Internet-markkinoinnin sorvin ääressä

asmunder

Maamme vielä kohtalaisen harvalukuinen yritysblogien joukko on kasvanut yhdellä digitaalisen markkinointiviestinnän toimiston blogilla. Vuonna 2001 perustetun Apaja Creative Solutions Oy:n uutta Apajalla-yritysblogia kirjoittaa yhtiön toimitusjohtaja Henry Lehto.

“Nyt on vuoden kypsyttelyn jälkeen aika kypsä Apajan blogille. Täällä tullaan kuulemaan kaikesta siitä, mitä Apaja Creative Solutionsin hommiin kuuluu: sähköinen markkinointiviestintä kaikessa komeudessaan. Yritysbloggaaminen vaatii erityistä yrityskulttuuria. Yrityksen pitää olla avoin kritiikille ja valmis puhumaan myös henkilökohtaisella äänellä. Blogeissa julkaisukynnyksen pitää olla matala, jotta uutta luettavaa saadaan riittävän usein. Tämä kaikki on aika lailla vastaan kiillotettua yritysviestintää.”

Näin muotoilee uutukaisen avaussanoissa toimitusjohtaja Lehto, joka aiemmin on blogipiireissä tullut tunnetuksi musiikkipainotteisen Roklintu-blogin perustajana.

Aiheet: internet-markkinointi, yritysblogit

Tagit:

asmunder

Vierityspalkin perustaja Asmo Halinen on yksi maamme kokeneimmista yhteisöllisten verkkopalveluiden sekä verkkomedioiden asiantuntijoista. Tällä hetkellä Asmo toimii verkkoliiketoimintajohtajana Iltalehdessä sekä advisorina tai hallituksen jäsenenä useissa muissa yhtiöissä/startupeissa (mm. Sofanatics, Eat.fi, Grey Area). Hän oli perustajana ja toimitusjohtajana vuonna 2001 digitaalisen markkinointiviestinnän toimisto Apaja Creative Solutions Oy:ssä ja sittemmin sen spinoffina syntyneessä Apaja Online Entertainment Oy:ssä, jonka tunnetuin tuote on 2,5 miljoonaa eri käyttäjää kuussa tavoittava Aapeli/Playray-peliyhteisöpalvelu.

Comments are closed.