Wattinen.fi-verkkosivusto

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 3 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B) -kategoriasivulta.

DNA:n tytäryhtiö Wattinen on kerrostalokotien älykäs lämmityksensäätäjä. Wattinen pyrkii mullistamaan markkinoita IoT-ratkaisullaan lämmityksenhallinnan parantamiseksi: se vähentää asuntojen lämmityksestä aiheutuvia ilmastopäästöjä ja parantaa samalla asumismukavuutta. Kustannustehokas ratkaisu hyödyttää sekä rakennusten omistajia, että asukkaita.

Meidän tehtävämme oli perustella liiketoiminnan kannattavuus osakkeenomistajille automaatiotyökaluilla, kirkastaa yrityksen myynnin ja markkinoinnin seuraavia vaiheita ja löytää sopivat tuotemarkkinat uudelle innovaatiolle.

Tavoitteenamme oli luoda järjestelmä, joka keräisi mahdollisimman paljon merkityksellistä käyttäjätietoa ja seuraisi kaikkea myyntiä ja kasvua mahdollisimman laajasti. Data on auttanut meitä validoimaan toteutettuja toimia, osoittamaan ihmisten kiinnostusta uutta liiketoimintaa kohtaan sekä todistamaan yrityksen kannattavuuden osakkeenomistajille.

Tarjouduimme huolehtimaan wattinen.fi-sivuston suunnittelusta, teknisestä toteutuksesta sekä ylläpidosta. Sivusto rakennettiin HubSpotilla modulaarista rakennustapaa hyödyntäen. Julkaisimme uuden sivuston 3. syyskuuta 2019. Teimme tiivistä yhteistyötä Wattisen kanssa yrityksen myynti- ja markkinointiosaston yhteensovittamiseksi ja parhaan mahdollisen MQL-SQL -systeemin luomiseksi.

Syy HubSpotin valitsemiseen oli yksinkertainen: se yhdistää loistavasti myynnin ja markkinoinnin yhteen palveluun. HubSpot on toimiva pitkän aikavälin ratkaisu, joka tarjoaa useita kustannustehokkaita ominaisuuksia Wattisen kaltaiselle pienelle, mutta alati kasvavalle yritykselle. Tiimin on helppo opettaa sisällönhallinnan ja automaation malleja uusille ihmisille. HubSpot antaa myös mahdollisuuden luoda älykästä sisältöä ja testata sen suorituskykyä asiakastietoja hyödyntäen.

Päätehtävämme on ollut myynnin ja markkinoinnin yhdenmukaistaminen sekä niiden toimintojen tukeminen. Olemme pyrkineet kasvattamaan verkkosivuston kautta saatavia liidejä, tekemään Wattisen brändistä tunnistettavamman ja herättämään kiinnostusta oikeiden ihmisten keskuudessa.

Inbound-markkinoinnin lisäksi Wattinen on vauhdittanut toimintaansa outbound-myynnillä HubSpotin työkalujen avulla. Loimme liideille pisteytys- ja segmentointimallin, jotka auttaa määrittämään, keneen ottaa yhteyttä ja milloin. Liidit priorisoitiin toiminnan perusteella, jotta Wattisen myyntiammattilaiset voivat kohdistaa myyntiään suoraan lupaaville, potentiaalisille asiakkaille.

Ennen yhteyden ottamista meihin Wattinen oli luonut ja validoinut palvelun prototyypin ja testannut sitä muutaman kiinteistön omistajan kanssa. Yhteinen tavoitteemme oli luoda elinkelpoinen tuote ja löytää sille oikeat tuotemarkkinat.

Olemme kyenneet seuraamaan tarkkaan, kuinka Wattisen myynti on kehittynyt ja kuinka tarjouskanta on kasvanut toteutettujen automaatiomallien avulla. Työskentelymme auttoi todistamaan liiketoiminnan arvon DNA:lle sekä tunnistamaan parannus- ja jatkokehitysalueita. Työskentelymme Wattisen kanssa jatkuu tällä hetkellä uutta sivustoversiota kehitettäessä.

Lue lisää: HubSpot verkkosivut – kaikki julkaisut Vierityspalkissa


Sinua voisi kiinnostaa myös

Valio-mobiilisovellus

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Valion uusi mobiilisovellus tarjoaa ideoita ja inspiraatiota päivittäiseen ruoanlaittoon ja leivontaan yksilöllisillä reseptisuosituksilla, ottaen huomioon käyttäjän tarpeet ja ruokavalion. Kuluttajille suunnattu sovellus tarjoaa laadukkaan digitaalisen käyttökokemuksen kaikille leivonnasta ja ruoanlaitosta kiinnostuneille. Projektin tavoitteet Valion vanha mobiilisovellus oli käytännössä sovelluksen muotoon rakennettu verkkosivusto, jolla ei pystytty tarjoamaan mitään Valio.fin sivustosta poikkeavaa toimintoa. Sovellus oli myös teknisesti […] Lue lisää

Tribedo

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Tribedo on OP Ryhmän henkilöstökumppani, joka tuottaa laajasti erilaisia henkilöstöpalveluja OP Ryhmälle ja Osuuspankeille. Lähtökohta Tribedo.fi sivusto oli vanhentunut ja taustahallintaa oli vaikea käyttää ja päivittää. Sivuston visuaalinen ilme ei tukenut Tribedon brändiä ja tavoitteita. TalentAdore-työpaikkaintegraatio ei toiminut oikein. Lähdimme Evermadella ratkaisemaan näitä haasteita sivuston uudistusprojektissa. Ratkaisumme Uusi verkkosivusto toteutettiin WordPress-alustalle käyttäen Evermade Studiota, jossa […] Lue lisää

Solar.fi – Verkkokaupan ja sivuston uudistus

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Solar.fi:n verkkokauppa uudistettiin kokonaisvaltaisesti, sisältäen uuden visuaalisen ilmeen, modernisoidun teknisen toteutuksen ja tarkennetun asiakaspalvelunäkökulman. Projekti sisälsi paljon räätälöityjä asiakkaan toiveisiin ja tarpeisiin liittyen ratkaisuja. Kokonaisuus toteutettiin tiiviissä yhteistyössä asiakkaan ja digimarkkinointitoimisto Kuulun kanssa, jonka pitkäaikainen yhteistyö Solarin kanssa takasi sujuvan määrittelyvaiheen, jossa hyödynnettiin asiantuntemusta erityisesti markkinoinnin ja hakukoneoptimoinnin osalta. Auta minua valitsemaan -toiminnallisuus Kävijöiden tuotteenvalintaa […] Lue lisää

Teknologiateollisuus.fi ja toimialayhdistyssivut – verkkosivustojen uudistus

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Teknologiateollisuus ry on elinkeino- ja työvoimapolittinen vaikuttajaorganisaatio. Yhdistyksen alle kuuluu useita toimialayhdistyksiä eri teknologian ja teollisuuden aloita, joiden jäseniä useat yritykset ovat. Teknologiateollisuuden piiriin kuuluva Teknologiateollisuuden työnantajat ry neuvottelee teknologiateollisuuden valtakunnalliset työehtosopimukset. Kevään ja syksyn 2024 aikana uudistimme sekä Teknologiateollisuus.fi pääsivuston, että useimpien toimialayhdistysten sivustot. Teknologiateollisuuden verkkopalvelut Teknologiateollisuuden verkkopalvelukokonaisuuden uudistaminen alkoi alkuvuodesta 2023 North Patrolin […] Lue lisää

Baronan uusi verkkosivusto

Tekijä: Evermade

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Barona on työelämäyhtiö ja yksi Suomen suurimmista työnantajista. Barona tarjoaa ratkaisuja, joissa työ, oppiminen, hyvinvointi ja teknologia muodostavat perustan kestävälle työelämälle. Lähtökohta Barona uudisti yritys- ja brändistrategiansa vuoden 2024 aikana. Tämän myötä koko brändiarkkitehtuuri käytiin läpi ja palveluportfolio jäsenneltiin uutta strategiaa vastaavaksi. Lisäksi erikoistumisalue- sekä toimialakohtaista räätälöintiä tehtiin selkeyttämään kohderyhmäkohtaisia sisältöpolkuja. Ratkaisumme Uudistimme barona.fi-verkkosivuston kokonaisvaltaisesti […] Lue lisää

Koulutuskeskus Salpauksen uusi verkkosivusto

Tekijä: Poutapilvi web design Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Kun Koulutuskeskus Salpaus päätti uudistaa verkkosivustonsa, kyseessä oli paitsi tekninen päivitys, myös kokonaisvaltainen kulttuurinmuutos. Vanhat, organisaatiolähtöiset sivut eivät enää vastanneet opiskelijoiden, hakijoiden ja yritysasiakkaiden tarpeisiin. Pitkän ja perusteellisen kilpailutusprosessin jälkeen kumppaniksi valikoitui Poutapilvi, jonka kanssa lähdettiin rakentamaan aidosti käyttäjälähtöistä verkkopalvelua. Laajan palvelumuotoiluprosessin, teknisten integraatioiden ja tiiviin yhteistyön tuloksena syntyi sivusto, joka palvelee käyttäjiään selkeästi, saavutettavasti […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun