Roosa Nauha verkkosivusto

Toimiston ilmoittama referenssi

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Projektin tyyppi: Järjestön verkkopalvelu

Otathan huomioon, että tämä referenssi on yli 4 vuotta vanha, joten referenssikuvauksen sisältö ei välttämättä enää edusta palvelun nykyistä tilannetta. Tuoreita julkaisuja samasta aihepiiristä löydät lisää Järjestön verkkopalvelu -kategoriasivulta.

Syöpäsäätiö järjestää vuosittain Roosa Nauha varainkeruukampanjan rintasyövän tutkimukseen. Roosa Nauha – keräyksen suosio ja tuotot ovat viime vuosina kasvaneet ja vuodesta 2020 alkaen on lahjoituksia suunnattu myös muulle syöpätutkimukselle laajemmin. Kampanjan symboli on hyvin tunnettu roosan värinen nauha.

Sivusto pääosassa Roosa Nauha kampanjassa

Syöpäsäätiö.fi sivujen toteutuksen rinnalla toteutettiin myös säätiön Roosa Nauha – kampanjasivusto. Sivuston julkaisu ajoittui Roosa Nauha kampanjan live-stream julkaisutilaisuuteen, jossa esiteltiin vuoden 2020 Roosa Nauha – suunnittelija. Uudistusprojektissa tärkeää oli sivuston valmistuminen tavoiteaikataulussa sekä ongelmaton toiminta koko keräyskampanjan ajan.

Lahjoittamisesta selkeää ja helppoa

Uudistuksessa sivustolle luotiin useita monipuolisia ja helppoja tapoja lahjoittaa syöpätutkimukseen. Erilaiset lahjoitusmahdollisuudet vaihtelevat kuukausittain tapahtuvista lahjoituksista kertaluontoisiin lahjoituksiin. Keskiössä oli lahjoittamisen mutkattomuus: lahjoittamisesta haluttiin tehdä mahdollisimman helppoa, selkeää ja turvallista.

Sivuston toiminnan varmistaminen suurien kävijäpiikkien aikana

Sivustoon kohdistui korkeita kävijäpiikkejä julkaisutilaisuuden sekä Roosa Nauha – Tanssii tähtien kanssa – ohjelman aikana. Yhteistyössä Syöpäsäätiön IT-osaston kanssa takasimme sivuston optimaalisen toiminnan palvelimen kuormittavuustestausten, WordPressin optimoinnin sekä välimuistin parantamisen myötä. TTK-illan aikana yli 12 800 katsojaa ryhtyi Syöpäsäätiön kuukausilahjoittajaksi roosanauha.fi-sivuston lahjoituslomaketta käyttäen.

Roosa nauha – tuotteet ja lahjoitusmahdollisuus yrityksille

Roosa Nauha – sivustolle kehitettiin lahjoitus- ja kampanjasivuston lisäksi tuotesivusto, josta käyttäjä voi selata tuotteita ja siirtyä jälleenmyyjän verkkokauppaan. Lisäksi sivustolle luotiin yrityksille suunnattu oma lahjoitusmuoto, jossa yritys saa käyttöönsä lahjoitusta vastaavan materiaalipankin.

Näin projektissa edettiin

– Rakensimme Roosa Nauha konseptin mukaisen sivuston yhdessä Syöpäsäätiön kanssa
– Toteutimme teknisesti toimintavarmat lahjoitustoiminnallisuudet
– Varmistimme sivuston mutkattoman toiminnan suurien kävijäpiikkien aikana
– Loimme nykyaikaisen ja nopeasti latautuvan WordPress-sivuston, joka on moderni ja teknisesti WCAG 2.1 standardien mukainen.


Sinua voisi kiinnostaa myös

Remod

Tekijä: MEOM

Tärkein teknologia: HubSpot CMS

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Remod tarjoaa tietohallinnon ja tietoturvan ratkaisuja liiketoiminnan digitalisointiin ja IT-infrastruktuurin kehittämiseen. Remod painottaa palvelussaan asiakaslähtöistä kokonaisuutta, jossa hyvä tietohallinto ja hyvä tietoturva kulkevat käsi kädessä. HubSpot-markkinointimasiina strategisella kivijalalla Yhteistyömme Remodin kanssa lähti liikkeelle strategisella työllä. Kartoitimme yhdessä Remodin position tietoturva-alalla. Positioinnissa tunnistimme yrityksen vahvuudet ja erottautumistekijät, jotka pohjautuvat syvälliseen kohderyhmien ymmärrykseen. Nämä erottuvuustekijät ohjasivat verkkosivuston […] Lue lisää

Mediataitokoulu

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Mediataitokoulu on Kansallisen audiovisuaalisen instituutin ylläpitämä verkkopalvelu, joka on suunnattu kouluissa, päiväkodeissa, kirjastoissa ja järjestöissä toimiville mediakasvattajille. Palvelusta löytyy oppimiskokonaisuuksia, jotka auttavat käsittelemään mediaan liittyviä kysymyksiä oppilaiden ja asiakkaiden kanssa. Kansallinen audiovisuaalinen instituutti halusi uudistaa sivuston kokonaisvaltaisesti ja uudistuksessa haluttiin erityisesti muutos materiaalipankin käytettävyyteen sekä sivuston nopeuteen ja käyttövarmuuteen liittyen. Työpajatyöskentelyllä alkuun Projekti alkoi kattavalla […] Lue lisää

Elokuvateatteri Gildan verkkopalvelu ja lippujen verkkokauppa

Tekijä: Don & Branco Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Elokuvateatteri Gilda avautui Kampin Lasipalatsikortteliin marraskuussa 2024. Itsenäinen kaupunkikino syntyi halusta tarjota Helsingin paraatipaikalla viimeisteltyjä ja ylellisiä elokuvaelämyksiä. Don & Branco on kokonaisvaltaisena kumppanina luonut Gildan brändi-identiteetin, toteuttanut markkinointia sekä vastannut verkkopalvelun suunnittelusta ja lipunmyyntijärjestelmän teknisestä toteutuksesta. Haaste Uuden elokuvateatterin haasteena on kilpailu: tarjonnan keskellä piti löytää keino erottua ja tehdä Gildasta elokuvanrakastajille kiinnostavin vaihtoehto. […] Lue lisää

Ilmavoimamuseon verkkosivu

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 10 000–30 000 €

Uudistimme Keski-Suomessa Tikkakoskella sijaitsevan Ilmavoimamuseon verkkosivuston kiinnostavalla ja kävijää palvelevalla tavalla. Sivusto on visuaalisesti tyylikäs paketti joka tarjoilee kävijäryhmilleen tärkeää tietoa helposti löydettävässä muodossa. Sivusto antaa pieniä makupaloja Suomen ilmavoimien historiasta kutsuen sivustolla vierailijaa käymään itse museossa. Visuaalinen ilme heijastaa historiaa Sivuston visuaalinen ilme heijastelee ilmavoimien yli satavuotista historiaa. Graafinen ohjeistus varmistaa yhtenäisen ja erottuvan […] Lue lisää

MIELI ry Hyvän mielen työpaikka® -merkki

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Hyvän mielen työpaikka® -merkki on käytännönläheinen työväline organisaatioille. Se kannustaa pysähtymään mielenterveyden äärelle ja tunnistamaan tekijöitä, jotka lisäävät mielenterveyden voimavaroja työssä tai kuluttavat niitä. Merkki rohkaisee yrityksiä johtamaan mielenterveyttä suunnitelmallisesti sekä motivoi työpaikkoja muokkaamaan omia toimintatapojaan ja rakenteitaan mieliystävällisemmiksi. Toistaiseksi maksuttoman Hyvän mielen työpaikka®-merkin myöntää MIELI Suomen Mielenterveys ry. Aloitus ja tavoitteet Suunnittelu aloitettiin työpajassa, […] Lue lisää

Muistiliitto

Tekijä: Trimedia Oy

Tärkein teknologia: WordPress

Projektin budjetti: 30 000–60 000 €

Laaja WordPress-sivustouudistus Muistiliiton verkkosivuprojektissa luotiin kattava ja monipuolinen verkkopalvelukokonaisuus. Teknisesti sivusto koostuu räätälöidyistä Gutenberg-lohkoista, tapahtumakalenterista, Muistikummitestistä, jäsensivustoista, lahjoitustoiminnallisuudesta sekä extranetistä. WordPress-projekti sisälsi verkkopalvelun sisällön, rakenteen ja elementtien tarkennuksen tilaajan toiveiden mukaisesti, hyödyntäen palvelumuotoilun työkaluja. Palvelumuotoilun työpajat Suunnittelimme ja ideoimme verkkopalvelun käyttökokemusta neljässä yhteisessä työpajoissa ja toistuvissa viikkopalavereissa. Ratkaisun käyttöliittymä ja visuaaliset suunnitelmat toteutettiin saavutettavuusvaatimusten mukaisesti, […] Lue lisää

Vierityspalkki.fi

Julkaistu vuodesta 2006. Vierityspalkki on blogi verkkopalveluiden kehityksestä, internetin teknologioista ja alan toimistoista. Seuraa, niin tiedät miten ja kenen toimesta syntyvät parhaat verkkopalvelut, verkkokaupat ja räätälöidyt web-sovellukset. Uutiskirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.


Tilaa uutiskirje.

  • 40-50 asiantuntija-artikkelia vuosittain.

    Toimitettua asiasisältöä verkkopalveluiden uudistuksista ja kotimaisen ohjelmistoalan tapahtumista. Vierityspalkki nostaa esiin alan puheenaiheita ja tuoretta tutkimustietoa, osallistuu keskusteluun sekä haastattelee alan asiantuntijoita ja toimistoja. Julkaistuja artikkeleita jo yli 1000 kappaletta.


    Kaikki artikkelit

  • 150-200 julkaistua referenssicasea joka vuosi.

    Julkaisut-palsta tarjoaa näkyvyyttä kiinnostaville uusille verkkopalveluille ja web-sovelluksille, ja antaa asiakkaille mahdollisuuden arvioida eri toimistojen osaamista.


    Selaa toimistojen julkaisuja

  • 300-400 työpaikkailmoitusta vuosittain.

    Vuodesta 2007 toiminut ilmoituspalsta on edelleen sivuston suosituin osio. Moni asiantuntija on löytänyt useammankin työpaikan palstan kautta vuosien varrella.


    Selaa avoimia työpaikkoja

  • 31 kokenutta digitoimistoa

    on päässyt aina ajantasaiselle Toimistot-listalle. Lista on auttanut asiakkaita löytämään kokeneita digitoimistokumppaneita jo usean vuoden ajan. Lista keskittyy WordPress-toimistoihin ja räätälöityjen web-sovellusten tekijöihin.


    Selaa Toimistot-listaa

Tilaa kuukausikirje

Kerran kuukaudessa ilmestyvä uutiskirje koostaa artikkelit, julkaisut, työpaikat ja linkkivinkit. Kirjeellä on jo yli 1100 tilaajaa.
Huom. Sähköpostiosoitettasi ei luovuteta eteenpäin, eikä käytetä mihinkään muuhun tarkoitukseen – ihan oikeasti.

Siirry takaisin sivun alkuun