Snellman – verkkosivut Ruotsin markkinoille

Tekijä: Genero Oy
Tärkein teknologia: WordPress
Projektin budjetti: 10 000–30 000 €
Palvelun tyyppi: Yrityksen sivusto

Snellman on perinteikäs suomalainen perheyritys, joka tuottaa laadukkaita liha- ja leikkeletuotteita yli 70 vuoden kokemuksella.

Snellman halusi vahvistaa asemaansa Ruotsin markkinoilla uudistetun Familjen Snellman -brändin avulla. Familjen Snellman -brändin tunnettuus ja merkkiuskollisuus oli Ruotsissa matala, joten lähdimme parantamaan sitä tehokkaasti optimoitujen nettisivujen avulla. Suunnittelimme ja toteutimme Familjen Snellmanille uudet nettisivut brändin uuden visuaalisen ilmeen ja viestintästrategian pohjalta.

Projektilla oli kolme päätavoitetta; esitellä Familjen Snellman Ruotsin markkinoille ja rakentaa tunnettuutta Familjen Snellman -brändille, kasvattaa tuotetietoisuutta ja ohjata kuluttajia ostamaan tuotteita sekä auttaa kuluttajia tekemään parempaa ruokaa Familjen Snellmanin tuotteita käyttäen.

Sivuston design luotiin uudistuneen strategian ja visuaalisen ilmeen ympärille hyvälaatuisten kuvien, videoiden ja ensiluokkaisen käyttökokemuksen avulla. Kuvat olivat sivuston visuaalisen ilmeen keskiössä ja fokus oli erityisesti tuote- ja reseptisivujen designissa.

Sivusto rakennettiin WordPress-alustalle. Tämä mahdollistaa tehokkaan SEO:n ja sisällön ketterän muokkaamisen myös tulevaisuudessa.

Jätä kommentti