Digitaalisen markkinoinnin osaaja

Päivitetty: Validointi: Perttu Tolvanen

Yritys: Suomen Partiolaiset

Paikkakunta: Helsin

Palkkataso: Riippuu hakijasta

Tyyppi: Digitaalinen markkinointi

Viim. hakupäivä: 3.4.2023 Haku on päättynyt

Digitaalisen markkinoinnin osaaja, tule tekemään merkityksellistä työtä!

Suomen Partiolaiset etsii toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen digimarkkinoinnin ja verkkosivujen osaajaa. Tarjoamme mahdollisuuden tehdä merkityksellistä ja vaikuttavaa työtä Suomen suurimmassa nuorisojärjestössä.

Valtakunnallinen viestintä- ja markkinointitiimimme tekee partion viestintää ja markkinointia yhdessä osaavien vapaaehtoisten ja laajan partioverkoston kanssa. Kokeilemme ja kehitämme rohkeasti uutta: meillä pääset hyödyntämään todella monipuolisesti osaamistasi ja kehittämään partion markkinointia! Tehtävä ei edellytä järjestö- tai partiotaustaa – arvostamme kykyä ideoida ja tuoda ennakkoluulottomia ratkaisuja järjestötoimintaan.

Rekrytoitavan henkilön pääasiallisena tehtävänä on tuloksekkaan markkinoinnin suunnittelu, toteuttaminen ja analysointi sekä partion laajan verkkosivukokonaisuuden hallinnointi ja kehittäminen. Tehtävään kuuluvat jäsen- ja varainhankintakampanjoiden markkinoinnin suunnittelu ja toteuttaminen, SEO ja analytiikka sekä markkinointiratkaisut sosiaalisessa mediassa. Toivomme, että sinulla on vähintään perustaidot digimarkkinoinnin työkaluista sekä verkkosivuista sekä intoa oppia lisää. Tehtävänkuvaa ja titteliä tarkennetaan valittavan henkilön taustan ja osaamisen mukaan.

Työskentelet itsenäisesti, mutta samalla vahvasti osana tiimiä. Ideoit kustannustehokkaita markkinointiratkaisuja ja kokeilet määrätietoisesti uusia tapoja tulosten saavuttamiseksi. Olet valmis tukemaan ja kouluttamaan myös muita työntekijöitä ja vapaaehtoisia. Sinulla pysyy projektit hallinnassa myös kiireen keskellä.

Odotamme hakijalta seuraavia asioita:

– Soveltuvaa koulutusta ja työkokemusta
– Kokemusta digitaalisesta viestinnästä ja markkinoinnista
– Ymmärrystä verkkosivujen julkaisujärjestelmistä (WordPress) ja kokemusta niiden kehittämisestä
– Ymmärrystä verkkosivujen työkaluista (esimerkiksi Tag Manager, GA4 ja muut analytiikkaratkaisut)
– Kokemusta digitaalisen markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta
– Kokemusta sosiaalisen median hallinta- ja mainostyökalujen sekä Google Adsin käytöstä

Lisäksi eduksesi on:

– Hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot
– Projektinhallintataidot, itsenäinen ja joustava työote
– Valmius satunnaisiin ilta- ja viikonlopputöihin
– Partion ja/ tai järjestömaailman tuntemus

Meillä pääset hyödyntämään ja kasvattamaan monipuolisesti osaamistasi: toteutat ja kehität Suomen suurimman nuorisojärjestön markkinointia. Monipuolisia töitä tehdään mukavassa työyhteisössä, jossa on joustavat työajat sekä kilpailukykyiset edut.

Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva ja viikoittainen työaika on 38,25 tuntia. Työpiste sijaitsee Partioasemalla Helsingin Töölössä, mutta teemme myös joustavasti etätöitä.

Mikäli kiinnostuit, kerro meille itsestäsi ja lähetä hakemus palkkatoiveineen sekä ansioluettelo tämän hakulomakkeen kautta viimeistään maanantaina 3.4.2023.

Kannustamme hakijoiksi eri-ikäisiä, eri sukupuolta olevia ja eritaustaisia ihmisiä. Työpaikkamme on esteetön.

Lisätietoja tehtävästä antaa viestintä- ja markkinointipäällikkö Anna Koroma-Mikkola (045 625 2045 tai anna.koroma-mikkola@partio.fi). Lisätietoa partiosta: www.partio.fi.


Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun