Europrix 2009 Special Award Moogolle lupaavimmasta bisnesmallista

Tuija Aalto

Helppokäyttöinen ja helposti lähestyttävä palvelu ei-edelläkävijöille. Sitä on Kotisivukone, ulkomailla Moogo, joka tähtää pieniin yrityksiin ja pitää markkina-alueenaan koko maailmaa.

Moogo-palvelu onkin käytössä jo yli sadassa maassa. Silti noin miljoonan euron liikevaihdosta yli 90 % tulee kotimaisten Kotisivukoneen asiakkaiden maksamista kuukausimaksuista.

Moogo sai Europrix-finaalissa Special Award -palkinnon Best Business Potential -kategoriassa.

Kisaan osallistui 31 maasta yli 300 työtä.  – Huomionosoitus antaa lisäpotkua kansainvälistymisellemme, sanoo Nurminen tiedotteessa.

Tietoviikon Alan mesta -profiilissa kerrotaan vakaasta kasvusta. Yhtiö on hiljattain palkannut 14 uutta työntekijää ja lokakuussa oli viiden työntekijän rekrytointi käynnissä.

Aiheet: kansainvälistyminen, Kilpailut, Palkinnot

Tuija Aalto

Radiotaustainen digimediaihminen, bloggaaja ja podcstaaja (Tuhatsanaa.net, Sulapinta.fi), työkseen kehityspäällikkö YLEn Uudet palvelut - yksikön Tulevaisuus Labissa
  1. Tuija Aalto says:

    Lisäsin linkit Moogoon, pöhlö unohdus, kun sentään kaikkiin muihin lähteisiin tuli linkit ok.