Alalle täysipäiväinen toiminnanjohtaja?
Otathan huomioon, että tämä artikkeli on yli 18 vuotta vanha, joten sisältö ja linkit eivät ole välttämättä ihan ajan tasalla. Tuoreena lukemisena samasta kategoriasta: Miltä mediatalojen evästelappujen pitäisi oikeasti näyttää?.
Verkkomedioiden ja -mainonnan edunvalvontajärjestö IAB piti tänään aamupäivällä vuosikokouksensa Helsingissä. Alan noususta ja kasvavista verkkomediapanostuksista kertoo hyvin se, että järjestö on saanut viimeisimmän vuoden aikana paljon uusia jäseniä verkkomedioista sekä mainos-, media- ja tutkimustoimistoista.
Järjestön jäsenkanta alkaa nyt olla sillä tasolla, että IAB on kirjannut toimintasuunnitelmaansa tavoitteeksi täysipäiväisen toiminnanjohtajan palkkaamisen. Tähän mennessähän toiminnanjohtaja on työskennellyt IAB:lle yhden päivän viikossa.
Pyrkimyksenä on, että alan puhemiehenä tai -naisena toimiva henkilö aloittaisi edunvalvontatyössään syksyllä 2006. Kuka olisikaan oikea henkilö tällaiseen tehtävään?
Lue lisää: Digitaalinen markkinointi Suomessa – kaikki artikkelit Vierityspalkissa