Visit Lakeus

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Erityistä: Testatusti saavutettava verkkopalvelu

Visit Lakeus Oy on yritys, jonka tehtävä on lisätä Etelä-Pohjanmaan tunnettuutta matkailualueena. Alueen matkailun kehittämiseksi haluttiin luoda sivusto, joka palvelisi mahdollisimman hyvin sekä matkailijoita että alueen matkailualan yrittäjiä. Valu toteutti sivuston konseptoinnin, visuaalisen suunnittelun sekä teknisen toteutuksen. Osana konseptointia mietittiin myös koko Visit Lakeuden brändi.

Sivuston tavoitteena on tarjota paikallisille yrityksille kanava markkinoida itseään. Yrityksille on tarjolla eritasoisia kohdekortteja ja palvelut on luokiteltu selkeiden kategorioiden alle. Sivuston käyttäminen on matkailijalle helppoa, sillä Visitlakeus-sivuston keskiössä on palvelu-, kohde- ja aktiviteettihaku, jossa kohteita voi suodattaa kauden, tyypin ja kunnan mukaan.

Valu osallistui aktiivisesti sivuston kehittämiseen ja uusien ominaisuuksien ideointiin, esim. Mun juttu on Valun ideoima ominaisuus. Sivustolla vieraileva voi etsiä palveluita, aktiviteetteja ja kohteita sekä tehdä samalla matkasuunnitelman klikkaamalla kohdekortissa olevaa sydäntä, jolloin kohde siirtyy Mun Juttuun. Mun Jutun matkasuunnitelman voi tämän jälkeen tulostaa tai lähettää sähköpostiin.

Uusi sivusto on vaikuttanut alueen liiketoimintaan positiivisesti, sillä yrittäjän palvelut ovat paremmin ja helpommin saavutettavissa ja pientenkin yritysten näkyvyys on lisääntynyt. Sivusto on saanut myös käyttäjiltä runsaasti positiivista palautetta. Selkeä visuaalinen ilme ja sivuston raikkaus ovat viehättäneet käyttäjiä ja myös sivuston helppokäyttöisyyttä on kehuttu.

“Valu kuunteli meidän lukuisia ja vaihtelevia toiveitamme huolella ja jalosti ideamme konkreettisiksi verkkosivuiksi. Asiakaspalvelu ja tuki on toiminut äärimmäisen nopeasti ja olemme saaneet vastaukset lähes joka kerta välittömästi.”

– Marjo-Riitta Kaakinen ja Jesse Mäenpää, Visit Lakeus Oy


Sinua voisi kiinnostaa myös

Mustankorkea – verkkopalvelun uudistus

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Tieto helpommin esiin Mustankorkea on jäteyhtiö, jonka toimialueella asuu 178 000 asukasta Jyväskylässä, Laukaassa, Muuramessa ja Toivakassa. Sen verkkosivuston tärkein tehtävä on tukea yhtiön päätoimintoja: ​​jätteiden keräystä, käsittelyä ja hyödyntämistä sekä jäteneuvontaa. Viime vuosina Mustankorkea on alkanut myydä myös biokaasua ja multaa. Eri asiakasryhmiä on paljon, samoin viestittävää. Uuden sivuston rakentaminen alkoi konseptointityöpajoilla. Käyttäjälähtöinen sisältörakenne […] Lue lisää

GRK – Verkkopalvelun uudistus

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

GRK:n verkkosivuston uudistaminen Uusi sivusto tuo yhtiön monipuoliset palvelut esiin GRK on yksi Suomen johtavista infra-alan yrityksistä, joka Suomen lisäksi toimii myös Ruotsissa ja Virossa. Yhtiön verkkosivuston uudistustarve nousi strategisista muutoksista ja vanha sivusto ei enää vastannut nykytilanteen tarpeisiin. Uudistusprojekti lähti liikkeelle Valun Ville Juvosen vetämistä konseptisuunnittelun työpajoista, joiden lopputuloksena korostettiin GRK:ta monipuolisena infra-alan toimijana. […] Lue lisää

Finanssiala

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Finanssiala ry (FA) on toimialajärjestö, joka edustaa valtaosaa Suomessa toimivista pankeista, vakuutusyhtiöistä, rahoitusyhtiöistä, arvopaperivälittäjistä, sijoitusrahastoyhtiöistä ja finanssialan työnantajista. FA:n sivustouudistuksen keskeisimmät tavoitteet olivat julkaisutyökalun helppokäyttöisyys ja monipuolisuus, sivuston rakenteen ja aineiston uudelleenjäsentely ja sen toimiva esiintuonti sekä finanssialan yhteiskunnallisen merkityksen korostaminen. FA:n ICT-asiantuntija Katri Vilppola on tyytyväinen tavoitteiden toteutumiseen: “WordPress täytti toiveemme julkaisutyökalun osalta hienosti. […] Lue lisää

Turvaopas.fi

Tekijä: Virnex

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Palvelu taloyhtiöiden turvallisuuden parantamiseen Turvaopas.fi on innovatiivinen verkkopalvelu, joka on suunniteltu erityisesti taloyhtiöiden turvallisuuden parantamiseen. Vilkas muuttoliike ja uudet trendit, kuten Airbnb, on tullut jäädäkseen samalla kun vuokra-asumisen suosio kasvaa. Taloyhtiölle tämä tuo haasteita myös turvallisuuden näkökulmasta. Turvaopas tarjoaa ajantasaisen tiedon kaikille taloyhtiön asukkaille sekä heidän vieraille taloyhtiön turvaohjeista, sekä asukkaan omista velvollisuuksista. Palvelu tarjoaa […] Lue lisää

Heinolan kaupunki

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu

Heinolan kaupunki sai keväällä 2021 uuden verkkosivuston. Uudistuksen taustalla oli useita tavoitteita, joista kaupungin viestinnän asiantuntija Riikka Savelan mukaan kaikki saavutettiin. – Kaupunkilaisille ja muille käyttäjille haluttiin tarjota sivusto, jolla olisi entistä helpompaa asioida näyttöpäätteestä riippumatta. – Sivuilla huomioitiin saavutettavuusdirektiivin asettamat velvoitteet. – Sivuston visuaalinen ilme uudistettiin onnistuneesti. Myös pääsivuston ja erillissivustojen ilmeitä yhdenmukaistettiin. – […] Lue lisää

FC Inter Turku – verkkosivustokokonaisuuden uudistus

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Lähtötilanne ja tavoitteet projektille FC Inter, yksi Veikkausliigan perinteikkäimmistä ja menestyneimmistä seuroista, pyysi G-Worksilta apua verkkosivustonsa uudistamiseksi. Heidän tavoitteensa oli päivittää sivusto, joka ei enää vastannut seuran tarpeita eikä strategiaa. Sivuston kehittämiskohteina olivat visuaalisuus, teknologia sekä sisältörakenne ja sisällön esitystapa. Pelistrategia suunnittelutyön pohjaksi Projektin alkaessa oli ensisijaisen tärkeää luoda tarkka pelistrategia. Workshopissa G-Works ja FC […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen lukijoista.

  • 1100+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.


    Kaikki artikkelit

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.


    Tilaa uutiskirje

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun