Huuto.net muuttuu maksulliseksi ammattikauppiaille

Artikkeli

Otathan huomioon, että tämä artikkeli on yli 15 vuotta vanha, joten sisältö ja linkit eivät ole välttämättä ihan ajan tasalla. Tuoreena lukemisena samasta kategoriasta: Synkät suunnittelumallit verkkokaupoissa.

Huuto.net ryhtyy veloittamaan komission yrityskäyttäjiltään 1.3.2008 alkaen. Yksityiskäyttäjille palvelu on edelleen maksuton.

Yrityskäyttäjiltä Huuto.net vaatii vähintään 4 % komission* kaupan loppusummasta, mikäli myyjä “toimii yrittäjänä tai toiminta on muuten luonteeltaan ammattimaista”. Mikäli tuote jää myymättä, komissiota ei veloiteta.

Huuto.net julkisti samalla myös uusia palveluita yrityskäyttäjilleen*. Myyntiraporttityökalulla voi seurata myynnin kehitystä  ja esitäytetyllä julkaisulomakkeella voi helpommin avata uusia huutokauppoja. Maksullisena lisäpalveluna on mahdollisuus avata kustomoitu verkkokauppa Huuto.netin sisälle.

SanomaWSOY-konserniin kuuluva Ilta-Sanomat Oy osti Huuto.netin vuonna 2005 TeliaSoneralta. Tiukasti 90-luvulle ulkoasullisesti jämähtänyt Huuto.net on julkaissut uusia palveluita matkan varrella, mutta isommasta uudistuksesta ei viime aikoina ole kuulunut mitään, vaikka sellaista SanomaWSOY-kaupan jälkeen odotettiinkin.

(*Toim. huom. Linkkejä poistettu toimimattomina tai vanhentuneina.)


Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun