Helsingin Kaupunkitilat verkkopalvelu
Helsingin Kaupunkitilojen toimialana on vuokraamiensa tilojen ja alueiden kehittäminen ja markkinointi. Yhtiön tehtävänä on kasvattaa Helsingin profiilia vetovoimaisemmaksi ja kilpailukykyisemmäksi kaupungiksi kehittämällä Helsingin kaupunki- ja ruokakulttuuria ja tori- ja kauppahallitoimintaa, sekä näiden joustavaa ja kustannustehokasta organisointia.
Helsingin Kaupunkitilojen identiteettijärjestelmä oli uudistunut ja tässä kehitystyössä oli tunnistettu verkkosivuston rooli sen jalkautukselle. Barabran rooli uudistuksessa oli vastata sivuston teknisestä toteutuksesta, konsultaatiosta sekä saavutettavuuden toteutumisesta. Toteutuksen ulkoasusta vastasi asiakkaan kumppani Hasan & co.
Aiemmin Kaupunkitilojen vuokrattavilla kohteilla oli omat sivustonsa, mutta nyt ne tuotiin yhdenmukaisella tavalla räätälöityyn WordPress-multisiteen. Tavoitteena oli luoda mahdollisimman yksinkertainen hallintakokonaisuus Kaupunkitiloille.
Uusi sivusto on selkeä kokonaisuus ja kaikki sivustot käyttävät samaa teemaa, mutta jokaisella on oma värimaailmansa ja muotokielensä. Huolimatta siitä, että sivustoilla on sama teema, niin sisältötyypit eroavat lopputoteutuksessa hieman. Hallintanäkymän siistinä pitämisen vuoksi tietyt sisältötyypit on rajattu koodillisesti vain tietyillä sivustoilla käytettäväksi, jolloin on vältetty esim. lapsiteemojen luominen.
Sivuston jatkokehittämismahdollisuudet on varmistettu laadukkailla ja asiakkaan loppukäyttöä edistävillä ratkaisuilla. Sivuston sisällönhallinta on tehty asiakkaalle vaivattomaksi. Asiakkaan uudet ja vanhat käyttäjät on koulutettu sisällönhallinnan maailmaan sisältökoulutuksissa.
Erinomainen projektinhallinta, asiakaspalvelu ja asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen