Roosa Nauha verkkosivusto

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 4 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Järjestön verkkopalvelu -kategoriasivulta.

Syöpäsäätiö järjestää vuosittain Roosa Nauha varainkeruukampanjan rintasyövän tutkimukseen. Roosa Nauha – keräyksen suosio ja tuotot ovat viime vuosina kasvaneet ja vuodesta 2020 alkaen on lahjoituksia suunnattu myös muulle syöpätutkimukselle laajemmin. Kampanjan symboli on hyvin tunnettu roosan värinen nauha.

Sivusto pääosassa Roosa Nauha kampanjassa

Syöpäsäätiö.fi sivujen toteutuksen rinnalla toteutettiin myös säätiön Roosa Nauha – kampanjasivusto. Sivuston julkaisu ajoittui Roosa Nauha kampanjan live-stream julkaisutilaisuuteen, jossa esiteltiin vuoden 2020 Roosa Nauha – suunnittelija. Uudistusprojektissa tärkeää oli sivuston valmistuminen tavoiteaikataulussa sekä ongelmaton toiminta koko keräyskampanjan ajan.

Lahjoittamisesta selkeää ja helppoa

Uudistuksessa sivustolle luotiin useita monipuolisia ja helppoja tapoja lahjoittaa syöpätutkimukseen. Erilaiset lahjoitusmahdollisuudet vaihtelevat kuukausittain tapahtuvista lahjoituksista kertaluontoisiin lahjoituksiin. Keskiössä oli lahjoittamisen mutkattomuus: lahjoittamisesta haluttiin tehdä mahdollisimman helppoa, selkeää ja turvallista.

Sivuston toiminnan varmistaminen suurien kävijäpiikkien aikana

Sivustoon kohdistui korkeita kävijäpiikkejä julkaisutilaisuuden sekä Roosa Nauha – Tanssii tähtien kanssa – ohjelman aikana. Yhteistyössä Syöpäsäätiön IT-osaston kanssa takasimme sivuston optimaalisen toiminnan palvelimen kuormittavuustestausten, WordPressin optimoinnin sekä välimuistin parantamisen myötä. TTK-illan aikana yli 12 800 katsojaa ryhtyi Syöpäsäätiön kuukausilahjoittajaksi roosanauha.fi-sivuston lahjoituslomaketta käyttäen.

Roosa nauha – tuotteet ja lahjoitusmahdollisuus yrityksille

Roosa Nauha – sivustolle kehitettiin lahjoitus- ja kampanjasivuston lisäksi tuotesivusto, josta käyttäjä voi selata tuotteita ja siirtyä jälleenmyyjän verkkokauppaan. Lisäksi sivustolle luotiin yrityksille suunnattu oma lahjoitusmuoto, jossa yritys saa käyttöönsä lahjoitusta vastaavan materiaalipankin.

Näin projektissa edettiin

– Rakensimme Roosa Nauha konseptin mukaisen sivuston yhdessä Syöpäsäätiön kanssa
– Toteutimme teknisesti toimintavarmat lahjoitustoiminnallisuudet
– Varmistimme sivuston mutkattoman toiminnan suurien kävijäpiikkien aikana
– Loimme nykyaikaisen ja nopeasti latautuvan WordPress-sivuston, joka on moderni ja teknisesti WCAG 2.1 standardien mukainen.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Sotekassan uusi verkkopalvelu

Tekijä: Karhu Helsinki

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Uutta Sotekassa-brändinimeä käyttävä Terveydenhuoltoalan työttömyyskassa ja digitoimisto Karhu Helsinki julkaisivat uudistetun version kassan verkkosivuista. Kiitosta saanut projekti pohjustettiin käyttäjätutkimuksella. WordPress-julkaisujärjestelmällä rakennetun sivuston julkaisun myötä uudistui kassan brändinimen lisäksi myös ilme. Sotekassa huolehtii sosiaali-, terveys-, kasvatus- ja kuntoutusalan ammattilaisten työttömyysturvasta. Sotekassan jäsenet vakuuttavat itsensä työttömyyden tai lomautuksen varalta Suomen edullisinta jäsenmaksua vastaan. Käyttäjätutkimuksella tunnistettiin verkkosivu-uudistuksen painopisteet […] Lue lisää

Syöpäjärjestöjen verkkosivustokokonaisuus

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: yli 60 000 €

Syöpäjärjestöt.fi-sivuston uudistuksessa rakennettiin selkeä ja saavutettava WordPress-sivusto, joka ohjaa käyttäjät tehokkaasti alueelliseen ja valtakunnalliseen toimintaan sekä tukee osallistumista syöpään liittyvään vaikuttamistyöhön. Uudistuksen yhteydessä kehitettiin ja räätälöitiin alueyhdistyksille pääteemasta johdettu lapsiteema, joka toimii pohjana 14 yhdistyksen omille sivustouudistuksille. Syöpäjärjestöjen verkkosivustouudistuksen ytimessä on käyttäjälähtöinen suunnittelu, jonka tavoitteena on tehdä alueellisen toiminnan löytymisestä mahdollisimman helppoa. Keskeinen ajatus on […] Lue lisää

Kotimuuttojen ja muuttotarvikkeiden verkkokaupat: Niemi Palvelut Oy

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Verkkosivustouudistuksen rinnalla rakennettiin Niemi.fi-sivuston yhteyteen räätälöity Laravel-pohjainen kokonaisuus. Tämä mahdollisti sekä muuttotarvikkeiden verkkokaupan että kotimuuton tilauspalvelun tarjoamisen suoraan verkkosivujen kautta. WordPress-pohjaisen niemi.fi-sivuston yhteyteen toteutettiin: Muuton tilaus: https://kotimuutot.niemi.fi Muuttotarvikkeiden verkkokauppa: https://kauppa.niemi.fi Projekti oli monella tapaa edelläkävijä – erityisesti Laravelin ja WordPressin saumaton yhdistäminen ja uudet tekniset ratkaisut avasivat Niemi-palveluille uusia mahdollisuuksia tehostaa muuttoliiketoimintaa. Toteutus sisälsi mm.: […] Lue lisää

Peurunka

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Peurungan uusi sivusto tarjoaa entistä paremman käyttäjäkokemuksen sekä toimivan kokonaisuuden: mobiilioptimoitu ja saavutettavuuskriteerit huomioiva sivusto heijastaa Peurunkaa uudella tavalla. Tule viihtymään Peurunkaan! Peurunka on kylpylähotelli ja lomakeskus Keski-Suomessa, Laukaan kunnassa. Se tarjoaa monipuolisia palveluita ja aktiviteetteja asiakkailleen, kuten kylpylä-, wellness- ja urheilumahdollisuuksia sekä majoitus- ja ravintolapalveluita. Peurunka on suosittu matkailukohde erityisesti rentoutumisesta ja hyvinvoinnista kiinnostuneille […] Lue lisää

Musiikkitalon uusi verkkopalvelu

Tekijä: Digitoimisto Dude Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Lähtökohta Vuoden 2024 alkupuolella Musiikkitalossa tehtiin iso lipunmyyntiuudistus, joka antoi sykäyksen myös verkkosivuston täydelliselle uusimiselle. Duden porukka oli jo aiemmin päässyt lämmittelykierrokselle sivuston ylläpidon merkeissä, ja yhteistyö vakuutti asiakkaan: olimme oikeilla taajuuksilla. Uudistusta edelsi avoin keskustelu ja auditointi, joiden myötä projektin tavoitteet, tarpeet ja mahdollisuudet saatiin kirkastettua tehokkaasti. Tavoitteet Esitellä Musiikkitalon tapahtumatarjontaa ja mahdollistaa lippujen […] Lue lisää

Web-sovellus – Jyväskylän Avoin Yliopisto

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: Asiakaskohtainen ohjelmointityö

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Uusi websovellus ohjaa opiskelijoita tieteelliseen ajatteluun Jyväskylän avoin yliopisto on Suomen suosituin avoin yliopisto. Opinnot voi aloittaa useissa oppiaineissa ympäri vuoden ja yliopistossa ei ole pohjakoulutusvaatimuksia tai ikärajoja. Rakensimme Jyväskylän avoimelle yliopistolle tieteelliseen ajatteluun ohjaavan ohjelma-alustan. Trimedia vastasi projektista kokonaisvaltaisesti sisältäen konseptoinnin, visuaalisen suunnittelun ja teknisen toteutuksen. Monipuolinen alusta Luontopolulla käydään läpi erilaisia tehtäviä. Opiskelija […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun