Sympa Marketplace

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Paper Planes Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Verkkokauppa, Yrityksen sivusto yritysasiakkaille (B2B)

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 4 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Verkkokauppa -kategoriasivulta.

Sympa on nopeasti kasvava ja kansainvälistyvä kotimainen perheyritys. Sympan pilvipalveluna toimivaa HR-järjestelmää käytetään jo yli 100 maassa. Sympa Marketplace kehitettiin, jotta Sympan ja sen kumppaneiden tuotteilla ja palveluilla olisi oma, helppokäyttöinen verkkokauppansa, jossa asiakkaat voivat kätevästi tutustua erilaisiin tuotteisiin ja vertailla niitä keskenään.

Projektissa toimme Sympan hahmotteleman verkkokauppakonseptin eloon WordPress-ratkaisulla, jonka keskiössä ovat helppous ja hyvä käyttökokemus. Marketplacen kauppatoiminnallisuudet toteutimme WooCommerce-lisäosan avulla.

Osana projektia teimme myös räätälöidyn integraation WooCommercen ja HubSpotin välille. Tuotteen tilaus tapahtuu verkkokaupan tavallista ostopolkua noudattaen, ja loppuun viety osto käynnistää HubSpot-pipelinen, jossa luodaan tuotteen tiedot sisältävä diili HubSpot-kontaktille ja jossa diili menee automaattisesti myyntiputkeen Sympan yhteyshenkilöille. Tämän lisäksi loimme verkkokauppaan tuotekohtaisen “Interested”-polun, jolloin tuotesivulla avautuu modal-ikkunaan HubSpot-lomake, jonka piilotettuihin kenttiin tulee automaattisesti syötettynä tuotteen tiedot. Lomakkeen lähetys käynnistää uuden HubSpot-pipelinen, jonka myötä tuotteesta kiinnostuneeseen asiakkaaseen ollaan Sympalta yhteydessä ja hän saa lisätietoja tuotteesta.

Ketterällä yhteistyöllä saimme tehokkaasti huomioitua niin visuaaliset, sisällölliset kuin teknisetkin ratkaisut. Meille projekti oli uusi aluevaltaus, ensimmäinen WooCommerce-sivustomme. Projektin avainasemassa oli tekijöidemme huippuosaaminen ja heittäytyminen uuden edessä. Voimme ylpeinä sanoa, että toteutimme tehokkaassa ajassa erinomaista laatua.

Yhteistyömme myös jatkuu: olemme mm. rakentaneet Sympa Marketplaceen chatbotin ja kehittäneet sivuston toiminnallisuuksia käytössä ilmenneiden toiveiden mukaan.

Lue lisää: Verkkokaupan uudistus – kaikki julkaisut Vierityspalkissa


Sinua voisi kiinnostaa myös

Adaton verkkosivustouudistus

Tekijä: Paper Planes Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Adato Energia Oy on koulutuksia sekä viestintä- ja tietopalveluita tarjoava yritys, joka palvelee suomalaisia energia-alan yhtiöitä. Adato tekee monipuolisesta ja nopeasti muuttuvasta energia-alasta helposti ymmärrettävän, sekä yritysasiakkaille että kuluttajille. Teimme Adatolle WordPress-verkkosivuston jo vuonna 2019, joten oli luontevaa jatkaa Adaton kumppanina myös nyt. Aiemman verkkosivuston visuaalinen ilme, rakenne, käytettävyys ja skaalattavuus kaipasivat uudistamista tälle vuosikymmenelle. […] Lue lisää

Sensible 4

Tekijä: Paper Planes Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Itseajavien autojen ohjelmistoja kehittävä suomalaisyritys Sensible 4 tarvitsi uuden verkkosivuston, joka olisi toimintavarma, hakukoneoptimoitu ja helppo päivittää. Sivustoa lähdettiin uudistamaan yhteistyössä asiakkaan tiimin kanssa. Vanha sivusto oli rakennettu käyttäen Divi page builder -lisäosaa, mikä hankaloitti sisällönsyöttöä ja huononsi sivujen latausnopeutta ja suorituskykyä. Uusi sivusto toteutettiin modulaarisesti Gutenberg-lohkojen avulla. Tämä mahdollistaa rajattoman määrän erilaisia sivupohjia, mikä tekee […] Lue lisää

Geometrixin verkkosivustouudistus

Tekijä: Paper Planes Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Geometrix on suomalainen ohjelmistoyritys, jonka ydinosaamista on paikkatieto ja sen soveltaminen liikkuvan työn ohjaamisessa. Geometrixin sovellukset helpottavat liikkuvan työn tekemistä ja hallintaa sekä kentältä kerätyn tiedon hyödyntämistä. Yhtiö kaipasi brändi-ilmeensä ja arvolupauksensa kirkastamista sekä selkeää verkkosivustoa. Polkaisimme yhteystyön käyntiin brändäyksellä, ja lähdimme liikkeelle perusasioista. Geometrixin toiveena oli visuaalisen ilmeen freesaus. Logoa ja värimaailmaa ei ollut […] Lue lisää

Ensto

Tekijä: Knowit Experience

Tärkein teknologia: Muu tuotepohjainen toteutus

Projektin budjetti: yli 100 000 €

Modernin liiketoiminnan tarpeita vastaava verkkosivusto Ensto on kansainvälinen teknologiayhtiö ja perheyritys, joka mahdollistaa vihreää siirtymää toimittamalla luotettavia, turvallisia ja kestäviä ratkaisuja sähkönjakeluun. Enston liiketoimintaympäristö oli muuttumassa, mikä loi tarpeen uudistaa tapaa, jolla sen tarjoamat innovatiiviset ratkaisut esitetään verkossa. Yrityksen tavoitteena oli liiketoiminnan ja myynnin kasvun lisäksi laajentuminen globaalisti, ja tähän kaivattiin tukea verkkosivuston ja brändin […] Lue lisää

Aito Talotekniikka

Tekijä: Paper Planes Oy

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Toteutimme Aito Talotekniikalle kustannustehokkaan sivustouudistuksen HubSpot CMS -alustalle. Sivuston ulkoasu päivitettiin vastaamaan paremmin Aito Talotekniikan brändi-ilmettä. Tavoitteena oli visuaalisesti selkeä kokonaisuus, jota olisi helppo käyttää ja päivittää. Sivusto koodattiin HubSpot CMS:ään sisältömoduuleita käyttäen, Paper Planesin HubSpot CMS Starter -teeman päälle. Moduulien avulla saatiin aikaan läpi sivuston jatkuva yhtenäinen ilme, esimerkiksi lomakkeet saatiin samannäköisiksi kaikille sivuille. […] Lue lisää

Verdis – verkkosivuston uudistus

Tekijä: G-Works

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Verkkosivustouudistuksen lähtökohdat Verdiksen ja G-Worksin yhteistyö alkoi vuonna 2019, kun uudistimme silloisen Urbaserin verkkosivuston. Vuonna 2023 tapahtuneiden yrityskauppojen myötä yritys sai uuden nimen, Verdis, ja sen visuaalinen ilme päivitettiin. Verkkosivuston uudistaminen tuli ajankohtaiseksi, jotta uusi brändi-ilme saataisiin näkyviin myös digitaalisessa ympäristössä. Projektissa pääkehittäjänä toiminut Altti pääsi uudistamaan Verdiksen verkkosivuston jo toistamiseen. Edellinen uudistus yli viisi […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun