Wise Professionals

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Neljä verkkosivustoa, kolme kohderyhmää, 3520 post-it-lappua ja yksi tyytyväinen asiakas

Kuinka rakennetaan verkkosivustot useista yrityksistä koostuvalle yritykselle? Tekemällä kompromisseja? Ei todellakaan, vaan saamalla jokainen brändi kukkimaan saman kukoistavan sateenvarjon alla.

Miksi me rakastamme tätä asiakasta

Tiesimme, että Wise Professionals haastaa rekrytointialan käytäntöjä testaamalla uusia tapoja luoda ja toimittaa palveluita. Meillä oli yhteistyömme alusta alkaen kädet täynnä tekemistä ja olemme erittäin iloisia, että saimme olla mukana tällä matkalla.

Haaste

Tehtävänämme oli rakentaa neljä uutta Wise Professionalsin henkeä huokuvaa verkkosivustoa, sisältäen Eqonomy, The Pace ja KiMM -alabrändien verkkosivut. Briiffissä kehotettiin välttämään “kaikkea kaikille” -tekemistä ja luomaan sen sijaan mielenkiintoiset ja mukaansatempaavat sivut, joissa kävijät haluavat “hengailla”.

Wise Professionals tarjoaa rekrytointipalveluita henkilöstöhallinnon, palkanlaskennan, rahoituksen, markkinoinnin, viestinnän ja yrityshallinnon aloilla. Jokaisella alalla on omat nimensä ja brändinsä, mikä oli otettava huomioon. Samaan aikaan kaikkien oli kuitenkin mahduttava Wise Professionals -sateenvarjon alle, joka pitää sisällään ihmisläheisen lähestymistavan kaikille osapuolille – työnantajille, työntekijöille ja asiakkaille.

Valmistautuminen

Kun lähtee mukaan tällaiseen valtavaan projektiin, on todellakin tiedettävä, mitä on tekemässä. Jo yhden nettisivun rakentaminen on haastavaa, mutta entäs sitten neljän! Ja vielä samalla kertaa.

Generon tiimi päätyi haastattelemaan neljän Wise-yrityksen henkilökuntaa verkossa olevan Miro boardin avulla käyttäen yli 3520 post-it-lappua. Se vei aikansa, mutta oli vaivan arvoista.

Määritimme kohderyhmät ja muotoilimme kunkin brändin ostajan polun yksityiskohtaisesti. Keräsimme myös kohderyhmien oivalluksia – haasteita, pyyntöjä, kipupisteitä, tiedonhakutapaa sekä yksilöllistä käyttäytymistä.

Ratkaisu

Työpajoissa kerätty tieto loi vankan pohjan verkkosivujen rakentamiselle. Suunnittelimme myös sisältöstrategian ja loimme esimerkkejä siitä, kuinka erilaista tone-of-voicea voitaisiin käyttää vahvistamaan kunkin yrityksen identiteettiä.

Auttoi paljon, että asiakkaamme rohkaisi meitä lyömään pöytään myös puolivalmiita ideoita. Tämä “vain taivas on rajana” -tunne vaikutti valtavasti lopputulokseen.

“Visioni heräsi eloon, ja olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen” – Joel Singer, CCO/CMO at Wise Professionals

Tärkeimmät elementit

Wise Professionalsilla on rekrytointiyrityksenä kolme kohderyhmää: työnantajat, työntekijät ja varsinaiset asiakkaat. Heillä on myös selkeä emotionaalinen liiketoimintatavoite: “Tehdä töissä käytetystä ajasta elämän parasta työaikaa”. Ja tunteisiin vetoava viestintäkonsepti: “Kun työ ei tunnu työltä”. Jokaisen Wise Professionalsin verkkosivun kosketuspisteen on vastattava tätä tunnetta niin designissa kuin tekstissä.

Tulokset

Tavoitteena oli saavuttaa optimoitu asiakasmatka, joka antaa vierailijoille fantastisen kokemuksen. Houkuttelevalla desginilla ja hyvin harkitulla rakenteella loimme neljälle eri Wise-yritykselle verkkosivut 11 kuukaudessa, jotka täyttivät projektin alkuvaiheessa asetetut vaatimukset.

Projektissa asiakkaalle visio ja unelma heräsivät henkiin “neljän uuden mahtavan verkkosivun” muodossa, kuten asiakas asian ilmaisi.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Taksi Helsinki

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Sivustoprojekti osui taksiliiketoiminnan kannalta haastavaan aikaan, sillä pandemia muutti toimintaympäristön yhdessä yössä. Taksi Helsingin tiimi piti projektin aikana pään kylmänä ja näki muutoksessa myös mahdollisuuden, jossa digitaaliset palvelut voivat tarjota keinoja asiakkaan parempaan palvelemiseen, myynnin kasvattamiseen sekä oman toiminnan sujuvoittamiseen. Taksi Helsingin ammattitaitoinen tiimi tunsi verkkosivuston käyttäjien tarpeet erinomaisesti, jolloin uuden palvelun rakentamisessa pystyimme keskittymään […] Lue lisää

Suomen Tiedekustantajien liiton verkkosivusto

Tekijä: Barabra

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Suomen tiedekustantajien liitto ry – Förbundet för vetenskapspublicering i Finland rf huolehtii kotimaisten tiedekustantajien ja -julkaisijoiden eduista tekijänoikeuskysymyksissä ja muissa tiedekustantamiseen ja -julkaisemiseen liittyvissä asioissa. Barabra suunnitteli ja toteutti asiakkaalle uuden räätälöidyn WordPress-verkkosivuston. Aiempi sivusto oli käyttöliittymältään ja tekniseltä toteutukseltaan tullut käyttöikänsä päähän ja se haluttiin uudistaa nykyisten vaatimusten tasolle. Sivuston pääkäyttäjäryhmä on tarkasti määriteltävissä. […] Lue lisää

Pihla Group Oy:n verkkosivu-uudistus

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Pihla Group Oy on Suomen ikkunamarkkinoiden suurin toimija, joka valmistaa ikkunoita ja ovia Pihla-, PihlaPRO, Tiivi-, Profin-, Klas1 ja Sydänpuu-tuotemerkeillä. Starttasimme yhteistyön Pihla Group Oy:n kanssa tammikuussa 2019 toteuttamalla verkkosivu-uudistuksen Tiivi- ja Pihla-tuotteille, jotka ovat Suomen johtavat ikkuna- ja ovibrändit. Verkkosivu-uudistuksen keskiössä oli dataan pohjautuva asiakaskokemus, jolla haluttiin mahdollistaa myös aiempaa tehokkaampi liidien kerääminen. Strategisena […] Lue lisää

A-Katsastus

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

A-Katsastus on Suomen johtava yksityinen ajoneuvokatsastusten, rekisteröintien ja kuljettajantutkintojen tarjoaja. Lähdimme uudistamaan A-Katsastuksen verkkopalvelukokonaisuutta tilanteessa, jossa konsernilla oli neljä erillistä sivustokokonaisuutta. Tämä näkyi hajanaisena asiakaskokemuksena. Myös silloinen sisällönhallintajärjestelmä koettiin kankeaksi käyttää. Asiakkaamme tavoitteena olikin yhtenäistää kävijän asiakaskokemusta, ja luoda kokonaisuus, joka palvelee loppuasiakasta parhaalla mahdollisella tavalla. Projekti alkoi syväluotaavalla konseptointityöllä mm. kohderyhmäkartoituksen myötä, jonka pohjalta […] Lue lisää

Snellman – verkkosivut Ruotsin markkinoille

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Snellman on perinteikäs suomalainen perheyritys, joka tuottaa laadukkaita liha- ja leikkeletuotteita yli 70 vuoden kokemuksella. Snellman halusi vahvistaa asemaansa Ruotsin markkinoilla uudistetun Familjen Snellman -brändin avulla. Familjen Snellman -brändin tunnettuus ja merkkiuskollisuus oli Ruotsissa matala, joten lähdimme parantamaan sitä tehokkaasti optimoitujen nettisivujen avulla. Suunnittelimme ja toteutimme Familjen Snellmanille uudet nettisivut brändin uuden visuaalisen ilmeen ja […] Lue lisää

Beamex.com

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Genero on vuosien varrella auttanut Beamexia tekemään verkkosivustostaan todellisen liidintuottokoneen. Sisältömarkkinointistrategia auttaa nyt tuottamaan tuhansia laadukkaita B2B-liidejä ja miljoonien vuotuista liikevaihtoa. Haaste Beamex halusi vähentää riippuvuuttaan maksetusta liikenteestä, jota saatiin mm. Metan ja Linkedinin alustoilta. Vaikka liikennestrategia oli tehokas, jatkuvasti nousevat klikkihinnat olivat muodostumassa ongelmaksi. Tehtävämme oli auttaa luomaan ja toteuttamaan Beamexille strategia, jolla kasvatetaan […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun