Visionääreille olisi kysyntää…

Artikkeli

Otathan huomioon, että tämä artikkeli on yli 15 vuotta vanha, joten sisältö ja linkit eivät ole välttämättä ihan ajan tasalla. Tuoreena lukemisena samasta kategoriasta: Avoimia työpaikkoja verkkopalveluiden suunnittelussa ja toteutuksessa.

Digimarkkinointi ja laajemmin koko media-ala verkossa kaipaa suunnannäyttäjiä. Johtajiksi kaivataan naisia ja miehiä ketkä uskaltavat katsoa eteenpäin ja kykenevät viestimään näkemyksensä muille. Visionäärikykyjen lisäksi täytyisi vielä kyetä diplomaattisesti viemään hankkeita eteenpäin ja luovimaan niin teknisten kuin konseptihaasteiden parissa.

Helsingin Sanomat kaipaa Johtajaa sähköisille tuotteille ja palveluilleen*:

  • Helsingin Sanomat etsii visionääriö johtamaan sähköisen ja painetun median integraatiota. Tärkeimmät tehtäväsi ovat sähköisen liiketoiminnan kehittäminen (mm. HS.fi, sähköiset palvelut kuluttajille ja yrityksille, Oikotien kehittäminen Sanoma Digitalin kanssa sekä mobiilipalvelut), kehityshankkeiden ja oman yksikkösi johtaminen, ulkoinen ja sisäinen yhteistyö sekä Helsingin Sanomien johtoryhmän jäsenyys. Toimit suoraan toimitusjohtajan alaisuudessa. Odotamme sinulta näkemyksellisyyttä, media-alan konvergenssin ymmärrystä ja sähköisen liiketoiminnan tuntemusta. Olethan jo antanut osaamisestasi vahvan näytön olematta silti kaavoihin kangistunut. Edellytämme jämäkkyyttä, yhteistyökykyä ja akateemista, teknistä tai kaupallista loppututkintoa (esim. KTM tai DI).”

Johtajan kaveriksi halutaan innokas kehityspäällikkö jolla olisi myös omaa näkemystä alan kehityksestä: *

  • Helsingin Sanomat panostaa vahvasti digitaalisen median kehittämiseen. HS.fi:n kävijämäärät ovat hyvässä kasvussa ja tuomme jatkuvasti uusia konsepteja ja sisältöjä yli 900 000 viikkokävijämme hyödyksi ja huviksi. Mainostajille HS.fi tarjoaa erinomaisen ympäristön tavoittaa mielenkiintoisia kohderyhmiä. Yhdistämällä Helsingin Sanomien koko mediatarjonnan tavoitat jopa 1,8 miljoonaa suomalaista. Kehityspäällikön ydintehtävänä on vastata erilaisista verkko- ja mobiilikehitysprojektien läpiviennistä, erityisesti HS.fi -palvelun jatkuva kehittäminen. Työskentelet Helsingin Sanomien kaupallisessa organisaatiossa tiiviissä yhteistyössä toimituksen ja tekniikan kanssa. Toivomme, että sinulla on hyvä näkemys asiakkaiden tarpeista ja kokemusta internetin kaupallisten mahdollisuuksien hyödyntämisestä sekä verkko- ja mobiiliteknologian tuntemusta ja halua soveltaa niitä käytännössä. Laaja kumppaniverkosto niin talon sisällä kuin ulkopuolellakin edellyttää erinomaisia vuorovaikutustaitoja. Sinulla on hyvät edellytykset menestyä kehityspäällikkönä, jos työskentelet järjestelmällisesti ja viet asioita tehokkaasti eteenpäin. Sinulla on akateeminen tutkinto, esim. KTM, DI tai vastaava koulutus.

Yhtään vähemmän kunnianhimoisesti ei ole liikenteessä myöskään Snoobi, joka hakee digi-markkinoinnin suunnannäyttäjää*:

  • Etsimme kokenutta digi-markkinoinnin taitajaa kehittämään asiakkaidemme ja yhteistyökumppaneidemme Internet-markkinointia. Toimit tiiviissä yhteistyössä Suomen johtavien digi-toimistojen kanssa vastaten markkinoinnin mittaamisen kehittämisestä. Koulutat Suomen suurimpia mainostajia tekemään tehokkasta Internet-markkinointia ja kehität heidän verkkoliiketoimintaansa. Ymmärrät asiakkaiden tarpeet ja ratkaiset nämä Snoobin innovatiivisen teknologiatiimin kanssa. Snoobi tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden nousta digi-markkinoinnin todelliseksi suunnannäyttäjäksi. Tarjoamme modernin työympäristön, haastavan vakituisen työn etuineen, kilpailukykyisen palkan, laajan asiakaskunnan, osaavan tiimin taustatuen ja mahdollisuuden olla mukana kehittämässä jotain uutta ja merkittävää. Emme hae keltanokkaa vaan avainhenkilöä kehittämään uutta suuntaa digi-markkinoinnille. Odotamme sinulta: 1) Vähintään 5 vuoden kokemusta Internet-markkinoinnista digi-/mainos- tai mediatoimistossa, 2) Vahvoja mielipiteitä ja näkemyksiä digi-markkinoinnin tulevaisuudesta, 3) Kokemusta web analytiikasta, 4) Kouluttamisosaamista.

Powerpoint-kone on myös Nokialla hakusessa tittelillä Online Marketing Manager*:

  • If you are a marketing professional looking to develop your career in a world beating company read on. At Nokia in Espoo, Finland, we currently have an opening for an Online Marketing Manager to join us developing online concepts for Nokia.com. You will be responsible for the development of new and existing websites within the Nokia.com domain and consequently contribute to the overall development of Nokia.com as a digital channel. Your site development projects will be rooted in Nokia.com strategic targets and are based on turning different marketing and business targets into first-rate consumer web experiences. On a day-to-day basis, you will drive and manage new online concept development projects from the initial business ideas and requirements gathering across Nokia into the go-live of new sites in Nokia.com. This will involve you turning concept ideas into concrete website plans with detailed development schedules. To turn your website plans into concrete interaction and visual designs, you will work closely with different digital agencies. You will also work with the internal Nokia technical production teams to manage the planning and execution of websites on appropriate online platforms. In addition to concept development for Nokia.com, you will participate in cross-channel online concept development in co-operation with the Nokia.mobi team. Finally, you will focus on online sales consumer experience concept development and possibly development projects in other areas of Nokia.com.

Isoa kalaa kannattaa pyytää vaikka ei aina saisikaan.

(*Toim. huom. Linkkejä poistettu toimimattomina.)

Perttu Tolvanen

Perttu on Vierityspalkin päätoimittaja ja kirjoittaja.

Perttu Tolvanen on digitaalisten palveluiden suunnittelun, arkkitehtuuriratkaisujen ja kumppanivalintojen asiantuntija. Perttu on konsulttiyhtiö North Patrol Oy:n konsultti ja omistaja. North Patrol on digitoimistoista ja järjestelmätoimittajista riippumaton konsulttiyhtiö, joka auttaa asiakkaita suunnittelemaan digitaalisia palveluita, valitsemaan sopivimmat teknologiat, kilpailuttamaan osaavimmat kumppanit ja varmistamaan budjetin ennustettavuuden. Ota yhteyttä!

1 kommentti “Visionääreille olisi kysyntää…

  1. […] on aikaisemminkin todettu, että visionääreille olisi kysyntää erityisesti mediamaailmassa tällä hetkellä. Vaikka moni haku tuleekin uudestaan haettavaksi muutaman kuukauden välein, niin […]

Kommentointi on suljettu.


Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun