Nordic JobCentre verkkosivu-uudistus

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Sivututka Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Nordic JobCentre on rakennusalan ja teollisuuden henkilöstövuokraukseen erikoistunut yritys. NJC työllistää lähes 300 henkilöä lähinnä Pohjois-Suomen alueella.

Kasvun myötä myös NJC:n verkkonäkyvyys kaipasi kohennusta. Freesatumpaa ilmettä, uusia sisältöjä ja helpompaa sisällönhallintaa. Samalla kuitattaisiin vanhoille verkkosivuille kertynyt tekninen velka.

Njc.fi:n liikenteestä noin 75% on mobiilikäyttäjiä. Lähestyimmekin projektia “mobiili ensin” periaatteella. Suunnittelimme käyttökokemuksen ja käyttöliittymän lähtökohtaisesti mobiilikäyttäjiä ajatellen, suurempien tietokonenäyttöjen käyttäjien tullessa kakkosena prioriteetissa. Lisäksi kiinnitimme erityistä huomioita konversioihin, eli tässä tapauksessa kävijöiden ohjaamista kohti työhakemuksen lähettämistä. Pyrimme huomioimaan kohderyhmää myös astetta rohkeammalla viestinnällä.

Nordic JobCentren liiketoiminnan ytimessä on henkilöstövuokraus, jonka vuoksi työpaikkojen näkyminen verkossa on heille ensisijaisen tärkeää. Tämä mielessä toteutimme integraation NJC:n työpaikkailmoitus-järjestelmään, josta työpaikkailmoitukset haetaan verkkosivuille ajastetusti. Käyttäjä löytää työpaikat nopeammin hakusuodatusten avulla ja NJC:n markkinointi pystyy tätä uutta sisältöä hyödyntämään.

Pääsimme verkkosivujen toteutuksessa valjastamaan koko WordPressin sisällönhallinnan potentiaalin asiakkaan käyttöön. Erilaisia sisältöjä hallitaan omista sisältötyypeistään ja järjestetään jaotteluilla. Sivujen eri elementtejä voidaan käyttää uudelleen ja järjestää lohkoina WordPressin omassa editorissa. Sisältöä haetaan ajastetusti myös ulkoisesta järjestelmästä.

”Parasta projektissa oli toimiva yhteistyö, viestinnän sujuvuus ja Sivututkan selkeä sitoutuminen tekemiseen. Tykkään tosi paljon teidän tyylistä toimia ja hoitaa asioita! Herätitte projektin aikana kipinän päivittää omaa osaamista nettisivujen teossa. Kiitos!”

– Reetta Ängeslevä, Nordic JobCentre Oy


Sinua voisi kiinnostaa myös

ZURE – Verkkosivusto

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

ZURE on Microsoft Azuren käyttöön ja konsultointiin erikoistunut IT-toimija. ZUREn ja Sinisen Härän polut kohtasivat, kun ZUREn olemassa oleva sivusto ei enää vastannut sen markkinoinnin ja myynnin tarpeisiin. Lähdimme ratkomaan ongelmaa Siniselle Härälle tyypillisellä tavalla eli verkkosivu-uudistuksen kautta. Vanhat verkkosivut kasvun esteenä Vuoden 2020 lopussa ZUREn olemassa olevat verkkosivut olivat tulleet tiensä päähän ja ne […] Lue lisää

Digikilta verkkosivut

Tekijä: Sivututka Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Digikilta on koulutuksenjärjestäjien verkosto, jonka yhteisenä tavoitteena on esi- ja perusopetuksen sähköisten oppimisympäristöjen kehittäminen. Digikilta tarvitsi uuden verkkopalvelun, jossa killan alati kasvava tietokokoelma olisi helposti ja saavutettavasti tarjolla kaikille. Projektin pääteemaksi muodostui käytettävyyden ja saavutettavuuden lisäksi ilmeen ja viestinnän uudistus. Tyylitoiveiden perusteella ilmeestä veistettiin helppokäyttöinen ja selkeä, mutta riittävän omaperäinen ja yllättävä. Kirkastimme viestintää asiakkaan […] Lue lisää

Rejlers verkkokauppa

Tekijä: Sivututka Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Rejlers on Ruotsissa listattu insinööritoimisto, joka työllistää Suomessakin yli 1000 asiantuntijaa ja ammattilaista. Rejlers lähestyi meitä alallaan ennennäkemättömän konseptin kanssa: perinteisiä insinööritoimiston palveluja myytäisiin tuotteistettuna verkkokaupasta. Valtaosa Rejlersin toiminnasta koostuu laajoista projektitoimituksista. Pienempiä projekteja Rejlers totesi kuitenkin olevan tuotteistettavissa näppäriksi paketeiksi ja verkkokaupassa myytäväksi. Rejlersin palvelutuotteet poikkeavat toki melkoisesti perinteisistä verkkokauppatuotteista. Jokainen palvelutuote on omanlaisensa […] Lue lisää

Rengasvalmistajien jaosto – verkkosivusto

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Teknisen Kaupan Liittoon kuuluva Rengasvalmistajien jaosto on rengastoimialan maahantuojien yhdistys Suomessa, jonka tavoitteena on lisätä kuluttajien rengastietoisuutta sekä edistää yleistä liikenneturvallisuutta. Jaoston jäseniin lukeutuvat tunnetut kansainväliset rengasvalmistajat Michelin, Bridgestone, Continental ja Goodyear. Rengasvalmistajat.fi-sivusto oli jäänyt ajastaan jälkeen ja G-Works sai tehtäväkseen sivuston kokonaisvaltaisen uudistamisen. Rengasinformaatiota välittävällä sivustolla on vilkas kävijämäärä etenkin kesä- ja talvirenkaiden vaihtoaikaan. […] Lue lisää

Lännen Palveluyhtiöt

Tekijä: Sivututka Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Lännen Palveluyhtöt tarjoaa lämminhenkistä ja laaja-alaista palvelua taloyhtiöille kiinteistöhuollosta ja isännöintipalveluista viher- ja siivouspalveluihin. Tekemiseen kuuluu laadukas työ ihmisläheisellä ja joustavalla otteella. Kasvun myötä verkkosivusto kaipasi uudistusta. Tiedon löytäminen, asioinnin tehostus ja tekniikan modernisointi hoidettaisiin kerralla kuntoon. Lännen Palveluyhtiöiden asiakaspalvelu kuormittui aikaisemmin puheluista, jotka olisi voinut hoitaa helpommin ja nopeammin verkossa, tai soittamalla suoraan oikealle […] Lue lisää

Industryhack

Tekijät: redandblue, Sivututka Oy

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Industryhack on yhteiskehittämisen menetelmiin erikoistunut asiantuntijayritys, joka auttaa löytämään oikeat kumppanit ja varmistaa sujuvan yhteistyön kehitysprojekteissa. Redandblue suunnitteli Industryhackille uuden brändi-ilmeen ja verkkosivut. Brändityön lähtökohtana oli saada mielikuva yrityksestä vastaamaan enemmän asiantuntijayritystä kuin hackatron-tyyppistä tapahtumaa, johon heidät yrityksen nimen puolesta usein sekoitetaan. Tiimityö, yhteiskehittäminen ja Industryhackin asiantuntijat olivat toivotun uuden brändin ytimessä. Uuden logon muodossa […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun