iTapsa

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijät: Kaimana, Markkinointitoimisto WDS Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

iTapsa on Suomen tunnetuin puhelinhuoltoketju, jonka tavoitteena on tehdä puhelimistamme pitkäikäisiä oli sitten kyseessä puhelinten huolto, kierrätys tai käyttöopastus – sekä ihmisten että ympäristön tähden. iTapsa palvelee verkkokaupan lisäksi asiakkaitaan ympäri Suomen 20 liikkeen voimin.

Osana brändiuudistusta iTapsa halusi yhdistää erillisenä liiketoiminta-alueena alkaneen huollettujen puhelinten myyntiin pyhitetyn verkkokaupan yhteen pääsivustonsa alle, jotta verkkopalvelun käyttäjäkokemus on eheämpi ja palvelujen kehittäminen keskitetympää.

Markkinointitoimisto WDS:n ohjaaman suunnitteluprosessin jälkeen pääsimme konsultoimaan ja muovaamaan toteutusta WooCommercelle sopivaksi, jonka avulla toteutimme joukon iTapsan toimintaa ja tilausten käsittelyprosessia sujuvoittavia ominaisuuksia, jotka osittain päätyivät korvaamaan puutteellista ERP-järjestelmää.

WooCommerce-verkkokauppa on laajalti räätälöity ja sitä laajennettu eri ominaisuuksin huomattavasti normaalista. Laskimme, että frontissa pyörii tällä hetkellä noin 6 React / Redux -sovellusta. Itapsan tarpeisiin luotuja uusia toimintoja ovat mm.:

– varastotiedon ajantasainen esittäminen ja usean varaston käyttö
– yksilöityjen puhelinten myynti tuotemallien arkkityyppejä hyödyntäen
– käytetyn puhelimen ostotyökalu
– työntekijöiden käyttöliittymä ostettujen puhelinten tarkasteluun
– räätälöidyt toimitus- ja maksutavat, riippuen ostoskorin sisällöstä; ml. kaksi eri kassaa
– räätälöidyt sähköposti-ilmoitukset
– tuotedatan CSV-tuonti

Verkkopalvelua kehitetään ja optimoidaan jatkuvasti myös jatkossa. Tavoitteena on pystyä tarjoamaan mahdollisimman onnistunut asiakaskokemus verkossa sekä samalla luoda iTapsan toimintaa vauhdittavia ominaisuuksia ja toimintoja verkkokaupan taustahallintaan, jotta liiketoimintaa voidaan pyörittää entistä tehokkaammin.

[Huom. Referenssi julkaistu alunperin Pixelsin nimissä. Pixels ja Redland sulautuivat 2022 alussa Kaimanaksi.]


Sinua voisi kiinnostaa myös

Svala

Tekijä: Kaimana

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Svala on erityisesti laadukkaista merinovillaisista ja ulkoiluun sopivista vaatteistaan tunnettu yritys, jonka tuotteet valmistetaan Suomessa. Kehitimme Svalan jo ennalta vahvaa brändiä ja uudistimme verkkopalvelun tukemaan kaupallisia tavoitteita ja tarjoamaan asiakkaita inspiroivaa sisältöä. Kehitysprosessi pohjautui suunnittelumalliimme, joka lähtee liikkeelle asiakasnäkymyksen tutkimuksella, avainsanatutkimuksella, kilpailijakartoituksella ja analytiikan tulkinnalla. Analyysin pohjalta tunnistimme tarvittavat kehityskohdat, brändin kilpailuedut ja määrittelimme eri […] Lue lisää

Braleva

Tekijä: Kaimana

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Braleva tarkoittaa hyvää asumista. Braleva Kiinteistöpalvelut Oy kokoaa yhteen tulevaisuuden innovatiiviset asumisen palvelut ja niiden tekijät, hyvän asumisen arkemme sankarit. Hiljattain tehdyn yritysjärjestelyn myötä kaksi yritystä yhdistyi Braleva-nimen alle; Isännöintiverkko ja Soukan Huolto yhdistyivät Braleva Kiinteistöpalvelut Oy:ksi loppuvuodesta 2019. Braleva tarjoaa palveluita taloyhtiöille mm. isännöintiin, kiinteistöhuoltoon, siivoukseen, remontointiin ja viherpalveluihin. Brändiuudistuksen myötä yhdistettiin kolmet eri […] Lue lisää

Johanna Gullichsen

Tekijä: Barabra

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Johanna Gullichsen on suomalainen tekstiilisuunnittelija ja kansainvälisesti tunnetuimpia suomalaisia design-brändejä. Vuonna 1989 perustettu design yritys tuottaa laadukkaita kudottuja kankaita, sisustustuotteita sekä asusteita. Johanna Gullichsenin oma lippulaivaliike, suunnittelustudio ja toimisto sijaitsevat Helsingin ydinkeskustassa. Yritys on kasvattanut myyntiään ja bränditunnettuuttaan määrätietoisesti sekä Suomessa että kansainvälisesti. Verkkosivuston julkaisu ajoittui koronapandemian ajalle, jolloin asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutos kiihtyi ja oli […] Lue lisää

Suomen Uusyrityskeskukset ry

Tekijä: Kaimana

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Suomen Uusyrityskeskukset ry:n päätavoite on tukea suomalaista yrittäjyyttä ja auttaa asiakkaita perustamaan mahdollisimman kannattavia yrityksiä. Redland valittiin parantamaan asiakaskokemusta sekä uudistamaan brändiä ja verkkopalvelua palvelumuotoilun keinoin. Projektin keskeisimpiä tavoitteita oli selvittää palvelun kriittisimmät kipukohdat ja tärkeimmät asiakastarpeet, jotta asiakkaita pystyttäisiin palvelemaan paremmin. Asiakasymmärryksen lisäämiseksi ja asiakaskokemuksen parantamiseksi tarvittiin kattavasti käyttäjätietoa. Tätä varten käynnistettiin palvelumuotoiluprosessi, jonka […] Lue lisää

Autoklinikka Vauriokamera

Tekijä: Kaimana

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Web-sovellus tai asiointipalvelu

Autoklinikka on vahinkokorjaamo, jossa auton korjaaminen sujuu niin helposti kuin se ylipäänsä voi sujua. Pohjoismaiseen Werksta Groupiin kuuluva Autoklinikka kattaa jo yli 30 korjaamon voimin suomalaisten autoilijoiden pelti-, kolari- ja tuulilasivaurioiden korjaustarpeet. Olemme tehneet Autoklinikan ja Werkstan kanssa yhteistyötä verkkosivuston uudistuksen ja kehityksen saralla jo aiemmin. Vuonna 2019 heräsi ajatus mahdollistaa Autoklinikan ydinpalvelun, vauriotarkastuksen, tarjoaminen […] Lue lisää

Muurlan verkkokauppa

Tekijä: Contrast

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Muurla on suomalainen vuonna 1974 perustettu perheyritys, joka on erikoistunut lasin valmistukseen ja designiin, yhdistäen skandinaavisen muotoilun, laadukkaat materiaalit ja yli neljän vuosikymmenen kokemuksen. Viime vuosina tuotantoa on laajennettu lasista emaliin ja suomalaiseen vaneriin. Kaikissa Muurlan tuotteissa korkea laatu- ja kestävyys ovat tuotannon ytimessä. Haaste Muurla lähestyi Contrastia tavoitteenaan kasvattaa kuluttajaverkkokaupan myyntiä Suomessa sekä luoda […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun