Varova Oy

Tekijä: Trimedia Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Varova on kansainvälisen logistiikan ja huolinnan asiantuntijayritys, joka toimii tuonti- ja vientiyritysten porttina Suomesta maailmalle.

Osana laajempaa brändiuudistustaan Varova halusi uusi verkkosivustonsa kokonaisvaltaisesti. Uusi sivusto on responsiivinen kokonaisuus, jonka avulla vanhat asiakkaat pääset tuttuihin palveluihin kiinni aiempaa helpommin. Uusille asiakkaille sivut tarjoavat myös paljon tärkeitä sisältöjä kansainvälisen kaupan suunnitteluun.

Alustana toimii WordPress, jonka joustavuus ja helppo päivitettävyys olivat keskeisiä etuja.

Trimedia vastasi projektissa konseptoinnista, visuaalisesta suunnittelusta ja teknisestä toteutuksesta.

Jätä kommentti