Satelliittifillarit vei Grand prix:n

Tuija Aalto

Kuubi Productions pokkasi pääpalkinnon digimedia-alan vuotuisessa suurtapahtumassa Grand Onessa. Satellittifillarit – kampanjan tilaajana oli YLE Markkinointi. Tuomariston perustelut:

Idea osattiin toteuttaa mediaympäristö huomioiden gonzomaisesti, kuitenkin niin, että homma pysyi kasassa. Näin siitä tuli ensin verkkoilmiö, ja sitten ilmiö, joka innosti ja kiinnosti.

Vuoden yrityksenä palkittiin Byroo ja vuoden tekijänä Timo Paloheimo.

Grand One – gaala 2009 jakoi ensi kertaa palkinnon vuoden startup – sarjassa. Kunniamaininnat saivat Eat.fi ja Tripsay, sarjan voitti Muxlim.

Uuden mittavan markkinan löytäminen tutulle konseptille yhdistettynä erittäin esimerkilliseen kasvu strategian toteutukseen nosti startupin muiden edelle.

B2C kunniakirja

Kuvassa: Helsingin Sanomat tilaus- ja asiakaspalvelut ylti kunniamainintaan infodesignista, Frantic ja hasan & partners tuulettavat.

Aiheet: Palkinnot

Tagit: , ,

Tuija Aalto

Radiotaustainen digimediaihminen, bloggaaja ja podcstaaja (Tuhatsanaa.net, Sulapinta.fi), työkseen kehityspäällikkö YLEn Uudet palvelut - yksikön Tulevaisuus Labissa
  1. juuei says:

    Start-Up -voittaja 2009, perustettu vuonna 2006?

    Kaikkea hyvää Muxlimille, mutta ei hyvää päivää, Grand One! Minusta tuo Habbo Hotel olisi ollut vielä parempi voittaja.

  2. Huomiomedia says:

    Tuo sateliittifillarit kyllä ansaitsi palkintonsa. Aivan loistava julkisuus ennen “paljastusta”. Propsit tosiaan YLE:n ajankohtaistoimitukselle / A-Studion populalle tai kuka siellä nyt olikaan vastuussa hommasta.

    Paras voitti!

  3. Dailen Joosep says:

    mikä vitun itunes ja mikä vitun iphone? tavallisilla ihmisillä jotka maksavat omasta taskusta? Luokkajako,, otan kohta käyttöön proletariatien aseet.