Delingua -yrityksen sivusto

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Delingua – kielitoimiston uudet kasvot verkossa

Delingua on yksi Suomen suurimmista ja tunnetuimmista b2b-kielipalveluyrityksistä, jonka palveluvalikoimaan kuuluvat käännökset, tulkkaus ja kielikoulu. Syksyllä 2020 kielitoimisto oli keskellä brändiuudistusta, jonka myötä vanha visuaalinen ilme sai väistyä – myös verkkosivuilta.

”Projektiin kuului verkkosivujen käyttöliittymän ja layoutien suunnittelu, räätälöity WordPress-verkkosivutoteutus sekä WordPress-palvelintila ja ylläpito. Yhteistyötä on tarkoitus jatkaa digimarkkinoinnilla ja verkkosivujen jatkokehityksellä.”

Lisää liidejä, ihmisläheisyyttä ja ostopolkuja

Verkkosivujen uudistamiselle oli monta tavoitetta: Ensinnäkin Delinguan toiveena oli saada sekä enemmän että laadukkaampia liidejä, joista seuraa pitkäaikaisia kumppanuuksia. Toisekseen uuden saitin tuli mahdollistaa tuloksekas sisältömarkkinointi. Kolmanneksi ja neljänneksi haluttiin hyödyntää tuoretta brändi-ilmettä ja selkeyttää palvelurakennetta.

Vaikka Delingua on suomalainen perheomisteinen yritys, on se myös iso ja asiantunteva tekijä, jolla riittää kapasiteettia. Uuden verkkosivuston tahdottiin tuovan esiin työntekijöiden kasvoja ja helposti lähestyttävää henkeä, mutta samalla vakuuttavan suuren toimiston palveluilla ja laadulla. Yhdessä Sinisen Härän kanssa laaja palvelutarjonta suunniteltiin selkeämmäksi ja uusi brändi-ilme herätettiin henkiin verkossa.

Sinisen Härän työ startattiin käyttöliittymäsuunnittelulla. Ostopolun suunnittelussa hyödynnettiin Delinguan ostajapersoonia, joiden pohjalta luotiin sekä nopeasti tilaussivulle johdattavat että tarjonnan ja osaamisen esittelyllä vakuuttavat reitit. Liidien hankintaa ja asiakaspolkua tukemaan valjastettiin Leadoon chatbotit.

Sisältöarkisto hyötykäyttöön

Sisältömarkkinoinnissa tarvittavia materiaaleja – asiakastarinoita, blogeja ja oppaita – Delingualta löytyi, mutta vanhalla saitilla ne eivät päässeet estradille. Sivustouudistuksessa Sininen Härkä toi HubSpotissa sijainneet sisällöt WordPress-alustalle. Ristiinlinkitykset suunniteltiin tarkasti, jotta niin asiakastarinoista kuin palvelusivujen lopusta jatkuvat tiet eteenpäin – esimerkiksi tilaamista kohti.

HubSpot säilytettiin silti uusien sivujen rinnalla markkinoinnin automaation ja CRM:n tukijana. Esimerkiksi pyydä tarjous -lomakkeet integroituvat HubSpotiin ja päätyvät sieltä oikeiden henkilöiden työpöydille.

Hakukoneoptimointia varten Sininen Härkä laati avainsanatutkimuksen, jota Delingua hyödynsi verkkosivutekstien työstössä. Lopuksi Sininen Härkä optimoi sisällöt vielä uudelleen ja huolehti metatietojen syöttämisestä sivustolle.

Kun kaikki onnistuu, niin kaikki onnistuu

Sininen Härkä loihti Delingualle toiveet ja tehtävänannon täyttävän sivuston, joka on sekä helposti lähestyttävä että uskottava. Hyvin toimivan yhteistyön siivittämänä saitti saatiin tukemaan sisältömarkkinointia loistavasti.

Uudella sivulla kävijää opastetaan eteenpäin ja myynnin kannalta tärkeät asiakastarinat ja palvelukuvaukset ovat helposti saavutettavissa. Haaveissa välkkynyt referenssien filtteröinti toteutettiin, joten vaikkapa tulkkauspalveluista tai markkinointikäännöksistä kiinnostunut potentiaalinen asiakas löytää etsimänsä verrokkityöt helposti.

Vasta loppuvuodesta 2020 toteutettu uudistus on osoittautunut toimivaksi jo alkuvuoden 2021 aikana. Sisällöllisten parannusten lisäksi saitti on nopeampi kuin aikaisemmin ja sen kävijämäärät ovat kasvaneet. Tästä on ilo jatkaa yhteistä taivalta kohti digimarkkinoinnin saloja!


Sinua voisi kiinnostaa myös

Deko.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Dekomarkkinointi on tarjonnut tuotteiden esillepanoratkaisuja jo yli 30 vuotta. Uudistimme Dekon verkkokaupan WordPress-pohjaiseksi verkkopalveluksi. Verkkokauppa oli aiemmin toiminut toisella teknologia- ja alustapohjalla, mutta vertailun ratkaisuksi valikoitui WordPress, joka tarjoaa avoimen lähdekoodin ”avaimet käteen” -periaatteella. Verkkokauppa toteutettiin WordPressin WooCommerce-lisäosan avulla. Erilaisia tuotteita – mainos-, myymälä- ja toimistotarvikkeita – on noin tuhat. Projekti alkoi yhteisellä kick off […] Lue lisää

Sushibar+Wine & Story -verkkosivut

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Sushibar+Wine & Story – helsinkiläiset ravintolat verkossa ja maailmalla Sushibar+Wine on helsinkiläinen ravintolakonsepti, joka yhdistää tuoreista raaka-aineista valmistetun käsityösushin, pohjoismaisen muotoilun helmet ja itsenäisten tuottajien orgaaniset viinit. Kun vuosikymmenen toiminut sushibaari päätti laajentaa ravintolaverkostoaan Osloon keväällä 2020, oli aika uudistaa verkkosivut – ja digimarkkinointi – tukemaan kansainvälistymistä. Näin alkoi yhteistyö Sinisen Härän kanssa. Samalla päätettiin […] Lue lisää

Musiikkiala.fi

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Gramex ja Teosto ovat molemmat merkittäviä toimijoita suomalaisessa musiikkikentässä. Yhdistykset pitävät huolta mm. musiikintekijöiden korvauksista, musiikinkäytön luvista, musiikin käytöstä erilaisissa tilanteissa ja tärkeän tiedon jakamisesta musiikkikentälle ja sen yli. Tiemme kohtasivat, kun Gramex ja Teosto halusivat luoda sivuston, mikä kokoaa kaiken tärkeän tiedon ja tutkimuksen suomalaisesta musiikista yhteen paikkaan. Miten meillä meni? Katso yhteistyön tulokset! […] Lue lisää

ZURE – Verkkosivusto

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

ZURE on Microsoft Azuren käyttöön ja konsultointiin erikoistunut IT-toimija. ZUREn ja Sinisen Härän polut kohtasivat, kun ZUREn olemassa oleva sivusto ei enää vastannut sen markkinoinnin ja myynnin tarpeisiin. Lähdimme ratkomaan ongelmaa Siniselle Härälle tyypillisellä tavalla eli verkkosivu-uudistuksen kautta. Vanhat verkkosivut kasvun esteenä Vuoden 2020 lopussa ZUREn olemassa olevat verkkosivut olivat tulleet tiensä päähän ja ne […] Lue lisää

Mipro.fi

Tekijä: Agenda Digital

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Mipro on raideliikenteen ja teollisuuden järjestelmiin erikoistunut asiantuntijayritys, joka vuodesta 1980 lähtien on ollut mukana kehittämässä turvallisempaa ja toimivampaa raideliikennettä, vesi- ja energiahuoltoa sekä teollisuutta. Uudistimme Mipron verkkosivut WordPressillä. Verkkosivuilla esitellään Mipron tarjoamia erilaisia palveluja ja referenssejä, kerrotaan alaan ja yritykseen liittyvistä uutisista ja ilmiöistä. Lisäksi sivustoa käytetään työntekijöiden rekrytointiin. Sivusto oli aiemmin tehty toisella […] Lue lisää

Torpanpiha – verkkosivusto ja verkkokauppa

Tekijä: Mainostoimisto Sininen Härkä Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Kasvualustan – eli mullan – myyntiin erikoistunut Torpanpiha halusi kasvattaa kuluttajaliiketoimintaa merkittävästi sekä siirtää myynnin täyspainoisesti verkon puolelle. Ratkoimme haasteen asiakkaan kanssa luomalla Torpanpihalle uuden näyttävän brändi-ilmeen, asiakkaan ostopäätöstä helpottavat verkkosivut sekä -kaupan ja toteutimme sisältövetoisen digimarkkinointikampanjan. Uudelle kasvusuunnitelmalle toimiva toteutus Torpanpihan tarina alkoi siitä, kun yrityksen emoyhtiö Tieluiska Oy tarvitsi omiin maanrakennushankkeisiin laadukasta multaa. […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun