Visit Jyväskylä

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Visit Jyväskylä Region on Jyväskylän seudun virallinen matkailutaho, joka vastaa seudun matkailumarkkinoinnista ja -neuvonnasta. Visit Jyväskylä Region tarjoaa matkailijoille ja seudun asukkaille tietoa ja vinkkejä alueen käyntikohteista, tapahtumista ja muista matkailupalveluista.

Seudun suurin kaupunki Jyväskylä tunnetaan arkkitehti Alvar Aallon pääkaupunkina sekä vilkkaana liikunta- ja opiskelukaupunkina, jossa järjestetään vuosittain yli 6 000 tapahtumaa. Seudun sykähdyttävä järvi- ja metsäluonto tarjoaa runsaasti mahdollisuuksia erilaisiin elämyksiin ja aktiviteetteihin. Uuden verkkosivuston lähtökohtana oli näiden elämysten ja palveluiden kattava ja näyttävä markkinointi yleisölle.

Trimedia Oy toteutti Visit Jyväskylä Regionin sivuston kokonaisvaltaisen uudistuksen. Projektin haasteena oli mm. suuri määrä vaihtelevaa sisältöä, joka haluttiin esittää selkeästi ja yhdenmukaisesti.

Vastasimme sivuston visuaalisesta ja käyttöliittymäsuunnittelusta, teknisestä suunnittelusta ja toteutuksesta, laadunvarmistuksesta, saavutettavuuden auditoinnista ja toteutumisesta sekä käyttöönoton varmistamisesta. Mobiilikäytettävyys huomioitiin tarkasti jo alusta lähtien. Asiakkaalle räätälöitiin oma WordPress-teema yhteensopivaksi Gutenberg-editorin kanssa, mikä mahdollistaa vaivattoman ja intuitiivisen sisällönhallinnan.

Uusi visitjyvaskyla.fi sivusto on

* hakukoneystävällinen ja mobiilissa sujuvasti toimiva
* sisällöt ovat helposti löydettävissä
* toteutettu saavutettavuuden AA-tasolla
* nopeasti ja helposti ylläpidettävissä
* lisää seudun tunnettavuutta

Erityinen huomio saavutettavuuteen

Visitjyvaskyla.fi-sivusto on toteutettu WCAG 2.1 -kriteereihin pohjautuen saavutettavuuden AA-tasolle ja saavutettavuuden tasoon on kiinnitetty erityisen paljon huomiota niin kehitysvaiheessa kuin sivujen julkaisun jälkeen. Sivujen auditoinnissa käytämme erilaisia saavutettavuuden arviointiin sopivia työkaluja.

Tietoa laajalle kohdeyleisölle

Sivusto tarjoaa tietoa paitsi matkailijoille ja paikallisille myös ammattilaisille. Ammattilaisille kohdennettu sivusto sisältää tapahtumajärjestäjille, kokous- ja kongressijärjestäjille, medialle, matkailutoimijoille ja opiskelijoille suunnattua tietoa Visit Jyväskylä Regionin toiminnasta ja yhteistyömahdollisuuksista. Sivustouudistuksen yhteydessä myös Jyväskylä Convention Bureun -sivusto (jcb.fi) yhdistyi osaksi Visit Jyväskylä Regionin -sivustoa.

Kohdekortit ovat yksi merkittävimpiä kokonaisuuksia sivustolla. Ne sisältävät tietoa alueen yrityksistä ja palveluista, ja niitä on kahdenlaisia: maksullisia ja maksuttomia. Maksuttomissa kohdekorteissa näkyvät yrityksen ajantasaiset yhteystiedot ja karttasijainti. Maksullisissa kohdekorteissa yritysten tiedot näkyvät laajemmin, tulevat haussa paremmin esiin ja ovat omia selkeitä sisältökokonaisuuksia. Maksullisissa korteissa tietojen näyttäminen loppuu automaationa, kun maksettu näkyvyyskausi umpeutuu. Sivuston kohteille integroitiin lisäksi Tripadvisorin ulkoinen syöte, joka tuo kohteelle esimerkiksi TripAdvisorin matkailija-arvosanan.

Luo oma matkasuunnitelma

Klikkaamalla miellyttäviä kohdekortteja käyttäjä voi suunnitella oman matkansa alueelle ja poimia talteen kaikki kiinnostavat kohteet, joissa haluaa matkan aikana vierailla. Matkasuunnitelman voi ladata pdf-tiedostona tai lähettää sähköpostitse haluamaansa osoitteeseen.


Sinua voisi kiinnostaa myös

I-valo verkkosivu ja -kauppa

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Yrityksen sivusto

Iittalan lasitehtaasta teollisuusvalaistuksen kärkeen I-Valo on perinteinen valaisinalan yritys, joka on yli 50 vuoden aikana toimittanut tuhansia erilaisia valaistusratkaisuja eri kohteisiin. Valaisinsuunnittelun juuret ulottuvat kuuluisaan Iittalan lasitehtaaseen, mutta tänä päivänä I-Valo kuuluu kansainväliseen Fagerhult -konserniin, joka toimii aktiivisesti 12 brändillä 28 maassa.Tuotannosta suurin osa on teollisuusvalaistusta, joka menee vientiin ympäri maailman. Valoa kansalle verkkosivuston ja […] Lue lisää

Talous ja nuoret TAT – sivustouudistus

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

TAT eli Talous ja nuoret on valtakunnallinen vaikuttaja, joka työskentelee nuorten talous-, työelämä- ja yrittäjyystaitojen eteen yhdessä koulujen, yliopistojen, yritysten, kuntien ja säätiöiden kanssa. TATin toiminta rakentuu laajan palvelupolun ympärille joka kattaa koko lapsen ja nuoren koulupolun alakoulusta toiselle asteelle. Avaimet käteen projektipäälliköllä kokonaisuus hanskassa tiukan aikataulun projektissa Toteutimme TATille laajan sivustouudistuksen jossa kolme verkkosivustoa […] Lue lisää

Aivosäätiö verkkosivut

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Aivosäätiö Aivosäätiö tavoitteena on rakentaa tulevaisuuden Suomea, jossa yhä harvempi meistä joutuu kärsimään aivojen ja hermoston sairauksista. Säätiö edistää lahjoitusvaroin tutkimusta sekä lisää yhteistyössä eri alojen tutkijoiden kanssa ymmärrystä aivoterveydestä, aivosairauksista ja aivotutkimuksesta. Lahjoittaminen digiaikaan Uudistuksen tavoite oli rakentaa informatiivinen sekä helposti lähestyttävä verkkopalvelu, jonka keskiössä on aivojen ja hermoston tutkimuksen edistäminen lahjoitusten avuin. Sivusto […] Lue lisää

Eläkeläisten yhdistys-sivustot

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Lähtökohdat Valtakunnallisen Eläkeläiset ry:n paikallisyhdistykset olivat tuoneet toimintaansa nettiin ja luoneet monenkirjavia sivustoja omatoimisesti. Toisaalta kaikilla pienemmillä yhdistyksillä ei ollut vielä sivustoa ollenkaan. Näistä lähtökohdista Eläkeläiset ry halusi ryhtyä tarjoamaan paikallistoimijoille yhtenäistä ja helppokäyttöistä sivustopalvelua. 200+ paikallisyhdistystä 180+ sivustoa Tavoitteet Äärimmäisen helppo sisältöjen hallinta Selkeät ja saavutettavat sivustot Yhteisen tapahtumakalenterin jouheva toiminta Yhteyshenkilöiden päivittämisen suoraviivaisuus […] Lue lisää

S-Rengas.fi

Tekijä: Into-Digital Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa

Vastasimme Autoliike Nystedtin ja S-ryhmän alueosuuskauppa KPO:n uuden S-Rengas-verkkopalvelun toiminnallisesta ja teknisestä määrittelystä, suunnittelusta ja toteutuksesta. Toteutamme myös jatkuvana palveluna verkkopalvelun ylläpidon ja jatkokehityksen. Autoliike Nystedt ja S-ryhmän alueosuuskauppa KPO käynnistivät uuden liiketoiminnan, jossa yhdistetään autojen renkaiden myynti, vaihto ja säilytys. Palvelua tarjotaan viidessä toimipisteessä Pohjanmaalla ja verkkopalvelussa. Verkkopalvelu on rakennettu WordPress-julkaisujärjestelmän ja sen WooCommerce-verkkokauppalisäosan […] Lue lisää

Hurjaruuth.fi

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Julkisen organisaation tai yhdistyksen sivusto

Tanssia ja nykysirkusta lapsille ja aikuisille Kaapelitehtaalla Tanssiteatteri Hurjaruuth on erikoistunut tuottamaan tanssi- ja nykysirkusesityksiä lapsille ja perheille. Jo vuodesta 1981 toimineen teatterin esitystapahtumat ovat vaikuttavia kokemuksia, jotka ovat lumonneet katsojia sukupolvesta toiseen. Eloisa ja näyttävä toiminta ei kuitenkaan välittynyt teatterin verkkosivuilta, jotka olivat vanhentuneet niin tekniikan kuin ulkoasunkin puolesta. Aloitimme elokuussa 2022 toteuttamaan yhdessä […] Lue lisää

Vierityspalkki-blogi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi kotimaisen internet-alan trendeistä, teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset.
Lisätietoa blogista ja sen kävijöistä

  • 1150+ asiantuntija-artikkelia.

    Toimitettua asiasisältöä kattavasti teknologioista ja web-alan ilmiöistä. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja.

  • 1300+ julkaistua referenssiä Julkaisut-palstalla.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.

  • 900+ aktiivista lukijaa blogin kuukausikirjeellä.

    Kerran kuukaudessa ilmestyvä kuukausikirje koostaa julkaistut artikkelit, uudet julkaisut, avoimet työpaikat ja ajankohtaiset linkkivinkit.

  • 30+ kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-osaajiin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 900 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen.

Siirry takaisin sivun alkuun