Snellman – verkkosivut Ruotsin markkinoille

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Snellman on perinteikäs suomalainen perheyritys, joka tuottaa laadukkaita liha- ja leikkeletuotteita yli 70 vuoden kokemuksella.

Snellman halusi vahvistaa asemaansa Ruotsin markkinoilla uudistetun Familjen Snellman -brändin avulla. Familjen Snellman -brändin tunnettuus ja merkkiuskollisuus oli Ruotsissa matala, joten lähdimme parantamaan sitä tehokkaasti optimoitujen nettisivujen avulla. Suunnittelimme ja toteutimme Familjen Snellmanille uudet nettisivut brändin uuden visuaalisen ilmeen ja viestintästrategian pohjalta.

Projektilla oli kolme päätavoitetta; esitellä Familjen Snellman Ruotsin markkinoille ja rakentaa tunnettuutta Familjen Snellman -brändille, kasvattaa tuotetietoisuutta ja ohjata kuluttajia ostamaan tuotteita sekä auttaa kuluttajia tekemään parempaa ruokaa Familjen Snellmanin tuotteita käyttäen.

Sivuston design luotiin uudistuneen strategian ja visuaalisen ilmeen ympärille hyvälaatuisten kuvien, videoiden ja ensiluokkaisen käyttökokemuksen avulla. Kuvat olivat sivuston visuaalisen ilmeen keskiössä ja fokus oli erityisesti tuote- ja reseptisivujen designissa.

Sivusto rakennettiin WordPress-alustalle. Tämä mahdollistaa tehokkaan SEO:n ja sisällön ketterän muokkaamisen myös tulevaisuudessa.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Pihla Group Oy:n verkkosivu-uudistus

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Pihla Group Oy on Suomen ikkunamarkkinoiden suurin toimija, joka valmistaa ikkunoita ja ovia Pihla-, PihlaPRO, Tiivi-, Profin-, Klas1 ja Sydänpuu-tuotemerkeillä. Starttasimme yhteistyön Pihla Group Oy:n kanssa tammikuussa 2019 toteuttamalla verkkosivu-uudistuksen Tiivi- ja Pihla-tuotteille, jotka ovat Suomen johtavat ikkuna- ja ovibrändit. Verkkosivu-uudistuksen keskiössä oli dataan pohjautuva asiakaskokemus, jolla haluttiin mahdollistaa myös aiempaa tehokkaampi liidien kerääminen. Strategisena […] Lue lisää

Sport Event Management Finland – markkinointisivusto

Tekijä: Valu Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Kansainvälinen käyntikortti urheilulle Sport Event Management Finland (SEMF) tekee Suomea tunnetuksi kansainvälisten urheilutapahtumien järjestäjille ja urheilijoille. Yksikkö toimii Lahti Region Oy:n (visitlahti.fi) yhteydessä. Hankkeen taustalla on viisi eri kaupunkia sekä laaja urheilu- ja matkailunedistämisverkosto. Osana hanketta haluttiin rakentaa markkinointisivusto Sportsfinland.com. Se kokoaa urheilutoimijoita kiinnostavat tiedot yhteen paikkaan ja tuo esiin kaupunkien tarjontaa. Sivusto tukee myös […] Lue lisää

Solarplexius

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Poutapäiviä: Solarplexiuksen orgaaninen myynti kasvoi 70 % Euroopassa uuden verkkosivun myötä Auton ikkunoiden tummennus on bisneksenä saattanut pysyä tähän asti monelle pimennossa. Solarplexius luotti Genero tuovan heidän liiketoiminnalleen uusia poutapäiviä verkkosivu-uudistuksen myötä. Miksi rakastamme tätä asiakasta? Ensimmäisestä tapaamisesta asti oli selvää, että tässä yrityksessä on erityisen kivoja ja asiantuntevia ihmisiä. Solarplexiuksella on tarkka näkemys liiketoiminnastaan […] Lue lisää

Mutti – maailman suurin tomaattireseptien verkkosivu

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Italialainen Mutti on tomaattituotteiden ehdoton kuningas. Mutti suhtautuu tomaatteihin suurella intohimolla ja yli sadan vuoden kokemuksella – ja se myös näkyy. Niin kotikokkien kuin ammattilaistenkin ylistämä Mutti ei turhaan ole ansainnut paikkaansa yhtenä maailman rakastetuimmista tomaattibrändeistä. Maailmanlaajuisesti toimiva Mutti halusi parantaa brändin asemaa globaalilla tasolla ja valitsi kumppanikseen Generon. Tavoitteena oli kehittää globaali sivusto lokalisoidulla […] Lue lisää

Tampereen kaupungin multisiteprojekti

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Suunnittelimme ja toteutimme Tampereen kaupungille WordPress Multisite -ratkaisuun pohjautuvan erillissivustojen kokonaisuuden yhdessä Suomen laajimmista WordPress-projekteista. Projektin tavoitteena oli tuottaa käyttäjälähtöisesti suunniteltuja, saavutettavia ja mobiilisti sujuvakäyttöisiä Tampereen kaupungin verkkosivustoja samalle WordPress Multisite-alustalle vuosien 2021 ja 2022 aikana. Kokoluokaltaan reilusti EU-kynnysarvon ylittävä projekti sisälsi muun muassa seuraavien sivustojen uudistuksen: https://www.muumimuseo.fi https://www.tamperefilharmonia.fi https://www.tampereenvesi.f https://www.sarahildenintaidemuseo.fi https://www.tampereentaidemuseo.fi https://www.tredu.fi Laajassa projektissa […] Lue lisää

Hippo.fi

Tekijä: Genero Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Uutis- tai viihdesivusto

Hippo.fi on rakastettuun Hippo-lehteen pohjautuva lapsille suunnattu verkkosivusto, jonka tavoitteena on tarjota kivaa tekemistä ja opettaa samalla tärkeitä taloustaitoja hauskalla ja kiinnostavalla tavalla. Hippo.fi:n takana on OP, Suomen suurin finanssiryhmä. OP:n tehtävänä on edistää omistaja-asiakkaiden ja toimintaympäristön kestävää taloudellista menestystä, turvallisuutta ja hyvinvointia. Yhteistyömme OP:n kanssa alkoi syksyllä 2020 Hippo.fi-sivuston kehittämisellä. Vanha Hippo.fi-sivusto oli aikansa […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun