Helsinki Design Week

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Helsinki Design Week (Luovi Productions Oy) tarvitsi modulaarisen ja helposti päivitettävän sivuston ympärivuotiseen käyttöön: festivaalin aikana tapahtumasivustoksi ja muuna aikana säännöllisten päivitysten ja sisältöjen julkaisualustaksi.

Evermade rakensi sivuston WordPressille hyödyntäen helposti liikuteltavia Everblox-rakennuspalikoita. Näin varmistettiin sivuston tehokas ja vaivaton muokattavuus.

Sivuston back-endin, designin ja käyttökokemuksen fokus painottui kolmeen tekijään:

Helsinki Design Weekly
Vuoden ympäri aktiivinen julkaisualusta festivaaliin liittyviä uutisia ja tiedotteita varten. Käytettävyys ylläpitäjille ja intuitiivisuus kävijöille varmistettiin tuomalla mukaan näppäriä elementtejä ja siistimällä artikkelinäkymä.

Optimointi festivaalia varten
Festivaalikävijää varten oli tärkeää uudistaa hakutoiminto ja tapahtumalistaus sekä päivittää tapahtumasivujen rakenne ja mahdollistaa niiden erillinen linkitys.

Tapahtumien rekisteröinti
Tapahtumajärjestäjien käyttökokemus nostettiin uudelle tasolle siirtymällä raskaasta ja vaivalloisesta one pager -ilmoituslomakkeesta sujuvasti soljuvaan rekisteröintipolkuun.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Finlandia Group

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: HubSpot

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Finlandia Group on täyden palvelun finanssikonserni, joka auttaa yrittäjiä ja yrittäjähenkisiä ihmisiä saavuttamaan heidän taloudelliset tavoitteensa. Yritys tarjoaa kaikki säästämisen ja sijoittamisen palvelut saman katon alta. Uudistimme Finlandia Groupin sivuston, joka toimii tärkeänä markkinointiviestinnän kanavana ja tukee kasvokkain tehtävää myyntiä. Verkkosivuston konseptin ytimessä oli asiantuntijasisällöt ja Finlandia Groupin palvelutarjoaman tuominen selkeämmin sivustolla vierailevan tutkittavaksi. Finlandia […] Lue lisää

Digitaalinen infonäyttösovellus Helsinki-Vantaan Alepalle

Tekijä: Mediasignal

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Web-sovellus tai asiointipalvelu

Helsinki-Vantaan lentokentän Alepalla oli tarve hyvin monipuolisen informaation esittämiseen myymälässä, sillä lentokentällä Alepan työntekijät joutuvat vastaamaan matkustajien mitä moninaisimpiin kysymyksiin. Alepa halusi tarjota asiakkailleen näytöltä käytettävän sovelluksen, johon he voisivat ohjata asiakkaitaan löytämään lisätietoa heitä kiinnostavista aiheista. Sovelluksen tietojen päivitys haluttiin hoitaa ylläpitäjille tutulla WordPress-järjestelmällä. Toimitimme 55″ kosketusnäyttöihin 4K ja FullHD skaalautuvan sovelluksen, jonka alustaratkaisuna […] Lue lisää

Drum

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Loimme Drumille modernin ja raikkaan sivuston, joka tuo esiin viestintätoimiston asiantuntijuutta ja houkuttelee lukijoita uppoutumaan mielenkiintoisiin sisältöihin. Aiemmalla drum.fi-sivustolla ei ollut selkeää punaista lankaa. Sivusto ei vastannut Drumin brändiä eikä kannustanut lukijoita kuluttamaan sisältöjä tarpeeksi hyvin. Sivuston ilme oli vanhentunut, se oli rakenteeltaan sekava ja lisäksi sen ylläpito oli turhan työlästä.  Drumin toiveena olikin moderni, […] Lue lisää

Best Caravan

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Best Caravanin aiempi verkkosivusto oli toteutettu WordPressilla, mutta käyttökokemus niin loppukäyttäjälle kuin sisällöntuottajallekin oli kehno. Tarjouduimme vastaamaan Best Caravanin verkkopalvelujen eli sivuston sekä verkkokaupan konseptoinnista, teknisestä määrittelystä ja toteutuksesta. Tutustuimme ensin Best Caravanin liiketoimintaan ja sivuston käyttäjiin ja määrittelimme sitten verkkopalvelu-uudistuksen tavoitteet, tekniset ratkaisut sekä integraatioiden toteutukset. Best Caravanin ulkoasun ja brändin päivittämisestä vastasi Ellun Kanat, […] Lue lisää

SEES

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Suomalainen SEES Company valmistaa kodinsiivoustuotteita ja luonnonkosmetiikkaa. Kaikki tuotteet valmistetaan ilman keinotekoisia ainesosia tai synteettisiä tuoksuaineita. Valikoimaa yhdistää luontoystävällisyys, raaka-aineiden korkea laatu ja suomalainen design. Uudistuksen tavoitteena oli luoda sivusto, joka luo oikeutta laadukkaille kuva- sekä videomateriaaleille. Koko sivusto, sisältösivut ja verkkokauppa uudistettiin brändin mukaisesti. Tuloksena brändin mukainen WooCommerce verkkokauppa  Yrityksen showroomina ja myyntikanavana verkossa […] Lue lisää

Professio

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Professio on moderni tapahtuma- ja koulutusalanjärjestäjä. Sen toiminnan ytimessä on rajoja rikkova, laadukas sisältö – kansainväliset kutsuvierastapahtumat, sadat koulutukset ja asiantuntijaseminaarit. Haaste Aiempi sivusto ei vastannut Profession tarpeita: se ei tukenut visuaalisesti brändin visiota tai viestintää eikä toiminnoiltaan mahdollistanut Profession tiimin itsenäistä, proaktiivista sisällön päivitystä ja sivuston skaalausta. Ratkaisumme Profession tulovirta koostuu osallistujamaksuista ja kumppanituloista. […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun