Coxa

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Mediasignal

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Coxalle toteutettu verkkopalvelukokonaisuus sisältää potilaille ja sidosryhmille suunnatun tekonivelsairaalan verkkopalvelun sekä kansainvälisen CoxaPro-tietoportaalin, joka palvelee ortopedian huippuosaajia.

Kokonaisuutta täydentää Coxa Intranet henkilöstön sisäiseen viestintään.

Kokonaisuudistuksen lähtökohtana oli uudistaa Coxan verkkopalvelut kokonaisuudessaan uuden brändi-ilmeen mukaiseksi sekä vastaamaan paremmin käyttäjäkunnan monimuotoisia tarpeita.

Jatkokehityksenä toteutettiin tekonivelkirurgisen hoidon ammattilaisille ja alasta kiinnostuneille CoxaPro, jonka perustamisen taustalla on halu jakaa Coxan erityisosaamisesta ja tietotaitoa sekä tarjota tekonivelkirurgian ammattilaisille luotettava tiedonlähde heidän työnsä tueksi.

Keskeistä kokonaistoimitukselle oli myös erilaisten teknisten osioiden, kuten laajojen järjestelmäintegraatioiden ja rajapintakuvausten suunnittelu ja toteutus.

Coxa hyödyntää myös Mediasignalin ImageBank Independent -materiaalipankkia sisäisten ja ulkoisten viestintä- ja markkinointimateriaalin hallintaan.

Coxa tekonivelsairaalan palvelussa keskityttiin eritoten käytettävyyteen ja sisällön erinomaiseen saavutettavuuteen. Palvelukonsepti suunniteltiin potilaiden käyttötapausten mukaan ja sisältö suunniteltiin palvelemaan juuri oikeata tarkoitusta.

CoxaPro -palvelu konseptoitiin nojaten Coxan visioon olla kansainvälisesti tunnettu tiennäyttäjä. CoxaPro palvelu julkaisee tutkimus- ja koulutusaineistoja kansainvälisesti ja kokoaan tekoniveltietoutta yhteen. Sivustolla esitetään myös kansainvälisen tutkimusyhteistyön tuloksia.

Tekonivelsairaala Coxan tavoitteena oli löytää osaava digitaalisen liiketoiminnan kumppani, joka ymmärtäisi teknologisen ratkaisumallin tuottamisen lisäksi viestinnän merkityksen keskeisenä osana yrityksen ja organisaation toimintaa. Kumppanin tuli myös osata johtaa laadukasta yhdessä tekemistä.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Vallox

Tekijä: Mediasignal

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Akeneo, Cloudinary ja WordPress verkkosivuston alustaratkaisuina Vallox (ent. Valmet Loimaan tehdas) on Suomessa tunnettu brändi. Erityisesti kylmään ilmastoon sopivan teknologiaosaamisensa ansiosta Vallox on markkinajohtaja hajautetussa ilmanvaihdossa. Kansainvälisillä markkinoilla tällä hetkellä vajaa puolet liikevaihdosta tulee viennistä Keski- ja Itä-Euroopan maihin. Vallox halusi uudistaa verkkosivuston kokonaisuudessaan. Me Mediasignalissa suunnittelimme ja toteutimme WordPress-verkkopalvelun sekä sen toimintaan kiinteästi liittyvät […] Lue lisää

Aurajoen verkkosivuston uudistus

Tekijä: Verkkoasema Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Vuoden 2024 aikana Aurajoella on eletty isojen investointien ja uudistusten aikaa; yritys on muun muassa avannut uuden tehtaan ja edistänyt vastuullisuustoimiaan. Samalla he halusivat uudistaa verkkosivunsa kuvastamaan sitä, mitä Aurajoki on tänä päivänä. Alun perin suunnitelmissa oli kevyt “face lift” sivuston ilmeen kirkastukseen, mutta hyvin pian tarve muuttui kokonaisvaltaiseksi uudistukseksi. Verkkoasema oli Aurajoelle tuttu yhteistyökumppani […] Lue lisää

Ylva

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Erityistä: Markkinoinnin automaatioiden ja uutiskirjeiden rakentaminen

Lähtökohdat Ylva halusi uudistaa verkkosivustonsa tukemaan strategisia tavoitteitaan entistä vahvemmin ja vahvistamaan liiketilojensa näkyvyyttä. Yhteistyön lopputuloksena syntyi tyylikäs ja käyttäjäystävällinen sivusto, joka esittelee Ylvan liiketilat selkeästi ja uskottavasti, tavoitteenaan kasvattaa yhteydenottojen ja konversioiden määrää. Tavoitteet Esitellä Ylvan omistamat tilat ja asunnot helposti löydettävästi ja selkeästi. Selkeyttää käyttäjäpolkuja, jotka johtavat laadukkaisiin liideihin. Päivittää sivuston ilme vastaamaan […] Lue lisää

Suomen Eläinsuojelun verkkolehti

Tekijä: Mediasignal

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu, Uutissivusto, verkkolehti tai blogi

SEY Suomen Eläinsuojelun verkkolehti uudistui SEY Suomen eläinsuojelu on joka puolella Suomea toimivien eläinsuojeluyhdistysten valtakunnallinen liitto, Suomen suurin eläinsuojelujärjestö ja eläinsuojelun asiantuntija. SEY tekee työtä eläinten puolesta n. 40 jäsenyhdistyksen, 75 eläinsuojeluneuvojan ja 1 000 muun vapaaehtoisen voimin. Eläinten ystävä on eläinsuojelun erikoisaikakauslehti, joka nostaa eläinsuojeluaiheita yhteiskunnalliseen keskusteluun. Eläinten ystävän jutut kattavat eläinsuojelun koko kirjon […] Lue lisää

Rinki

Tekijä: Mediasignal

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Uuden brändi-ilmeen mukainen verkkopalvelu pakkausten kierrättämisen edistämiseksi Ringin brändiuudistuksen yhteydessä haluttiin uudistaa verkkosivusto kokonaisuudessaan. Uudistus piti sisällään uuden ulkoasun ja käyttöliittymän, sivuston kolmelle eri kielelle, integraatioita, dynaamisia lomakkeistoja sekä kattavan karttatoiminnallisuuden ja yrityslistaushakemiston. Mediasignal vastasi sivuston teknisestä toteutuksesta ja projektin läpiviennistä. Ekopistekartta on palvelun suosituin toiminnallisuus ja kattaa kaikki Ringin ekopisteet (1800 kpl) kartalla tietoineen. […] Lue lisää

Himos

Tekijä: Mediasignal

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Himos on vuonna 1984 perustettu, hiihtoväen hyvin tuntema talviurheilukeskus ja perheyritys. Himokselle rakennettiin kattava verkkosivusto, joka palvelee monipuolisesti talviurheilun ja -liikunnan kävijäkuntaa. Verkkopalvelu rakennettiin WordPress-alustalle ja merkittävänä osana ostopolkua on Axess-verkkokauppaintegraatio, jonka avulla lipputuotteet hintoineen ovat ostettavissa sivustolta. Rinneinformaatiota tukee alueen web-kamerat, joiden myötä sivustolle päivittyy automaattisesti uusimmat kuvat Himoksen rinteistä ja palvelupisteistä. Lisäksi laskettelijoita […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun