Görans

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Göransin strategisena kasvukumppanina tuotimme modernin ja tehokkaan verkkosivuston, joka sopii yhteen heidän laadukkaiden tuotteidensa kanssa ja tukee yrityksen nopeaa laajentumista.

Taustaa

Görans on suomalainen perheyritys, jolla on takanaan 30 vuoden historia. Yritys valmistaa erilaisia lihatuotteita, mukaan lukien Suomen suosituinta pakastekebabia. Yksi keskeisistä tehtävistämme on löytää tehokkaita tapoja tukea heidän kasvuaan. Aiemmin tänä vuonna ehdotimme, että Göransin verkkosivuston päivittämisellä voisi olla suuri vaikutus liiketoimintaan.

Sivuston uudistaminen olisi suora brändillinen sijoitus. Parantamalla sisältöä ja käyttökokemusta sivusto voisi myös houkutella lisää orgaanisia kävijöitä ja innostaa heitä testaamaan Göransin reseptejä ja tuotteita.

Strategia & suunnittelu

Ensin arvioimme mahdolliset liiketoiminnalliset vaikutukset. Avainsana-analyysi osoitti, että voisimme lisätä merkittävästi orgaanista liikennettä parantamalla verkkosivuston sisältöjä ja teknistä rakennetta. Se myös auttaisi kasvattamaan Göransin brändin tunnettuutta tulevaisuudessa.

Seuraavaksi kartoitimme huolellisesti projektin laajuuden. Tärkeät ominaisuudet, kuten arvostelumahdollisuuden lisääminen, tuotteiden linkittäminen resepteihin ja aloitussivujen luominen, tunnistettiin ja priorisoitiin.

Suunnitteluprosessin tehostamiseksi loimme ensin brändikirjan, joka sisältää selkeät ohjeet designille, uusille kuville, fonteille ja kustomoiduille ikoneille.

Suunnittelu tehtiin läheisessä yhteistyössä Göransin ja Generon tiimin kesken, joka koostui markkinoijista, designereista, copywritereista ja strategeista. Yhteistyön avulla Göransin liiketoiminnalliset tarpeet pysyivät keskiössä koko projektin ajan.

Toteutus

Brändikirja teki suunnitteluprosessista erittäin tehokkaan. Muutaman iterointikierroksen jälkeen päädyimme lopputulokseen modernista designista, jossa asiakaspalaute sisällytettiin jokaiseen vaiheeseen.

Organisoimme brändikuvaukset ja reseptikuvaukset. Paransimme myös joitain tuotekuvia. Näin meillä oli tarpeeksi materiaalia uutta verkkosivustoa varten.

Sisältöstrategiamme tavoitteena oli selventää Göransin keskeisiä viestejä ja korostaa heidän sitoutumistaan laatuun. Verkkosivuston uudelleensuunnittelu pohjautui tekemiimme asiakaskyselyihin. Näin pystyimme ymmärtämään heidän mieltymyksiään ja ostokriteereitään. Tämä tieto oli arvokasta, kun aloimme kirjoittaa tekstejä verkkosivustolle.

Hyödyntämällä vuosikymmenen mittaista kokemustamme WordPressistä kehitimme verkkosivuston, joka on nopea, turvallinen, SEO-ystävällinen ja asiakkaalle helposti hallittava.

Tulokset

Sivusto valmistui suunnitelmien mukaan ja täytti kaikki asetut tavoitteet. Jatkuva kumppanuutemme Göransin kanssa ja ymmärryksemme heidän liiketoiminnan tarpeistaan auttoi meitä tuottamaan verkkosivuston, joka tukee heidän kasvuaan vuosia eteenpäin.

Palaute on ollut positiivista ja olemme jo nähneet lupaavia tuloksia hakukoneoptimoinnista ja sivuston käytettävyydestä. Odotamme innolla Göransin kasvun tukemista jatkossakin uusien projektien muodossa!

”Yhteistyö Generon kanssa on sujunut loistavasti! Projektin suunnittelu tehtiin huolella yhdessä ja tietoa jaettiin säännöllisesti, jotta kaikki pysyimme mukana projektin etenemisestä. Olemme erittäin tyytyväisiä Generon kanssa ammattitaitoisesti ja joustavasti toteutetun työn tulokseen.” – Evert Granholm, CEO


Sinua voisi kiinnostaa myös

Solarplexius

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Poutapäiviä: Solarplexiuksen orgaaninen myynti kasvoi 70 % Euroopassa uuden verkkosivun myötä Auton ikkunoiden tummennus on bisneksenä saattanut pysyä tähän asti monelle pimennossa. Solarplexius luotti Genero tuovan heidän liiketoiminnalleen uusia poutapäiviä verkkosivu-uudistuksen myötä. Miksi rakastamme tätä asiakasta? Ensimmäisestä tapaamisesta asti oli selvää, että tässä yrityksessä on erityisen kivoja ja asiantuntevia ihmisiä. Solarplexiuksella on tarkka näkemys liiketoiminnastaan […] Lue lisää

Mipro.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Mipro on raideliikenteen ja teollisuuden järjestelmiin erikoistunut asiantuntijayritys, joka vuodesta 1980 lähtien on ollut mukana kehittämässä turvallisempaa ja toimivampaa raideliikennettä, vesi- ja energiahuoltoa sekä teollisuutta. Uudistimme Mipron verkkosivut WordPressillä. Verkkosivuilla esitellään Mipron tarjoamia erilaisia palveluja ja referenssejä, kerrotaan alaan ja yritykseen liittyvistä uutisista ja ilmiöistä. Lisäksi sivustoa käytetään työntekijöiden rekrytointiin. Sivusto oli aiemmin tehty toisella […] Lue lisää

Hippo.fi

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Uutis- tai viihdesivusto

Hippo.fi on rakastettuun Hippo-lehteen pohjautuva lapsille suunnattu verkkosivusto, jonka tavoitteena on tarjota kivaa tekemistä ja opettaa samalla tärkeitä taloustaitoja hauskalla ja kiinnostavalla tavalla. Hippo.fi:n takana on OP, Suomen suurin finanssiryhmä. OP:n tehtävänä on edistää omistaja-asiakkaiden ja toimintaympäristön kestävää taloudellista menestystä, turvallisuutta ja hyvinvointia. Yhteistyömme OP:n kanssa alkoi syksyllä 2020 Hippo.fi-sivuston kehittämisellä. Vanha Hippo.fi-sivusto oli aikansa […] Lue lisää

Beamex.com

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Genero on vuosien varrella auttanut Beamexia tekemään verkkosivustostaan todellisen liidintuottokoneen. Sisältömarkkinointistrategia auttaa nyt tuottamaan tuhansia laadukkaita B2B-liidejä ja miljoonien vuotuista liikevaihtoa. Haaste Beamex halusi vähentää riippuvuuttaan maksetusta liikenteestä, jota saatiin mm. Metan ja Linkedinin alustoilta. Vaikka liikennestrategia oli tehokas, jatkuvasti nousevat klikkihinnat olivat muodostumassa ongelmaksi. Tehtävämme oli auttaa luomaan ja toteuttamaan Beamexille strategia, jolla kasvatetaan […] Lue lisää

Snellman – verkkosivut Ruotsin markkinoille

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Snellman on perinteikäs suomalainen perheyritys, joka tuottaa laadukkaita liha- ja leikkeletuotteita yli 70 vuoden kokemuksella. Snellman halusi vahvistaa asemaansa Ruotsin markkinoilla uudistetun Familjen Snellman -brändin avulla. Familjen Snellman -brändin tunnettuus ja merkkiuskollisuus oli Ruotsissa matala, joten lähdimme parantamaan sitä tehokkaasti optimoitujen nettisivujen avulla. Suunnittelimme ja toteutimme Familjen Snellmanille uudet nettisivut brändin uuden visuaalisen ilmeen ja […] Lue lisää

Deko.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Dekomarkkinointi on tarjonnut tuotteiden esillepanoratkaisuja jo yli 30 vuotta. Uudistimme Dekon verkkokaupan WordPress-pohjaiseksi verkkopalveluksi. Verkkokauppa oli aiemmin toiminut toisella teknologia- ja alustapohjalla, mutta vertailun ratkaisuksi valikoitui WordPress, joka tarjoaa avoimen lähdekoodin ”avaimet käteen” -periaatteella. Verkkokauppa toteutettiin WordPressin WooCommerce-lisäosan avulla. Erilaisia tuotteita – mainos-, myymälä- ja toimistotarvikkeita – on noin tuhat. Projekti alkoi yhteisellä kick off […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun