Marketing Lead, Prisma.fi
Etsimme SOK:lle motivoitunutta ja asiantuntevaa Marketing Leadia vetämään Prisma.fi -verkkokaupan markkinointia. Jos innostut verkkokaupasta, markkinoinnista ja tulosten saavuttamisesta, saatat olla etsimämme henkilö!
Tehtävässäsi johdat Prisman verkkokaupan markkinointia ja työskentelet osana Lead tiimiä, joka kehittää verkkokaupan asiakaskokemusta ja liiketoimintaa. Työkielenämme Prisman verkkokaupan porukassa on englanti. Tuot näkemystä, miten markkinoinnin keinovalikolla ja asiakaslähtöisyydellä ratkaistaan liiketoiminnan haasteita. Olet tottunut toimimaan nopealla kellotaajuudella ja viemään markkinointia eteenpäin uudelle tasolle. Tiedolla johtaminen ja KPI-lähtöisyys on roolissasi ydintekemistä.
Roolissasi vastaat:
– Verkkokaupan markkinointistrategioista, markkinointikonsepteista ja huomioit, että brändin konseptit tukevat verkkokaupan tavoitteita
– Verkkokaupan markkinointibudjetista ja sen tuloksista
– Johdat verkkokaupan markkinoinnin moniosaajatiimiä
– Markkinoinnin resurssien johtamisesta sekä mediayhteistyöstä
– Go-to-market-suunnitelmista ja niiden toteutuksesta
Keskeisimmät tavoitteesi ovat:
– Verkkokaupan kasvu ja asiakasuskollisuuden kasvattaminen
– Verkkokaupan roolin kirkastaminen osana ketjubrändiä, toimivat markkinointikonseptit ja niiden tuloksellisuus
– Vaikuttavuuden ja tehokkuuden kasvattaminen
– Digitaalisen markkinoinnin suunnittelun kehittäminen ja skaalaaminen sekä yhteisten toimintamallien ja prosessien jalkauttaminen
– Toimistomme Ässäkeskus sijaitsee Helsingin Vallilassa, työskentelemme hybridisti n. 3 päivää viikosta toimistolla.
Minkälaista osaajaa etsimme?
– Olet työskennellyt vuosia verkkokaupan markkinoinnin parissa
– Sinulla on nopea kellotaajuus sekä toimeen tarttuva ote
– Omaat markkinoinnin strategiset ja taktiset keinot
– Sinulle on hyvät analyyttiset taidot ja kyvyt tulkita dataa markkinointitoimenpiteiden kehittämiseksi
– Omaat KPI-lähtöisen mindsetin, tavoitejohtaminen on sinulle luontaista
– Ymmärrät asiakaskeskeisen markkinoinnin
– Ymmärrät, miten teknologiaa hyödynnetään markkinoinnin onnistumisessa
– Sinulla on leadership-kokemusta, esihenkilökokemus on ehdoton etu
– Ymmärrät personointikyvykkyydet ja sisältökehityksen
– Osaat puhua myös ”tech-kielellä” markkinointiteknologioiden osalta
– Conversational commerce on sinulle tuttua
– Sinulla on vahvat vuorovaikutus- ja esiintymistaidot
– Puhut sujuvasti suomea ja englantia
Miksi valita meidät?
Verkkokauppaympäristö kehittyy jatkuvasti: mm. valikoima kehittyy, enemmän asiakkaita, sekä tekninen kehitys on jatkuvaa. Pääset tässä roolissa itse vaikuttamaan asiakaskokemuksen murrokseen ja kaupparyhmämme suuntaan käyttötavaran verkkokaupan suhteen. Tulet osaksi innostavaa, aktiivista ja asiantuntevaa lead-porukkaa, jotka sparraavat ja tukevat sinua aktiivisesti. Vahva yhdessä tekemisen ja oppimisen kulttuuri kuvastaa tekemisen tapojamme Prisma.fi:n parissa.
Työntekijöidemme tyytyväisyys on meille tärkeää, ja työyhteisötutkimuksen mukaan jopa 89 % henkilöstöstämme suosittelisi meitä työnantajana. Olemme myös yksi vetovoimaisimmista työnantajista kaupallisen alan ammattilaisten mielestä (Universum, 2024). Työtämme ohjaavat S-ryhmän yhteiset johtamislupaukset: uskallan, arvostan ja toteutan.
Me S-ryhmässä olemme sitoutuneet työskentelemään monimuotoisen ja syrjimättömän työympäristön puolesta, jossa kunnioitetaan ja arvostetaan kaikkien työntekijöidemme ainutlaatuisia taustoja, taitoja ja näkemyksiä.