Jetta-Talo

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Markkinointitoimisto WDS Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

WDS toteutti Jetta-Taloille verkkosivut, joiden avulla SEO-näkyvyys noussut puolessa vuodessa ylu 17 %!

Projektin konseptointivaihe käynnistettiin yhteisellä asiakaspolkujen määrittelytyöpajalla Jetta-Talon projektiryhmän kanssa, johon kuului sekä markkinoinnin että myynnin vastuuhenkilöitä. Näin saatiin luotua tehokkaasti ymmärrys siitä, miten sivuston tulisi palvella oman kodin rakentajia koko heidän asiakaspolkunsa ajan. Samalla kartoitettiin Jetta-Talojen myynti- ja markkinointitiimien tarpeet ja odotukset sivustouudistukselle.

Asiakaspolkua vasten suunnittelimme uuden sivuston sivukartan sekä kävimme läpi tarvittavat muutokset sivuston sisältöihin. Tätä työtä tuki taustalle tehty laaja hakusanatutkimus ja sisältösuunnitelma, joiden avulla sivuston sivu- ja sisältörakenne suunniteltiin vastaamaan hakukoneoptimoinnin tarpeita.

Verkkosivujen ilmeen suunnittelussa päivitimme Jetta-Talojen brändivärit kotoisiksi ja lämpimiksi ja nostimme talomallistojen kuvat päärooliin sivustolla.

Sopiviin kohtiin sijoitelluilla konversiokoukuilla kasvatetaan aktiivisesti markkinointirekisteriä sekä ohjataan käyttäjää aktiivisesti tarjouspyynnön jättämiseen.

Sivusto koodattiin räätälöidysti WordPress-julkaisujärjestelmän päälle, mikä mahdollisti mm. ylläpidon näkymien selkeyttämisen sekä sivuston nopeuden optimoinnin. Taustalla varmistettiin, että sivuston kautta tulevat markkinointilistalle liittyjät ja myynnin liidit ohjautuvat automaattisesti markkinoinnin automaatiojärjestelmään sekä CRM:ään, josta ne ohjautuvat taloedustajille käsittelyyn.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Paretec

Tekijä: Markkinointitoimisto WDS Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Pitkän linjan toimijat, sähkö- ja automaatiourakoitsija Sähköpare Oy sekä kiinteistöjen turvallisuustekniikan asiantuntijayritys Paratec Oy yhdistivät liiketoimintansa uuden Paretec-nimen alle vaiheittain vuosina 2020 – 2021. Fuusioituneen yhtiön liikevaihto on yli 20 milj. €, ja se työllistää yli 150 ammattilaista. Uudelle yhtiölle tarvittiin kaivattiin uuden yhtiön toiminnan yhdistävä brändistrategia sekä visuaalinen ilme, joita sovellettiin myyntimateriaaleissa ja uudessa […] Lue lisää

VRP.fi

Tekijä: Markkinointitoimisto WDS Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Rakennusyhtiö VRP rakentaa vuosittain satoja uudisasuntoja kasvukeskuksiin. Asunnot myydään pääosin kuluttajille sekä asuntosijoittajille. Lisäksi VRP:n palveluihin kuuluvat erilaiset urakoinnin ja korjausrakentamisen palvelut. VRP:llä oli noussut tarve ajanmukaistaa verkkosivustonsa entistä paremmin asunnon ostajaa palvelevaksi sekä yhdenmukaistaa asuntomyyntiprosessinsa useiden tytäryhtiöidensä kesken. Projekti käyntiin brändityöllä ja asiakaspolkujen mallintamisella Verkkosivuprojekti alkoi brändityöpajalla, jossa autoimme VRP:n johtoryhmää kiteyttämään mm. yrityksen […] Lue lisää

Uudisovi.com – asuntoportaali

Tekijä: Markkinointitoimisto WDS Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Uudisovi.com – Täysin uusi asuntoportaali uudiskohteiden myyntiin ja markkinointiin Profilm Oy oli yhteydessä WDS:ään selkeän visiotilan kanssa. “Halusimme tehdä uudisasuntojen oston helpommaksi, kivemmaksi ja selkeäksi. Halusimme luoda portaalin, jossa tulevaisuudessa on kaikki Suomen uudiskodit helposti, turvallisesti ja mutkattomasti yhdestä osoitteesta. Haluamme tarjota  yrityksille helppokäyttöisen ja selkeän markkinapaikan uudiskohteiden myyntiin” Lisäksi Profilm Oy oli huomannut selkeän puutteen […] Lue lisää

A-Katsastus

Tekijä: Hion

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

A-Katsastus on Suomen johtava yksityinen ajoneuvokatsastusten, rekisteröintien ja kuljettajantutkintojen tarjoaja. Lähdimme uudistamaan A-Katsastuksen verkkopalvelukokonaisuutta tilanteessa, jossa konsernilla oli neljä erillistä sivustokokonaisuutta. Tämä näkyi hajanaisena asiakaskokemuksena. Myös silloinen sisällönhallintajärjestelmä koettiin kankeaksi käyttää. Asiakkaamme tavoitteena olikin yhtenäistää kävijän asiakaskokemusta, ja luoda kokonaisuus, joka palvelee loppuasiakasta parhaalla mahdollisella tavalla. Projekti alkoi syväluotaavalla konseptointityöllä mm. kohderyhmäkartoituksen myötä, jonka pohjalta […] Lue lisää

Pro Kiinteistötekniikka

Tekijä: Markkinointitoimisto WDS Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Pro Kiinteistötekniikka (ent. Domtron Oy) kanssa aloitetun projektin tavoitteena oli toteuttaa skaalautuva brändi sekä uudet, myyntiä tuottavien verkkosivut yritykselle. Täysin uuden brändi-identiteetin luomiseksi projekti aloitettiin WDS:n toteuttamalla puolen päivän brändityöpajalla, jossa keskityttiin muun muassa Pro Kiinteistötekniikan tulevaisuuden tavoitteisiin, arvoihin, visioihin, brändilupauksiin ja heidän toiveisiinsa brändin visuaalisen ilmeen tiimoilta. Lisäksi verkkosivuja varten Pro Kiinteistötekniikan palvelutarjonnan tarkennukseksi […] Lue lisää

Tulevaisuuskoulu -oppimateriaalisivusto

Tekijä: Alfons Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Seikkailu Tulevaisuusvirastossa on yläkouluikäisille nuorille suunnattu oppimateriaali, jonka avulla nuoret tutustuvat tulevaisuusajattelun perusteisiin ja kehittävät tulevaisuustaitoja. Tehtävänämme oli suunnitella Tulevaisuuskoululle kokemuksellinen käyttöliittymä ja toteuttaa se teknisesti kohderyhmää houkuttelevaksi pedagogiseksi kokonaisuudeksi. WordPress Gutenberg sisällönhallinnasta teimme moneen käyttötarkoitukseen mukautuvan, joka mahdollistaa kokemuksellisten oppimiskokonaisuuksien rakentamisen myös tulevaisuudessa. Teoria- ja videosisältöjen lisäksi materiaali sisältää tehtäviä, joita nuoret voivat toteuttaa […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1140+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ digipalvelun referenssicasea.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 1000+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 29 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun