Sulakkeella koulutustapahtuma kuluttajista markkinointiviestin edistäjinä
Otathan huomioon, että tämä artikkeli on yli 15 vuotta vanha, joten sisältö ja linkit eivät ole välttämättä ihan ajan tasalla. Tuoreena lukemisena samasta kategoriasta: Selvitys alkaa: Shopify-kumppanit Suomessa 2022.
Miten kuluttajat valjastetaan brändilähettiläiksi?*
AIKA: huhtikuun 24. päivä, klo 18.00 alkaen
PAIKKA: Sulake, pääkonttori, Korkeavuorenkatu 35Suomen merkittävin internet-yhteisöpalveluiden tarjoaja Sulake järjestää huhtikuussa tapahtuman, josta uuden ajan markkinoijan ei kannata jäädä pois! Tule näkemään ja kuulemaan Sulakkeen ja sen asiakkaiden suulla miten kuluttajat aktivoidaan brändiviestin lähettiläiksi.
Ohjelmassa on puheita ja case-esimerkkejä muun muassa DoubleFusionilta, Samsungilta ja Lindelliltä. Lisäksi Sulakkeen edustajat kertovat sekä Habbosta että IRC-Galleriasta markkinointivälineenä. Niin ja Stig Dogg esiintyy livenä!
Kirjoittaja on töissä Sulakkeella.
[*Toim. huom. Linkkejä poistettu toimimattomina tai vanhentuneina.]
2 kommenttia on “Sulakkeella koulutustapahtuma kuluttajista markkinointiviestin edistäjinä”
Kommentointi on suljettu.
s1t.net » Taas niitä päiviä
[…] melko mielenkiintoinen monien biisien kohdalla ennenaikaiseen laukeamiseen päättynyt keikka Sulakkeen seminaarin […]
Sulake koulutti virtuaalimaailmoissa mainostamiseenn « Vierityspalkki.fi
[…] markkinointipäällikkö Reidar Wasenius. Hän kertoi torstaina Sulakkeen järjestämässä “Miten valjastat kuluttajat brändilähettiläiksi“- tilaisuudessa 2006 marras-joulukuussa toteutetusta Habbo-kampanjasta, jolla pyrittiin […]