Adven

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Knowit Experience

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Adven tarjoaa kestäviä energia- ja infraratkaisuja teollisuudelle ja kiinteistöille, ja on alallaan yksi johtavista yrityksistä Pohjoismaiden ja Baltian alueella. Adven palvelee teollisuuden- ja kiinteistöalan toimijoita sekä yksityisiä asiakkaita. Advenin Energy as a service -malli perustuu kokonaispalveluun ja pitkäaikaiseen kumppanuuteen.

Adven on viime vuosina kasvanut voimakkaasti ja nyt oli tarve tuoda myös verkkopalvelu vastaamaan yhtiön tavoitetta olla maailman paras kestävien Energy as a Service® -ratkaisujen ja erinomaisen asiakaskokemuksen toteuttamisessa teollisuus- ja kiinteistöasiakkaille.

Advenilla on viisi erillistä sivustoa: globaali adven.com, sekä neljä maasivustoa. Vanha julkaisujärjestelmä oli tullut elinkaarensa päähän ja tilalla haluttiin moderni, joustava ja käyttäjäystävällinen vaihtoehto.

Julkaisualustaksi uudelle sivustolle valittiin WordPress, koska se koettiin kustannustehokkaaksi ja ylläpitäjälle helppokäyttöiseksi. Sen myös uskottiin skaalautuvan pidemmällä aikavälillä parhaiten Advenin tuleviin tarpeisiin.

Ylläpito WordPressissä on suoraviivaista ja jo pelkästään modernin julkaisujärjestelmän käyttöönotto on helpottanut ylläpitäjien työtä. Sisältöjä on keskitetty ja uusien sisältöjen julkaisua on automatisoitu, jolloin ne päivittyvät oikein kaikkiin asianmukaisiin kohtiin sivustolla, eikä niitä tarvitse päivittää erikseen.

Tästä hyvänä esimerkkinä on hyvin pitkälle viety medianhallinnan prosessin optimointi. Maakohtaisten sivujen ylläpidon helpottamiseksi luotiin jaettu mediapankki kaikille sivustoille. WordPressin yleinen mediapankki on yksitasoinen ja sivustokohtainen, mutta koska Advenin verkkopalvelu koostuu useasta sivustosta, haluttiin, että yksi sivusto toimii keskitettynä mediapankkina ja kaikki mediaelementit latautuvat yhteen mediapankkiin, josta muut sivustot voivat käyttää niitä. Tällöin vältytään siltä, että samaa kuvaa ladataan kolmelle eri sivustolle. Näin varmistetaan myös kuvamateriaalin versionhallinta: samasta kuvasta ei pääse syntymään sivustolle useita erilaista versiota. Kuva voidaan myös päivittää mediapankissa yhdestä paikasta ja se päivittyy oikein kaikille sivuille.

Työpaikkailmoitukset tuodaan sivustolle erillisestä palvelusta, jota varten Advenin hr-järjestelmä (Sympa HR) integroitiin sivustolle. Näin työpaikat saadaan julkaistua nyt automaattisesti eri maista jokaiselle sivustolle.

Sivustolla käytetään monipuolisesti erilaisia geolokaatiopohjaisia ominaisuuksia. Kartoilla esitetään Advenin tuotantolaitokset ja paikkakunnat, joilla Adven tarjoaa kaukolämpöpalveluita. Karttapalvelut ovat rakennettu Custom Google Mapsiin, josta on käsin syötetty linkit kunkin paikkakunnan sivuille, josta löytyy aiheesta lisätietoja.

Uudella sivustolla Advenin palvelut ja ratkaisut on tuotu voimakkaammin esille. Sivusto on asiakaskeskeisempi ja tuo esiin konkreettiset ratkaisut, joita eri asiakassegmenteille tarjotaan. Tarinaa vahvistetaan referensseillä (customer stories).

Yhteydenottokynnystä madallettiin. Jokaisen erillisen palvelun esittelyn yhteyteen on tuotu helppo tapa ottaa yhteyttä asianosaiseen ammattilaiseen Advenilla.

[Huom. Referenssi on julkaistu alunperin Creuna Finlandin nimissä.]


Sinua voisi kiinnostaa myös

Lujatalo

Tekijä: Knowit Experience

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Lujatalon verkkosivustouudistuksessa kaiken lähtökohtana oli vahva käyttäjälähtöisyys. Suunnittelussa irtauduttiin organisaatiolähtöisestä rakenteesta ja navigoinnista tehtiin sivuilla käyttäjälle helppoa ja intuitiivista. Teknisellä puolella sivusto hyödyntää Jamstack-arkkitehtuuria, joka tekee käyttäjäkokemuksesta saumattoman sivujen latautuessa silmänräpäyksessä. Suunnittelussa haettiin selkeyttä ja rauhallisuutta Projektia lähdettiin toteuttamaan kahdessa vaiheessa. Ensimmäinen osa oli suunnitteluvaihe, joka vietiin läpi neljässä teemoitetussa työpajassa. Alun ideointivaiheessa kuultiin suurempaa […] Lue lisää

Kaikki syövästä

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Erityistä: Käytettävyystestaus oikeilla loppukäyttäjillä

Toteutimme kattavan kaikkisyovasta.fi-verkkosivuston uudistuksen, joka on omistettu tarjoamaan luotettavaa tietoa, neuvontaa ja vertaistukea syöpään liittyen. Syöpäjärjestöjen Kaikki syövästä -sivustolle on koottu luotettavaa tietoa syövästä, sen hoidoista ja Syöpäjärjestöjen palveluista. Teknisesti sivusto koostuu Gutenberg-lohkoista, keskustelupalstasta, kurssikalenterista, Syöpälehdestä sekä personointi-toiminnallisuudesta. Projektin aikana teimme tiivistä yhteistyötä Syöpäjärjestöjen tiimin kanssa Exove Designin konseptoiman kokonaisuuden kehittämiseksi, keskittyen tuomaan sivuston visio […] Lue lisää

Veronmaksajat

Tekijä: Knowit Experience

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Veronmaksajain Keskusliitto lähti uudistamaan verkkopalveluaan ja halusi tehostaa verkon kautta tapahtuvaa jäsenhankintaa, sekä tarjota jäsenilleen entistä parempaa palvelua myös digitaalisissa kanavissa. Miten poikkeuksellisen laaja sisältöpankki ja käyttäjien moninaiset tarpeet sovitettiin yhteen saumattomaksi digitaaliseksi neuvonta- ja asiantuntijapalveluksi? Veronmaksajain Keskusliitto, tuttavallisemmin Veronmaksajat, on kotitalouksien, yritysten ja yhteisöjen riippumaton järjestö. Liitto neuvoo suomalaisia kaikissa verotukseen liittyvissä elämäntilanteissa, ajaa […] Lue lisää

eQ Haku

Tekijä: Knowit Experience

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

eQ Toimitilat omistaa ja hallinnoi suurta määrää kiinteistöjä eri puolilla Suomea. eQ Toimitilat halusi uudistaa uusille ja nykyisille vuokralaisilleen suunnatun verkkopalvelunsa vastaamaan tämän päivän korkeimpia standardeja ja nykyisiä strategisia tavoitteitaan. Uudistusprojekti lähti käyntiin määrittelyvaiheella, jossa samalla luotiin eQ Toimitiloille oma brändi-ilme. Työhön lähdettiin puhtaalta pöydältä. Heti määrittelyvaiheessa uuden sivuston tärkeimmäksi toiminnallisuudeksi nousi vapaiden toimitilojen haku. […] Lue lisää

Asuntosäätiö

Tekijä: Knowit Experience

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Erityistä: Testatusti tietoturvallinen palvelu

Asuntosäätiö – Sopivan asunnon löytäminen ja hakeminen helpoksi Asuntosäätiö on yksi suurimmista kotimaisista asuinkiinteistöjen omistajista Suomessa. Verkkopalvelun uudistuksen keskiössä oli responsiivinen ja sulava käyttökokemus aina sopivan asunnon hausta hakemuksen lähetykseen asti. Onnella on osoite Asuntosäätiö tarjoaa noin 18 000 kotia eri puolilla Suomea, yhteensä yli 30 paikkakunnalla. Asuntosäätiön asunnoissa asuu noin 35 000 asukasta. Suurin […] Lue lisää

Kirjailijaliitto verkkopalvelu

Tekijä: Alfons Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Erityistä: Käytettävyystestaus oikeilla loppukäyttäjillä

Lähtökohta Suomen kirjailijaliiton sivustouudistus tuli ajankohtaiseksi, kun vanha verkkopalvelu ei vastannut enää tämän päivän vaatimuksia ja erilaista sisällöllistä ja teknistä velkaa oli sivustolle kertynyt. Keräsimme vuorovaikutteisissa työpajoissa yhteen näkemyksiä ja ideoita visuaalisen ilmeen ja verkkosivuston uudistustyön pohjaksi. Toteutimme kokonaisvaltaisen uudistuksen, jossa verkkosivuston lisäksi uudistimme myös Kirjailijaliiton visuaalisen ilmeen. Tavoitteet Sivuston laaja sisältö on jaettu kahteen […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun