Marketing Lead, Prisma.fi

Päivitetty: Validointi: Perttu Tolvanen

Yritys: SOK

Paikkakunta: Helsinki

Palkka: Riippuu hakijasta

Tyyppi: Digitaalinen markkinointi

Viim. hakupäivä: 18.2.2025 Haku on päättynyt

Etsimme SOK:lle motivoitunutta ja asiantuntevaa Marketing Leadia vetämään Prisma.fi -verkkokaupan markkinointia. Jos innostut verkkokaupasta, markkinoinnista ja tulosten saavuttamisesta, saatat olla etsimämme henkilö!

Tehtävässäsi johdat Prisman verkkokaupan markkinointia ja työskentelet osana Lead tiimiä, joka kehittää verkkokaupan asiakaskokemusta ja liiketoimintaa. Työkielenämme Prisman verkkokaupan porukassa on englanti. Tuot näkemystä, miten markkinoinnin keinovalikolla ja asiakaslähtöisyydellä ratkaistaan liiketoiminnan haasteita. Olet tottunut toimimaan nopealla kellotaajuudella ja viemään markkinointia eteenpäin uudelle tasolle. Tiedolla johtaminen ja KPI-lähtöisyys on roolissasi ydintekemistä.

Roolissasi vastaat:

– Verkkokaupan markkinointistrategioista, markkinointikonsepteista ja huomioit, että brändin konseptit tukevat verkkokaupan tavoitteita
– Verkkokaupan markkinointibudjetista ja sen tuloksista
– Johdat verkkokaupan markkinoinnin moniosaajatiimiä
– Markkinoinnin resurssien johtamisesta sekä mediayhteistyöstä
– Go-to-market-suunnitelmista ja niiden toteutuksesta

Keskeisimmät tavoitteesi ovat:

– Verkkokaupan kasvu ja asiakasuskollisuuden kasvattaminen
– Verkkokaupan roolin kirkastaminen osana ketjubrändiä, toimivat markkinointikonseptit ja niiden tuloksellisuus
– Vaikuttavuuden ja tehokkuuden kasvattaminen
– Digitaalisen markkinoinnin suunnittelun kehittäminen ja skaalaaminen sekä yhteisten toimintamallien ja prosessien jalkauttaminen
– Toimistomme Ässäkeskus sijaitsee Helsingin Vallilassa, työskentelemme hybridisti n. 3 päivää viikosta toimistolla.

Minkälaista osaajaa etsimme?

– Olet työskennellyt vuosia verkkokaupan markkinoinnin parissa
– Sinulla on nopea kellotaajuus sekä toimeen tarttuva ote
– Omaat markkinoinnin strategiset ja taktiset keinot
– Sinulle on hyvät analyyttiset taidot ja kyvyt tulkita dataa markkinointitoimenpiteiden kehittämiseksi
– Omaat KPI-lähtöisen mindsetin, tavoitejohtaminen on sinulle luontaista
– Ymmärrät asiakaskeskeisen markkinoinnin
– Ymmärrät, miten teknologiaa hyödynnetään markkinoinnin onnistumisessa
– Sinulla on leadership-kokemusta, esihenkilökokemus on ehdoton etu
– Ymmärrät personointikyvykkyydet ja sisältökehityksen
– Osaat puhua myös ”tech-kielellä” markkinointiteknologioiden osalta
– Conversational commerce on sinulle tuttua
– Sinulla on vahvat vuorovaikutus- ja esiintymistaidot
– Puhut sujuvasti suomea ja englantia

Miksi valita meidät?

Verkkokauppaympäristö kehittyy jatkuvasti: mm. valikoima kehittyy, enemmän asiakkaita, sekä tekninen kehitys on jatkuvaa. Pääset tässä roolissa itse vaikuttamaan asiakaskokemuksen murrokseen ja kaupparyhmämme suuntaan käyttötavaran verkkokaupan suhteen. Tulet osaksi innostavaa, aktiivista ja asiantuntevaa lead-porukkaa, jotka sparraavat ja tukevat sinua aktiivisesti. Vahva yhdessä tekemisen ja oppimisen kulttuuri kuvastaa tekemisen tapojamme Prisma.fi:n parissa.

Työntekijöidemme tyytyväisyys on meille tärkeää, ja työyhteisötutkimuksen mukaan jopa 89 % henkilöstöstämme suosittelisi meitä työnantajana. Olemme myös yksi vetovoimaisimmista työnantajista kaupallisen alan ammattilaisten mielestä (Universum, 2024). Työtämme ohjaavat S-ryhmän yhteiset johtamislupaukset: uskallan, arvostan ja toteutan.

Me S-ryhmässä olemme sitoutuneet työskentelemään monimuotoisen ja syrjimättömän työympäristön puolesta, jossa kunnioitetaan ja arvostetaan kaikkien työntekijöidemme ainutlaatuisia taustoja, taitoja ja näkemyksiä.


Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1000 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun