana on pääasiassa ohjelmisto ja sen analytiikkamoduuli, mutta yritys tarjoaa myös laitteistoasennuksia ja integraatioita. 720°:n tavoitteena on tuoda älykkäitä, tietoja kerääviä ratkaisuja rakennusten ja kiinteistöjen hallintaan, sekä parantaa energiatehokkuutta ja käyttäjäkokemusta. Haaste Brändiuudistuksen myötä 720° halusi päivittää ilmeensä. Koska 720.io-verkkosivua […] Lue lisää

Turvaopas.fi

Tekijä: Virnex

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Palvelu taloyhtiöiden turvallisuuden parantamiseen Turvaopas.fi on innovatiivinen verkkopalvelu, joka on suunniteltu erityisesti taloyhtiöiden turvallisuuden parantamiseen. Vilkas muuttoliike ja uudet trendit, kuten Airbnb, on tullut jäädäkseen samalla kun vuokra-asumisen suosio kasvaa. Taloyhtiölle tämä tuo haasteita myös turvallisuuden näkökulmasta. Turvaopas tarjoaa ajantasaisen tiedon kaikille taloyhtiön asukkaille sekä heidän vieraille taloyhtiön turvaohjeista, sekä asukkaan omista velvollisuuksista. Palvelu tarjoaa […] Lue lisää

Wise Professionals

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Neljä verkkosivustoa, kolme kohderyhmää, 3520 post-it-lappua ja yksi tyytyväinen asiakas Kuinka rakennetaan verkkosivustot useista yrityksistä koostuvalle yritykselle? Tekemällä kompromisseja? Ei todellakaan, vaan saamalla jokainen brändi kukkimaan saman kukoistavan sateenvarjon alla. Miksi me rakastamme tätä asiakasta Tiesimme, että Wise Professionals haastaa rekrytointialan käytäntöjä testaamalla uusia tapoja luoda ja toimittaa palveluita. Meillä oli yhteistyömme alusta alkaen kädet […] Lue lisää

Pihla Group Oy:n verkkosivu-uudistus

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Pihla Group Oy on Suomen ikkunamarkkinoiden suurin toimija, joka valmistaa ikkunoita ja ovia Pihla-, PihlaPRO, Tiivi-, Profin-, Klas1 ja Sydänpuu-tuotemerkeillä. Starttasimme yhteistyön Pihla Group Oy:n kanssa tammikuussa 2019 toteuttamalla verkkosivu-uudistuksen Tiivi- ja Pihla-tuotteille, jotka ovat Suomen johtavat ikkuna- ja ovibrändit. Verkkosivu-uudistuksen keskiössä oli dataan pohjautuva asiakaskokemus, jolla haluttiin mahdollistaa myös aiempaa tehokkaampi liidien kerääminen. Strategisena […] Lue lisää

FC Inter Turku – verkkosivustokokonaisuuden uudistus

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Lähtötilanne ja tavoitteet projektille FC Inter, yksi Veikkausliigan perinteikkäimmistä ja menestyneimmistä seuroista, pyysi G-Worksilta apua verkkosivustonsa uudistamiseksi. Heidän tavoitteensa oli päivittää sivusto, joka ei enää vastannut seuran tarpeita eikä strategiaa. Sivuston kehittämiskohteina olivat visuaalisuus, teknologia sekä sisältörakenne ja sisällön esitystapa. Pelistrategia suunnittelutyön pohjaksi Projektin alkaessa oli ensisijaisen tärkeää luoda tarkka pelistrategia. Workshopissa G-Works ja FC […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen lukijoista.

  • 1100+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.


    Kaikki artikkelit

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.


    Tilaa uutiskirje

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun