Högfors GST

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

HÖGFORS GST – Uudella brändillä ja verkkopalvelulla toimialan ajatusjohtajaksi

LÄHTÖKOHTA – Suomalaisia korkeatasoisia kaukolämpö- ja hybridilämmitys-ratkaisuja

HögforsGST on suomalainen yritys, joka tarjoaa korkeatasoisia kaukolämpö- ja hybridilämmitysratkaisuja. Yritys toimii Suomessa, jonka lisäksi on tytäryhtiöt Norjassa että Ruotsissa. Kaikki tuotteet valmistetaan Suomessa Leppävirran tehtaalla, missä myös yrityksen pääkonttori sijaitsee.

Yrityksen tavoitteena on kehittää viisaampia energiaratkaisuja sekä kustannusten, että ympäristön kannalta. Päämääränä on kiinteistöjen energian käyttö optimaalisesti ja kestävästi.

NÄKEMYS – Uuden brändin avulla HögforsGST markkinoiden ajatusjohtajaksi

HögforsGST:n tavoitteena rakentaa vahvaa kasvua. Heidän tarjoamat hybridilämmitysratkaisut ovat asiakkaille vielä melko tuntemattomia ratkaisuja, mutta tulevat markkinaan suurena haastajana. Niiden ainutlaatuisuus perustuu usean lämmönlähteen käyttöön ja niiden yhdistämiseen yhteen järjestelmään

HögforsGST tarvitsi uuden brändin, jolla yrityksen tarina ja mielikuvat tuotiin tähän päivään. Uuden brändin avulla mielikuva on tarkoitus nostaa perinteisestä “putken taivuttajasta” viisaan energiakäytön asiantuntijaksi, jolla on yli 20 vuoden asiantuntemus tulevaisuuden lämmitys- ja energiaratkaisuista.

Markkina, jolla HögforsGST toimii, on jakautunut kahteen isoon ryhmään: tuotteita ja tekniikkaa tarjoaviin yrityksiin sekä palveluita tarjoaviin yrityksiin. Suuri markkinapotentiaali saavutetaan, jos HögforsGST profiloituu tuotteita ja tekniikkaa tarjoavaksi yritykseksi.

Tiedon ja osaamisen puute estää asiakasta ostamasta hybridi- ja smart-ratkaisuja. Tämä edellyttää HögforsGST:ltä ajatusjohtajuutta sekä asiakkaiden kouluttamista, auttamista ja opastamista. HögforsGST kantaa vastuun ratkaisun onnistumisesta tuotannosta käyttöön asti, koska arvo syntyy ratkaisun käytön elinkaaren aikana.

TOTEUTUS – Työpajatyöskentelyn avulla uusi brändistrategia

Yhteistyö aloitettiin tutkimusvaiheella, joka edellytti syvällisen sukelluksen HögforsGST:n historiaan, kulttuurin ja ratkaisuihin sekä nykyiseen positioon markkinassa. Avidly pureutui toimialaan, kilpailijoihin ja markkinan muutostekijöihin. Lisäksi tutustuttiin asiakkaiden tulevaisuuden odotuksiin lämmitys- ja energiaratkaisuja koskien. Tutkimusvaiheessa toteutettiin myös asiantuntija- ja asiakashaastattelut, kilpailija-analyysi sekä tulevaisuuden muutosjohtajien ennakointityö.

Tutkimusvaiheen jälkeen toteutettiin työpajatyöskentely johtoryhmän kanssa. Lopputuloksena syntyi asiakaslähtöinen brändistrategia, jonka keskiöön nostettiin asiakasarvo sekä asiakaskokemus. Avidly suunnitteli HögsforsGST:lle brändi-identiteetin, joka kunnioittaa yhtiön historiaa ja nostaa sen tähän päivään. Uusi brändi-ilme tuotiin myös uudistetulle verkkosivustolle. Visuaalisen ilmeen lisäksi kohennettiin verkkosivuston määrittelyä ja teknistä toteutusta.

Asiakastutkimuksen perusteella määriteltiin asiakaskokemuksen tavoitetila ja muodostettiin tärkeimmät asiakaspersoonat. Kaksivaiheinen operatiivinen suunnitelma laadittiin asiakaskokemuksen tuottamista varten. Avidly laati myös markkinointistrategian ja sisältösuunnitelman, joita sovelletaan koko yhtiössä.

VERKKORATKAISU – Kirkastettu brändi jalkautuu verkkopalveluun

Brändityön jälkeen siirryimme rakentamaan täysin päivitettävää WordPress verkkopalvelua. Aloitimme työn määrittelemällä käyttäjäpolut ja luomalla sivustolle design konseptin.

Sivuston teema vaihdettiin Avidlyn omaan WordPress-teemaan, minkä johdosta sivusto tukee Full Site Editingiä (FSE) ja Gutenbergiä. Lohkoista koostuva editointi antaa asiakkaalle entistä kattavammat ja helppokäyttöisemmät työkalut sivuston muokkaamiseen, samalla noudattaen sivuston uutta ulkoasua.

TULOKSET – Tuloksena tyytyväinen asiakas

Uusi brändi sai erittäin hyvän vastaanoton sisäisesti kaikilta mailta, joissa yritys toimii. Uusi brändi lanseerattiin verkkosivuston julkaisun yhteydessä.

Yhteistyö jatkuu tyytyväisen asiakkaan kanssa jatkuvan markkinointipalvelun muodossa.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Kirjailijaliitto verkkopalvelu

Tekijä: Alfons Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Erityistä: Käytettävyystestaus oikeilla loppukäyttäjillä

Lähtökohta Suomen kirjailijaliiton sivustouudistus tuli ajankohtaiseksi, kun vanha verkkopalvelu ei vastannut enää tämän päivän vaatimuksia ja erilaista sisällöllistä ja teknistä velkaa oli sivustolle kertynyt. Keräsimme vuorovaikutteisissa työpajoissa yhteen näkemyksiä ja ideoita visuaalisen ilmeen ja verkkosivuston uudistustyön pohjaksi. Toteutimme kokonaisvaltaisen uudistuksen, jossa verkkosivuston lisäksi uudistimme myös Kirjailijaliiton visuaalisen ilmeen. Tavoitteet Sivuston laaja sisältö on jaettu kahteen […] Lue lisää

Polaria

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto kuluttajille

Suomalainen Polaria tunnetaan vedenkestävistä, 100 % kierrätettävästä teräksestä valmistetuista kylpyhuonekalusteista, joiden päätuoteryhmiä ovat valaisinpeilikaapit, altaat ja allaskaapit sekä pyykki- ja siivouskaapit. Polarian verkkopalvelu haluttiin uudistaa vastaamaan nykypäivän vaatimuksia. Alkusysäyksenä ja lähtökohtana uudistukselle on verkkopalvelun käytettävyyden kehittäminen ja brändinäkyvyyden kasvattaminen. Avidly suunnitteli ja toteutti Polarialle uuden monikielisen sivuston WordPress-alustalle. Tuote-sisällöt toteutettiin käyttäen verkkokauppalisäosa WooCommercea. Uudistuksen yhteydessä […] Lue lisää

Oulun Teatteri

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto kuluttajille

OULUN TEATTERI – Verkkopalvelun keskiössä saumaton navigointi ja erinomaiset toiminnallisuudet LÄHTÖKOHTA – Brändistrategian kirkastus käynnisti muutoksen Oulun teatterin brändistrategia uudistettiin vuonna 2022, jolloin määriteltiin uusi positio ja kohderyhmä. Tämän johdosta ajankohtaiseksi tuli myös visuaalisen ja viestinnällisen identiteetin päivittäminen. Brändi-identiteetin uudistuksen myötä myös verkkopalvelu oli päivitettävä vastaamaan uutta brändi-ilmettä ja käyttäjien muuttuneita tarpeita. Avidly oli mukana […] Lue lisää

LM-Dental

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Kansainvälinen huippuosaaminen esille MaaS-yhteistyö LM-Dentalin kanssa alkoi vuonna 2020. Sen puitteissa on jo tehty mittava määrä arjen markkinointitoimenpiteitä kansainvälisistä esitteistä verkkopalveluun, sisältöihin ja 50-vuotisjuhlamateriaaleihin. Pitkäjänteistä markkinoinnin yhteistyötä LM-Dental on noin 120 henkilöä työllistävä, suunterveyteen korkealaatuisia käsi-instrumentteja ja oikomiskoneita suunnitteleva ja valmistava suomalainen yritys. LM-Dental tunnetaan maailmalla oman alansa innovaattorina ja edelläkävijänä. Yrityksen tuotteita myydään yli […] Lue lisää

Haaga-Helia Online – verkkokoulutusalusta

Tekijä: Avidly

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkishallinnon verkkopalvelu, Oppilaitoksen verkkopalvelu, Verkkokauppa

Haaga-Helia positioi itsensä Suomen kansainvälisimmäksi korkeakouluksi. Sillä on noin 200 yhteistyökorkeakoulua ympäri maailmaa. Koulutusvientiä se on harjoittanut jo kymmenen vuotta. Kun verkossa tapahtuva opiskelu on suorastaan räjähtänyt, Haaga-Helia päätti olla kehityksessä mukana. Sitä varten tarvittiin helppokäyttöinen ja joustava alusta. Avidly suunnitteli ja toteutti Haaga-Helia Online -verkkokoulutusalustan, jolla Haaga-Helia vie koulutusosaamistaan liike-elämän asiantuntijoille, yrityksille ja yhteistyökorkeakouluilleen […] Lue lisää

Kaikki syövästä

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Erityistä: Käytettävyystestaus oikeilla loppukäyttäjillä

Toteutimme kattavan kaikkisyovasta.fi-verkkosivuston uudistuksen, joka on omistettu tarjoamaan luotettavaa tietoa, neuvontaa ja vertaistukea syöpään liittyen. Syöpäjärjestöjen Kaikki syövästä -sivustolle on koottu luotettavaa tietoa syövästä, sen hoidoista ja Syöpäjärjestöjen palveluista. Teknisesti sivusto koostuu Gutenberg-lohkoista, keskustelupalstasta, kurssikalenterista, Syöpälehdestä sekä personointi-toiminnallisuudesta. Projektin aikana teimme tiivistä yhteistyötä Syöpäjärjestöjen tiimin kanssa Exove Designin konseptoiman kokonaisuuden kehittämiseksi, keskittyen tuomaan sivuston visio […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun